Morgen ga ik kijken na een kinderwagen bij iemand, nu staat er als merk een M achterop de wieg..weet iemand welke merk dit is? hun zeggen mutsy maar ik kan daar niks over vinden
Mutsy heeft een bekleding waar idd een M achterop staat. Kan de urban rider zijn of de 4 rider. In 2006-2007 had je de sport bekleding en de gewone en nog iets. Op de sport stond de S en 2strepen en op 1van de 2 anderen een grote M
Denk dat die toch wel 8/9 jaar oud zijn. Is met een grote M aan het einde op de reiswieg toch? Maar als die er nog prima uit ziet voor een leuk bedrag is het geen probleem toch? Wel zwenkwielen voor? Want het is bloed irritant de wagen de hele tijd op te moeten tillen in een bocht.. Is wel Mutsy geloof ik hoor, heb je een linkje?
Ik ga morgen gewoon even kijken...als de wagen verder gewoon nog goed is dan hoeft dit toch geen probleem te zijn? Mis een nieuw matrasje erin....
Weet ook niet of het zwenkwielen zijn, maar dat kan iemand anders je hier vast wel vertellen. Volgens mij loopt er nog een ander topic : Ik ben dat bakbeest beu dat gaat ook over een oudere Mutsy ze zijn vooral erg lomp ook ingeklapt maar lopen wel weer heel fijn..
Nu weet ik niet wat te doen.. Ik bedoel hoeft niet perse een nieuwe te zijn maar wel een veilige en fijne..maarja wat is dat??? als ik sommige zien die geven nog 300-500 euro uit aan een 2de handse.. wat hebben jullie gedaan/gaan jullie doen?
Dit is de urban rider! Idd van mutsy, op zich een fijne en stevige wagen! Alleen stuurt hij anders. De grote wielen achter bewegen niet de voorste! Ze bewegen niet afzonderlijk maar samen je hebt hierdoor een grote draaicirkel en ik kon er niet mee overweg, maar dat is persoonlijk. Verder heb je alle voordelen van een mutsy, makkelijk in te klappen (wel groot ivm de wielen ) fijne bak en kan tegen een stootje. Persoonlijk zou ik deze niet willen maar een 4rider willen. Die heeft kleinere zwenkwielen voor en ook voor leuke prijs te krijgen
Haha sorry als ik je aan het twijfelen heb gebracht ! Gewoon even mee lopen en kijken hoe het voelt wat willen ze ervoor? Hier een Quinny Speedi gehad was 150 euro tweedehands, ook een Quinny Buzz gehad was 80 euro tweedehands. Nu inderdaad voor een nieuwe gegaan maar dat is echt persoonlijk..
Wij hebben ook een mutsy, zonder de grote m erop. WIj hebben de 4 rider light weight. Die is met zwenkwielen. Ben zeer tevreden over deze wagen. Kijk goed rond hoor want ze zijn vaak nieuw in de aanbieding voor 400 euro bij van asten etc.