Hallo lieve meiden, Ik ben aan het sparen voor het BLOND servies wat je kunt kopen met de codes van Unox. Mochten je ze over hebben en er niets mee doen, dan zou je mij er heel blij mee maken!! Alvast heel erg bedankt. Liefs Conijn
Als Conijn voorzien is, hou ik me sterk aanbevolen. Ik spaar namelijk ook en het gaat niet erg hard... Thnx alvast!
Hoi hoi Dank je wel voor de ontvangen codes. Ik ben er erg blij mee. Ik spaar nog steeds, dus wie heeft en er van af wil.... je maakt mij erg superblij mee!! Liefs
ik ook he ik had al een topic geopend omdat ik mijn pb's kwijt was, maar ik houd me nog altijd warm aanbevolen!!!
Hoi hoi @taliaa: tuurlijk meis. Heel sneu dat al je PB's weg zijn. Ik hoop dat je ze alsnog krijgt!! @ all: Ik heb voor de korting ook de originele kaarten van unox nodig. Als je me dus wilt helpen met verzamelen wil ik je vragen je jouw eigen adres te PBen dan zal ik een geadresseerde en gefrankeerde envelop naar je opsturen zodat jij de kaarten kosteloos naar mij kunt sturen. Ik hoop van jullie te horen!! Liefs Conijn
Ik ben ook nog steeds op zoek. Ik had al een aantal via de pb ontvangen maar ja door die leuke storing (maar niet heus) ben ik alles kwijt. Dus als iemand er nog 1 over heeft.. bij mij is hij ook welkom !! (spaar voor mijn zusje die in het buitenland zit. Dacht een leuk kerstkado voor haar elkaar te sparen maar ja alleen zoveel worsten eten is ook geen optie )
Heb nog een code liggen. Wie als eerste een pbtje doet mag de code hebben. Heb je het kaartje ook nodig trouwens of alleen de code??
@ susan, ik spaar voor het servies en wil het ophalen bij de v en d. Dan heb je ook de kaart nodig. Volgens mij op de website niet. Liefs Conijn
De 5 codes van mij zijn vergeven! voor degene die mij een pb hebben gestuurd, ik mail je zsm terug, ddan verdeel ik ze