Loop wel erg ver vooruit op de zaken maar misschien volgend jaar op vakantie naar milaan jens is tegen die tijd 2 jaar iemand nog tips voor een autoreis van pak en beet 9 1/2 uur en wie is er ooit geweest in milaan is het een leuke stad
Milaan is een leuke stad voor 1-2 dagen. Langer niet. Ben wel benieuwd waarom je voor Milaan heb gekozen?
zal heel eerlijk tegen je zijn vanwege de reistijd die van mij houdt niet zo van erg ver reizen maar nu zag ik net dat er tussen milaan en het gardameer niet zoveel tussenzit dus ja
Dan zou ik eerder kiezen voor een verblijf aan het Meer van Lugano. Vanaf daar zit je in 'n uur in Milaan en met 1 volle dag heb je het wel gezien.
Link is wel van een aanbieder van vakantiehuisjes maar er staat goed opgesomd wat er allemaal te doen is. Wij gaan nu voor het 5e jaar naar Porlezza en we zijn in de omgeving nog niet uitgekeken. Luganomeer
Evt lage maggiore kan ook. Das erg leuk, leuke plaatsjes aan het meer, leuke winkeltjes. Met de trein vanuit verbania ben je in 1 uur in Milaan. Milaan is leuk om te bezichtigen. Als je de dom wil zien denk er aan, knieën en schouders moeten bedekt zijn. Dus langere broek t shirt of sjaal mee. Of vestje dan. Wij hebben in mei toen Siem 1 was vakantie in gardameer gehad. Heenweg in de nacht gereden, Siem heeft geslapen. Dat ging goed. Ging ook snel. Zorg er voor dat je van te voren als speelgoed inpakt en een tijdje dus niet toont aan je kind. Dan is het tijdens de autoreis weer erg interessant! Terugweg overdag, vond ik zwaar. Siem slaapt 2x1,5 uur meer niet dus meer entertainment. Heen 2 keer gestopt. Om 06:30 voor ontbijt ruim een uur, Siem kon ff lekker uitrazen daarna met lunch 30 min, waren er bijna. Terug maar 1 keer gestopt om laat te lunchen en 1.5 uur gestopt.
Vanaf het gardameer ben je ook met 1-1,5 uur in Milaan. Veel leuke plaatsjes oom langs het gardameer en ook de mogelijkheid om Verona (ligt eraan waar je zit, maar vanaf de oostkant van het meer ongeveer 30 min.) of Venetië (1,5 uur vanaf de oostkant) te bezoeken. Wij hebben het in twee keer gereden gewoon overdag. Paar uurtjes rijden, vaak stoppen en aan het einde van de middag een hotel op de route gepakt. Volgende dag weer verder. Terugweg ook zo gedaan. Ging prima
Wij zijn in mei in lazise aan gardameer geweest. Leuke camping met huisjes, stacaravns en kwmpeerplekken. Wij hadden de huisjes. Ideaal! Het plaatsje zelf mooi! En maar 5-10 min. Zo zijn er nog veel meer campings met tal van accomodatie mogelijkheden. Lego maggiore heeft ook echt mooie campings en is wat kleinschaliger