Vragen afgebroken ICSI poging voor punctie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Suzepuus, 9 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzepuus

Suzepuus Lid

17 okt 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, vorige week maandag hebben wij de icsi poging af moeten breken voor de punctie. Dit omdat er maar 4 goede follikels waren en een aantal te kleine follikels. Sinds drie dagen verlies is bruine afscheiding. Ik heb genoeg aan een inlegkruisje. Wel heb ik de lichamelijke klachten van ongesteld zijn. Wat kan dit zijn? En hoe zou een menstruatie eruit zien na vroegtijdig afbreken? Na het afbreken hebben we onveilige seks gehad. Veel vragen... Ook omdat ik niet weet wat normaal is!

2. Ik denk toch dat de grote follikels vanzelf gesprongen zijn en dat je het kunt zien als een normale eisprong. Ik denk ook dat je gewoon ongesteld zult worden (tenzij er een wonder is gebeurd natuurlijk, dromen mag altijd :))! Als je er erg onzeker over bent kun je altijd even je arts bellen, toch?

3. Suzepuus

Suzepuus Lid

17 okt 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie. Het is bij bruinverlies gebleven, terwijl ik mezelf wel ongesteld voelde. Ach zal vast door de hormonen komen.

4. Chailey

Chailey Lid

15 jan 2013
    14
    0
    0
    Klant adviseur
    Maarssen
    Hoi Suuzepus,

Ik ben sinds dit jaar begonnen met onze eerste ISCI (7 mrt). Wij zijn sinds vorig jaar gelijk door gestuurd ivm minder zaad manlief. Bij onze eerste poging is twee dagen voor de punctie onze behandeling afgebroken ivm overstimulatie. Ik had teveel eitjes 25 grote en wat kleintjes. Omdat mijn linker eierstok iets onrustig was hebben ze een bloedtest gedaan. Lichamelijk voelde ik helemaal niets, was niet ziek geen tekenen of symptomen. Dat vonden ze heel erg raar. Ze hebben een bloedtest gedaan en daaruit bleek mijn hormoon/bloedspiegel te hoog te zien. Ze wilde het niet riskeren en we hebben de behandeling moeten staken.

Hele domper natuurlijk:x. Een week na het staken heb ik idd ook bruin bloedverlies gehad, dat was 1 dag zo. Daarna niets meer. Na drie weken was ik nog steeds niet ongesteld. Na de vierde week heb ik provera gekregen om ongesteld te worden en nu eindelijk na 5 weken mijn menstruatie gekregen. (wat was ik beroerd zeg). Nu kunnen we eindelijk verder gaan en mogen we 31 mei weer gaan beginnen met de decapeptyl.

Hoop dat je snel verder mag...

5. Suzepuus

Suzepuus Lid

17 okt 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie. Ik heb drie a vier dagen bruinverlies gehad. Dat ging gepaard met kramp. Vandaag gebeld met gynaecologie, zij gaven aan dat het inderdaad geen menstruatie was. Ook al is er een kleine kans, wij hebben onveilige seks gehad... Dus hopen dat er eentje is doorgeschoten. Spannend dat jullie 31 mei weer verder mogen. Dat is gelukkig al best snel.

Deel Deze Pagina