Ja precies. En dan een neutrale slab of een slab wat voor jongens en meisjes tegelijk kan? dus een neutrale tekst kleur of eventueel slab kleur van het geslacht en tekst?
Persoonlijk zou ik liever een grappige tekst hebben máár de naam vd winkel is reclame-technisch natuurlijk veel beter. En ik heb ook wel slabbertjes met reclame erop, en toch gebruik ik ze wel hoor, dus ik zou voor de reclame gaan! Wbt de kleuren, het moet natuurlijk voor haar niet te duur worden, maar dan (wederom persoonlijk hihi) zou ik toch voor bijv. roze en blauw gaan.
ja ze vind het mooiste zelf als ze gekleurd zijn. Of echt voor jongen of meisje zijn. Maar goed ze moet ook denken wat het handigst is kwa inkoop enz....ik heb alles opgeschreven voor haar moet ze zelf maar zien wat ze er mee doet. Dit zijn iniedergeval goede tips van zwangeren en bevallene.....
En een mini tshirt met de naam, datum en gewicht en foto van een plaatje. Is dat ook een optie? komt ze net even mee aanzetten haha.....
Dat is ook leuk heb een zwarte met ziveren letters gekregen van de kraamzorg. Ik heb hem aan de spiegel van mijn auto hangen staat het logo op en iets in de trant van het is baby achternaam (Zelf zou ik alleen niet voor zwart gaan)