Ik ben de hele dag aan het neuzen op internet maar kom er maar niet uit. Er wordt bijna overal gesproken van een Slagingspercentage van ongeveer 10%. Maar is dit per tp of is dit per gestarte cryo behandeling (dus inclusief invriezen/ontdooien) etcetera. Kan iemand me hier verduidelijking over geven? Ps vandaag m'n eerste cryo tp gehad. Vind het zo spannend!
Cijfers verschillen per ziekenhuis... Bij ons werd gezegd 80% kans op goed ontdooien, en vervolgens 15% kans op zwangerschap. Dus die 10% komt in mijn ogen wel laag over.
Cryo en vers doen in het buitenland, met nieuwe ontdooi techniek en blasto techniek, niet meer voor elkaar onder...
Precies. Het maakt nogal uit of een cryo als 5 dagen oud (meestal in buitenland, bv in Düsseldorf) is ingevroren of als 2 dagen oud (meestal in Nederland). Die 5 dagen oude embryo's zijn veel sterker en daardoor is de slagingskans ook veel hoger.
Thnx voor de reacties <3 Ik heb een beginnende blastocyst teruggeplaatst gekregen. In het lumc is slagingskans van cryo slechts 10.9 procent
NVOG Hier kan je alle resultaten van Nederlandse ivf instellingen zien. Gemiddeld is dacht ik rond de 12-13% per terugplaatsing.
Gister heb ik een tp in LUMC gehad van een 4 dagen uitstekende kwaliteit cryo en er is me verteld dat de kans 1 op 5 is en bij deze kwaliteit zelfs 1 op 4.
Wauw spannend. Ik krijg vrijdag een dag 5 cryo terug mits die goed ontdooit natuurlijk.... Geen idee wat de kansen zijn heb ik ze nog nooit over gehoord in dusseldorf