....Goedeavond.... Wij willen graag een dagje weg met onze dochter van ruim 2 en ongeveer 91 cm {misschien wel belangrijk kwa atracties} en nu zaten wij te denken waar naar toe?! Efteling vind ik wel leuk, mn het sprookjesbos maar vind het ook wel érg veel geld aangezien wij nergens inkunnen {zowiezo niet want ben zwanger} gewoon een rustige achtbaan durf ik wel aan hoor maar geen dingw aar ik strak ingesnoerd moet zitten! Heeft er iemand ervaring met slagharen? is dat wat? zat ook nog te denken aan de valkenier in valkenburg
@Anniek Ik werk zelf bij attractiepark slagharen als attractie medewerker. En het is wel erg geslaagd voor de kleine als voor jullie Er zijn zowel kleine als grote attractie en rustige als drukke attracties. De vakantie's zijn natuurlijk ook weer begonnen , dus is er een leuke zomerparade te zien . Hoop dat je iets aan de info hebt . groetjes kimberley
Ik ben zelf met het hele gezin naar slagharen geweest en toen was mijn zoontje net een half jaar oud en we hebben het enorm naar onze zin gehad echt een aanrader
ik vind drievliet erg leuk. vooral voor kleintjes, niet te groot park. En leuke attrakties voor zowel jong als oud. maar meer voor jongere kindjes vind ik.
ok leuk te horen! Ik ben er vroeger ook geweest mar das echt al lang geleden, maar heb nu hier bonnetje liggen waar je heerlijk korting mee krijgt! maar liefst 50%!
@kim ik zie bij atracties taan 3jaar/90 cm kyana is ruim 2 en ongeveer 91/92 cm mag ze er nu wél of niet in?
drievliet is minder leuk voor een kind van zo 91 cm en een zwangere mama overal staan borden dat je als zwangere er niet in mag... en de meeste atracties zijn vanaf 1 meter op deze atracties na: draaimolen, theeleut (wel met ouder ,geen zwangere) , kakel , trekkers , paartjes , monorail , treintjes. dus zo veel zin heeft dat ook niet dat word pas leuk vanaf 1 meter al ben je onder de 1 meter wel gratis mja... hier heb ik namelijk altijd gewerkt ...
sylvia hier was ik idd ook al achter gekomen op hun site, en dan is het echt té duur... tnx voor het vertellen!
hellendoorn is als het goed is ook erg leuk. daar hebben ze dreumesland. speciaal atracties voor kleine kindjes.
oh sorry dat van 1 meter in drievliet wist ik niet, wel goed dat ik het weet want ik wou er zelf over een poosje heen gaan. dan wat anders bedenken slagharen zal helaas niet gaan is 2,5 uur rijden voor ons helaas. Dan lees ik gewoon hier rustig mee..
mmm hellendoorn heb ik ook korting van... en die in apeldoorn lijkt me ook erg leuk.... maar moet eens kijken hoever alles is
@Anniek Zolang zij de lengte gewoon heeft mag ze er ook in . Heb net zitten kijken op de site wat je bedoelde met de lengte van 90 cm. Maar ze kon al in heel veel dingen zolang het maar met begeleiding is . We hebben dan ook borden staan met 3 kleuren. Rood : mag niet Oranje : onder begeleiding Groen : mag ze alleen Misschien dat het zo wat makkelijker wordt voor je.