slagharen is simpel. ligt eraan wat je er wil en wat je betaald. voor het volle geld zou ik er persoonlijk noooooit heengaan. een hele vakantie trekt mij absoluut niet maar anderen miss weer wel. het is verouderd. simpele atrakties niet echt vernieuwend. voor een dagje met gereduceerd tarief is het wel een leuk dagje voor de kids.
leuk park wel nieuw dingen bij gekomen. Huisjes zijn er in verschillende prijs klasse. in juni nog geweest en hebben het erg naar ons zin gehad. ze moeten de veranderingen wel verder blijven door voeren. dochter en zoon hebben weer genoten. Zwembad mogen ze wat mij betreft herindelen. is wat zaai. sunny b wel leuker.
Veel kaartjes op marktplaats e.d. Dat raad ik dus sowieso aan. Voor de volle mep naar binnen is het niet waard. Maar inderdaad tegen een gereduceerd tarief is het wel een dagje waard
Oeps ik bedoelde het pretpark gedeelte... Was niet helemaal duidelijk. We willen met ons nichtje ( 4 jaar) gaan maar ik ken het park niet. Is het leuk voor haar leeftijd en voor volwassenen? Beetje ouderwets dus?
eergisteren nog geweest, erg leuk, wij hebben ons vermaakt, onze uk helemaal, de nieuwe atracties zijn erg leuk. carnaval (madi gras?) is ook heel gezellig. ik vind het juist prattig dat ze voor elke leeftijd wat hebben, vooral ook voor die kleintjes
Wij zijn vorig jaar geweest en ik moet zeggen dat ik het wel een leuk park vind! Wij zijn er echt jaaaaaren niet meer gewesst toen, en van vroeger herinner ik me ook alleen ouwe meuk, maar ik vond het niet meer te vergelijken. Ik zou zeggen: doen! Op vakantieveilingen werden een paar weken geleden ook kaartjes aangeboden, weet niet of het nu nog steeds is maar je kan altijd kijken.
Mwha niet echt super park.. Woon je in de buurt en ben je voor een habbekrats binnen dan hebben de kids iig een leuke dag. Volle entree is het niet waard!
Wij zijn er maandag geweest met ons dochtertje van 4 en vonden het wel leuk. Maar we hadden gratis kaartjes dus dat was sowieso al leuk Verder staan bij alle attracties paaltjes zo kun je zien of je kind in een attractie mag. Hier mocht ze niet overal in maar er waren genoeg dingen waar ze wel in mocht. Maar de volle prijs zou ik er ook niet voor betalen. Dan liever de Efteling
Wij zijn vandaag geweest met gratis kaartjes. Vind t idd een verouderd park met heel veel extra kermis dingen waar je dan weer extra voor moet betalen. Zou idd nooit aanraden voor volle mep er naar toe en wij gaan geen 2 de keer
Verschrikkelijk park! Simpel, oud en onze ervaring was dat er bepaalde types rond liepen die nogal opvielen zeg maar. Nee, voor dat geld ga ik veel liever naar De Efteling of Toverland.
Ik vind het wel een leuk park voor een 4 jarige. Ze mogen echt in best veel attracties dan. Maar voor ons niet te doen voor 1 dag. Wij hadden daar een midweek in een nieuwe huisje dat was toen wel leuk dagelijks het park in.