Beginnen met Clomid (1e keer)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Silinde, 13 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Vraagje aan de ervaringsdeskundigen onder jullie:
    wij hebben intussen dus de goedkeuring gekregen (eindelijk) voor IUI en nu heb ik sinds zaterdag zo'n klein sliertje rood bloed maar mijn menstruatie is gewoonlijk erg hevig (nu volstaat inlegkruisje, anders moet ik tampon+maandverband samen gebruiken en regelmatig wisselen).
    Mag ik dit zien als menstruatie of wacht ik beter nog eventjes af? In principe zit ik ook nog een paar daagjes te vroeg voor mijn normale periode (ik heb een LF van rond de 10 dagen en denk zondag 5 mei een eisprong te hebben gevoeld na posi ovu test zaterdag 4 mei).

2. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ik zou wachten tot het wat meer wordt en echt rood met stolsels. Krijg jij geen echo op dag 3 of 5? Ik moest dat altijd iedere maand om cystes uit te sluiten dan mag je beslist geen clomid.

3. El80

El80 Actief lid

11 jun 2012
    159
    1
    0
    Bij mij zei de gyn dat ik moest wachten op de eerste dag goed helder rood bloedverlies. Bij mij was het wel vrij duidelijk. Had eerst een dagje wat bruin verlies en dan kwam de menstrauatie gelijk goed door. Ik zou dus nog even een dagje aankijken. Als het niet doorkomt en je voelt je niet zeker over gewoon je gyn bellen.

4. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ik heb ook de laatste 2 keren 2 dagen erg weinig bloed gehad, en daarna werd ik écht ongesteld, dit heb tel ik dan als dag 1, die andere 2 dagen zijn gewoon te weinig om menstruatie te noemen. Bij twijfel gewoon bellen trouwens hoor, heb ik de eerste keer ook gedaan en hebben ze ff gekeken of t menstruatie was ofniet..

5. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Bedankt voor jullie reacties.
    Inmiddels niks meer hier, dus waar die duiveltjes gebleven zijn? Misschien ligt het er ook wel aan dat ik door het ziekenhuis op dieet gezet ben. Ik wilde net bellen naar gyn of diëtist maar geen van alle bereikbaar, grr... Gisteren dus nog niet begonnen omdat ik het schema nogmaals bekeken had en een dag later pas moest (vandaag dus normaal) en nu dit, zo schiet het natuurlijk niet op.

Deel Deze Pagina