Ik heb vorig jaar iets besteld bij een webwinkel en in april kwam mijn schoonmoeder bij me op visite en ze nam een vriendin van haar mee. Ik kreeg van die vriendin van sm complimenten over dat ding en zij wilde het ook wel graag hebben. Dus ik wilde dat voor haar regelen via die webwinkel. Dus ik mailde de webwinkel dat ik complimenten kreeg over dat ding en dat een kennis dus ook dat ding wilde hebben. En ik wilde even wat info weer over de kosten etc... Ik kreeg een mail terug dat ze het leuk vonden te horen dat er complimenten over kwamen en ze verstuurden me even wat het zou gaan kosten voor ze. Toen mailde ik terug of ze het dan naar die mensen op wilden sturen en ik zette het adres van die mensen erbij. En ik mailde of ze de rekening mee konden sturen, omdat die mensen geen internet hebben en dus geen rekeningen overmaken door middel van Ideal. Dat doen ze met die ouderwetse overschrijfformulieren. Ik verstuurde deze mail naar de webwinkel op 2 mei. Ik hoorde niks terug en ging er dan maar van uit dat ze akkoord gingen en dat ze dat 'ding' gingen maken. Want die webwinkel had zelfgemaakte artikelen. Maar op 24 juni dacht ik ineens: goh het duurt allemaal wel erg lang. Ik hoorde van mijn sm al dat haar vriendin dat ding nog niet ontvangen had. He! Daar baalde ik van. Dus toen heb ik wéér een mailtje gestuurd naar die webwinkel, of dat ding soms nog in de maak was, omdat ik niks van ze hoorde. Maar weer hoorde ik niks terug. Tjongejonge... hoe graag wil je iets verkopen zeg! :x Als ze liever niet iets opsturen met een rekening die nog betaald moet worden, zeg dat dan gewoon, dan weet ik dat. Maar ik hoor helemaal NIKS. :x Wat moet ik nu? Moet ik er nou alweer achteraan mailen waar het spul blijft en dat die mensen het zo graag willen hebben? Als het voor mezelf was, dan was ik er allang klaar mee. Maar omdat ik het voor een ander wilde bestellen, vind ik het een beetje rot om het te laten zitten, dit bedrijf is de enige die deze dingen maakt. (Ik hoop dat jullie mijn post begrijpen, het leest misschien ingewikkelder dan het is.)
Poeh dat is altijd moeilijk.. Ik zou het nog 1x proberen door middel van een mailtje en daarbij in zetten dat je als je weer geen reactie krijgt je ook niemand meer zult aandragen, misschien zijn ze daar wel happig op?
Ik zou nog 1x een e-mail sturen en meteen daarna er even achteraan bellen. Misschien hebben ze de e-mail niet ontvangen of zijn ze simpelweg "out of business".
Nou ik heb het nog erger. In maart iets besteld wat niet op voorraad was, zou eind mei op voorraad zijn. Tot op heden nog niks binnen, krijg niks terug op mails ofzo.. Is via Hotfix | hotfx rhinestones - Swarovski hotfix Plakstenen - Hotfix Applicators | Groothandel & Webwinkel Als ik jou was zou ik een 'boze' mail sturen en uitleggen hoe het zit..
Waarom bel je niet even? Misschien is er wel een logische reden dat ze niet reageren. Overigens zou ik er niet van uitgaan dat ze zonder tegenbericht akkoord gaan en een rekening meesturen. Mij lijkt logischer dat er dan vooruitbetaald moet worden.