Als je nu voor 40 euro besteld bij LIEF! krijg je een speeltentje gratis. En geef toe als je besteld zit je daar al gauw aan 40 euro en ze zijn zo leuk! Een stoere tent voor de jongens en een lieve tent voor de meisjes. Ik heb mijn bestelling gedaan en nu is het afwachten.
Ja ik wil hem ook super graag hebben voor mijn dochtertje. Ik ga ook maar even kijken of ik nog iets leuks kan vinden.
Ik heb hem al binnen, net even naar de liefwinkel geweest voor een dekbedovertrekje. Heel leuk, mn dochter vond hem helemaal geweldig!
Ja belachelijk dat ze nu al uitverkocht zijn. Ik probeer het volgende week zaterdag wel in de winkel zelf, dan zullen ze vast ook al weg zijn.
Ik heb er gelukkig ook nog eentje kunnen bemachtigen. Vanmorgen om 10 uur besteld! Kreeg gisteren om 21.00 de mail. Echt belachelijk dat ze uitverkocht zijn!
Sorry meiden ik heb het meteen geplaatst toen ik het wist. Maar heel raar dat het zo snel is gegaan ik hoop dat de winkels ze nog wel hebben. Ben benieuwd hoelang het duurt voor het binnen is want dan moeten er veel bestelling geplaatst zijn.
Erg leuk. Helaas kan ik voor mijn zoontje niet zo goed meer bij Lief slagen. Voor jongens toch stukken minder leuke dingen bij Lief dan voor meisjes.
Voor meisjes vind ik het ook een stuk leuker maar vond al een tijd de polo van Lief heel leuk en nu een korte broek erbij en ik was al klaar. Vond het toen Aaron jonger was ook leuker voor hem. Nu dus een polo en een korte broek besteld ben benieuwd
jammer mijn bestelling van 20 maart is nog niet verzonden... en ik ben zo benieuwd!!! is jullie bestelling al de deur uit???
Gister in het filiaal in DenBosch een gratis speeltentje gehad bij besteding van 40euro Zon lief dingetje!
Ik heb ook 20 maart 's ochtends besteld, en in mijn account staat dat de betaling is ontvangen, maar de spullen nog niet verstuurd. Heb wel vaker besteld daar en het duurt altijd best lang (ca. 5 werkdagen) voor ik de bestelling heb.
Natuurlijk is het een lokkertje, daarvoor zijn die acties bedoeld. Het is niet voor een goed doel ofzo . Bovendien zijn ze in de meeste fillialen gewoon nog wel te verkrijgen.
de actie van de tentjes zou ingaan op zaterdag 20 maart dus ik had uitstapje gepland naar de liefwinkel voor zaterdagochtend.. maar toen keek ik op de liefsite en op vrijdag 19 maart kon ik via de webshop al een bestelling doen en dan stond er al gelijk bij dat het tentje er al bij zat.. dus lief! houd zich niet aan de datum die ze gezegd hebben..dat is wel jammer..