Hallo, Ik maak me zorgen! We zijn een lesbisch stel en hebben 27-29 augustus ZI met eigen donor gedaan. De cyclus hebben we de laatste 3 maanden bijgehouden en deze is regelmatig 29 dagen. Nu hebben we al een aantal keren getest met Kruidvat 2 voor 5 testjes maar deze zijn telkens al negatief! We zijn morgen 4 dagen overtijd en geen positieve testen. Mijn vraag: Waar kan dit aan liggen? Kan het toch zijn dat we zwanger zijn? Is er iets mis? ( mijn vriendin gaat het dragen heeft helemaal geen pijn nergens niet, wel gepigmenteerde tepels en bultjes en veel plassen. ) Kan dit met bloedtest worden vastgesteld? ( en als ze wel zwanger is, is er dan iets mis met het vruchtje? omdat er geen hcg hormoon aanwezig is in haar urine? ) Heel veel vragen, sorry. Maar zoveel onzekerheid! Bvd, Groeten Nicole&Sandra
Hoi nicole en sandra, Het kunnen meerdere dingen zijn: Het kan zijn dat je cyclus deze keer toch niet precies 29 dagen was maar iets langer. Het kan zijn dat je net te vroeg hebt getest, dat het Hcg nog net niet hoog genoeg is om de test te doen kleuren maar dat het over een paar dagen er van af knalt! En het kan zijn dat de menstruatie iets langer uit blijft en dat het toch een deze dagen nog gaat komen. Het blijft spannend, mijn advies is om eind van de week nog maals te testen als de menstruatie nog steeds uit is gebleven is deze nogsteed negatief dan kan je altijd een afspraak maken bij je huisarts Imke