slagroom te lang uit koelkast

Discussie in 'De lounge' gestart door Lynn77, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ben net boodschappen wezen doen, vergeet ik helemaal om de boodschappen uit te pakken omdat ik thuis gelijk iets anders was gaan doen, dus nu heeft de slagroom ong. een dik uur buiten de koelkast gestaan, kan ik die slagroom over 4 dagen dan nog gebruiken of kan ik beter nieuwe kopen, iemand ervaringsdeskundige? :D

2. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    In een spuitbus? Nou dat lijkt me geen kwaad kunnen toch? Als ik boodschappen doe moet ik soms ook nog wel langs een andere winkel en ben ook niet gelijk thuis, bovendien zo warm is het nu ook nog niet.

Nee, zie er weinnig kwaad in ;)

3. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36

mee eens!

4. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Gewoon gebruiken hoor.. ze verkopen slagroombussen en pakjes slagroom ook bij de afdeling met houdbare melk enzo, die staan ook niet gekoeld. Volgens mij (maar dat weet ik niet zeker) wordt slagroom ook niet gekoeld vervoerd en opgeslagen in het magazijn.

Dat ene uurtje zal geen probleem zijn.

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Als het verse slagroom is die je zelf nog moet kloppen zou ik even voelen of het niet erg warm is geworden, maar met dit weer zal dat ook wel meevallen. In een bus kun je sowieso nog gewoon gebruiken.

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Sorry dames, het gaat om verse, gekoelde slagroom die je thuis nog moet kloppen...
    Nou ik denk dat ik maar eentje extra haal voor de zekerheid en dan eerst deze open maak en dan kijk, want ik kan er nu natuurlijk niet in kijken want dan is ie wel bedorven maandag. Die andere komt ook wel weer op t.z.t.

Deel Deze Pagina