rare vraag hoor

Discussie in 'De lounge' gestart door Bolly, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    uuu beetje rare vraag maar hebben jullie dit ooit gehad..

ik heb helemaal een kapotte neus van binnen.. zins de kou heb ik allemaal wondjes in mijn neus met blee harde bloed koortsen erop ( doet echt zeer ) neee nee ik pulk niet teveel in mijn neus hahaha :D:D

maar zou dat door de kou komen.. ik heb wel eens een koorstlip gehad ( eens in de 3 jaar heb ik er een ) zou ik dat dit keer soms in mijn neus heben gehad. ( mijn neus vleugels waren een dagje helemaal dik en rood gevoelig )

vreemde vraag wat ik al zij,, maar dacht kan dat door die koude lucht zijn ????

thanks bolly

2. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik heb met de kou ook van die korstjes in mijn neus en ik heb nog nooit een koortslip gehad. Ik denk dat het dus de combinatie droge lucht van de verwarming binnen is en de koude lucht buiten.

3. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik heb ook geregels koortsuislag en ook geregeld in mijn neus/aan de rand van mijn neusvleugel dus het kan wel

4. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Is wel normaal hoor. Veel mensen hebben door de kou ook vaker een bloedneus.

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Heb ik ook weleens (gehad) inderdaad. Zeker als ik verkouden ben en veel mijn neus snuit. Dan word de neus zo schaal van de binnen- en buitenkant dat er koortsblaasjes in en aan komen. Erg vervelend en een rotgevoel is het. Dus denk dat dat het bij jou is.

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb dit ook vaak en soms doen die korsten zo vies pijn dat die er gewoon uit MOETEN en als ik dan bij iemand op bezoek ben dan intreseerd het me echt geen hol als ik ff in me neus zit het doet gewoon zzo'n PIJN

7. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ik heb het ook, al jaren, met dit koude weer. Het gaat bij mij dan straks even weg en komt dan in het voorjaar weer.
    Het is alleen mijn rechterneusgat. Heel apart maar super irritant.

8. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Voor mij was dat een van de eerste tekenen dat ik wist dat ik zwanger was. ;) Had het in mijn eerste zwangerschap ook, misschien omdat je dan meer bloed aanmaakt?

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb weleens gehad dat iemand me toen vroeg: "Wat heb jij dan onder je neus?" en ik zei: "koortsblaasjes" waarop die persoon toen zei: "oh, ik dacht dat het een neuspiercing was" ;)

LEUK! Dat soort opmerkingen!

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Heb het ook weleens als ik ongesteld moet worden of tijdens.... dus zou wel ergens mee te maken hebben.

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Erg herkenbaar. Ik blijf die korsten er dan ook steeds uit krabben omdat het zo jeukt/trekt en pijnlijk is...:)

12. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Ik heb nu ook een open plekje in mijn neus, en inderdaad erg gevoelig.

Maar ik ga niet in mijn neus zitten waar anderen bij zijn, ik vind dat zo en zo al vies :D
    Maar goed, nood breekt wet zullen we maar zeggen ;)

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik denk dat het door de kou komt. Ik heb het ook met dit weer. Ook regelmatig lichte bloedneuzen.

14. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland

hahahhahah goeie ;)

heb inderdaad ook bloed neuszen gehad ( denk ik) want soms als ik mjn neus snoot dan had ik ook bloed stolsels die eruit kwamen..

ik heb net wat gevonden waardoor de pijn minder word ihih beetje knijpen bij mijn neus gaten net of je neus dicht knijp wordt het wat vochtiger dat geeft enige rust.

over dat zwanger zijn,, dat iemand dit als symptoom had.. ik kan morgen gaan testen namelijk :)

dus wie weet

bedankt voor jullie tips enz want vond dit zo raar nog nooit gehad namelijk,,

15. Boefjes

Boefjes Lid

9 jan 2010
    64
    0
    0
    huis mama en af en toe in de horeca
    Friesland
    ik heb het ook een keer gehad maar toen bleek het krentebaard te zijn
    had er een zalfje voor gekregen en na 2 dagen was ik van de ergste pijn af.

Succes ermee

16. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Oh ja, hier ook. Ik haal een korstje weg en met een noodgang komt er weer een nieuwe. Het wordt een verslaving, hihi.

Of het door de lucht komt weet ik niet! Ik weet wel dat ik het irritant vind!

17. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ik heb het nu zelfs op het puntje van mijn neus ,,lijk net een clown ihihiih denk dat het bij mij van de kou is , ik heb namelijk reynaud en dan kan je er slecht tegen de kou ( reuma soort aan de aderen )

ben ondertussen helaas ongi geworden op naar volgende ronde,, was wel erg verdrietig erom maar is nu over..

hup hup we gaan weer vol op stampertje spelen ihihihahah

18. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ah jammer joh. :x

Dan kwamen misschien die neuskoortsblaasjes ook wel daardoor. Dat heb ik ook weleens voor een naderende menstruatie.

19. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    zou het niet weten heb het namelijk nog nooit gehad. wel koorts uitslag op mijn boven lip maar heb dat al jaren niet meer ( kreeg ik vroeger altijd als ik ongi moet worden )

wordt het erger ga ik even naar de ha om te laten zien of het niet iets anders is. ik heb vroger ook wel berg gehad en ooooooo dat deed ook pijn zeg pfff

ach tja het is niet anders natuur wilt het ons nog niet schenken.

xx

Deel Deze Pagina