Hoi allemaal, zijn er al moeders in spe bezig met het geboortekaartje. Wij (ik moet zeggen ik) heb heel internet afgezocht en uiteindelijk geslaagd. Tenminste niet massaproductie zoals bij bijv. kaartje2go (als ik dat zo mag zeggen, sorry) Hier mijn foto ervan (de naam dan niet he) Ben benieuwd naar die van jullie. groetjes van een 23 weken zwangere mama
dit was de onze volgens mij van Max(via lacarte.nl) mn zus heeft m op canvas geschilderd.. kon geen originele meer vinden
Wij hadden deze. Alleen dan een andere naam enzo natuurlijk Het is trouwens een 3 luik kaartje: deel 1 slopt na het woordje 'Geboren!' deel 2 is het gedeelte van de witte bloem deel 3 is het gedeelte met naam+adres gegevens
De geboortekaartjes van mijn kinderen komen van Geboortekaartjes - Gribbeltje.nl - Geboortekaartjes op maat Dit was die van mijn dochter.
Binnenkant: Overigens was ons hele kaartje groen en niet een deel wit zoals bij deze afbeeldingen. En het kaartje voor onze jongste hebben we ook bij deze site besteld, maar die is nog even een verrassing omdat er een paar meiden hier op de site 'm ook krijgen!!