Vakantievraagje Menorca

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door koekjesbakker, 20 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Eind mei gaan manlief en ik nog 1 keer met zn tweetjes op vakantie, lekker ontspannen voor ons eerste kindje verwacht wordt in oktober. We hebben Menorca geboekt, en ik hoor vandaag voor het eerst dat dit echt een soort krijsende baby walhalla is en overal waar je kijkt je struikelt over kinderen...Nou houd ik van kinderen natuurlijk maar andermans kinderen continu om je heen als je zo graag nog even wil ontspannen is nou ook weer niet wat we willen.
    Iemand ervaring met Menorca buiten de schoolvakanties...Het is nu al geboekt, maar wil het toch graag even weten :rolleyes:

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Wij gaan begin juni en Menorca staat ook wel bekend als buggy eiland :roflmao:

Het ligt er waarschijnlijk wel erg aan in wat voor verblijf je zit!

3. louan

louan Niet meer actief

Yup vriend en ik zijn toen geweest toen er geen kinderen waren.

En ja zat vol met kids vond het ook echt iets voor gezinnen.

4. Poesta

Poesta Bekend lid

13 aug 2015
    879
    307
    63
    Idd echte gezinnen bestemming, juist ook met baby’s en peuters buiten de schoolvakantie... Ik vond het met een kleintje een top bestemming maar zonder kids zou ik er niet snel voor kiezen.
    Denk wel dat als je bijv een restaurantje hebt waar je lekker Spaans om 22 uur aan tafel gaat, het met die gillende kids ook wel mee zal vallen.
    Idem voor een wat moeilijker te bereiken strandje.

Veel plezier saampjes!

5. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Haha vind het wel hilarisch dat je net Menorca hebt geboekt als laatste kindvrije vakantie :roflmao:

Anyway, Mallorca was toen wij er buiten het seizoen waren ook bezaaid met kinderen.

Ysabella en huggybird vinden dit leuk.
  6. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.395
    113
    Oeps, dat had je misschien beter volgend jaar geboekt ;). Wij zijn 2x (juni) naar Menorca geweest en ze noemen het niet voor niks buggy eiland. Met baby en jonge kinderen is het fantastisch, in het vliegtuig zitten meer kinderen dan volwassenen, dus niemand die opkijkt van een huiler. Maar met zn tweeën zou ik niet zo snel gaan. Nou ja, dan kunnen jullie je alvast voorbereiden op een vakantie met kind :D.

7. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

WAaaaaah daar had ik dus helemaal niet over nagedacht:roflmao: ik hou sowieso niet van andere mensen in vliegtuigen:p, laat staan (onopgevoede) kinderen van andere mensen ;).

sillies vindt dit leuk.
  8. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.190
    6.589
    113
    In ons vliegtuig waren er per 3 stoelen 1,5 kind :)

Het noorden is sowieso rustiger. De meer toeristische plekjes zijn in het zuiden. Daar zijn ook meer kinderen. Restaurants hebben 2 shifts: 1 vroege om 5 uur en 1 na 9 uur. Wij zaten een keer vroeg in een restaurantje te eten (en de jongens misdroegen zich ontzettend...). Later bleek dat dat het restaurant was waar de Spaanse koning ook vaak kwam. Er zijn 2 kaarten en 2 tafelaankledingen.

Deel Deze Pagina