Ik ben lid van een hyve, met de naam van mijn dochter. Ik zat er toevallig even op te kijken. Zie ik ineens bovenaan staan dat ik de beheerder ben. Ehm... ik weet van niks. Ik zou ook zo niet meer weten wie de hyve heeft opgestart, hoewel er maar 6 leden van die hyve zijn. Maar dat is toch raar. Kennelijk hebben ze mij als beheerder aangesteld zonder overleg. Wat moet ik hiermee? Ik vind het heus geen punt om die hyve bij te houden, maar ik ben gewoon verbaasd dat ik zonder overleg zomaar ineens beheerder ben van een hyve. Ik zie nu dus ook dat ik toegang heb tot de tools voor de beheerder. Raar hoor. Wat vinden jullie hiervan?
Raar als ze dat zomaar gedaan hebben... maar dan is het dus een hyve waar je berichten op kan maken? Dan kan je dat even vragen waarom dat gedaan is. Jij kan ook beheerders aanstellen.
Jamaar ik heb geen idee wie mij aangesteld heeft. Ik dacht ook dat er eerst 7 leden van die hyve waren. Misschien is die persoon met hyves gestopt. Maar het had best even in overleg kunnen gaan.
Is mij ook een keer overkomen.Heb gewoon iemand anders beheerder gemaakt,wist anders ook niet hoe ervan af te komen...
Als degene die de oorspronkelijke beheerder is zijn/haar account opzegt of de Hyve verlaat (kan er ook vanaf gehaald worden door Hyves) dan wordt er door Hyves automatisch een nieuwe beheerder aangesteld. Zonder melding ofzo. Vind het altijd wel vreemd, maar heb het ook een keer meegemaakt op een Hyves. Toen is er door die persoon gemaild en toen zeiden ze dat. Je kunt er denk ik weinig aan doen wat dat betreft. Of idd een ander beheerder maken...
Ik heb de hyve inmiddels al wat meer opgepimpt. Zoals de vorige beheerder het had gedaan, was het maar saai. Nu issie wat fleuriger en fruitiger. Ach ja meer hoef ik er eigenlijk niet aan te doen.
Ben ik nu gek of raar. Maar het is de hyves van je dochter zeg je. Ik neem aan dat je als ouder altijd het beheer hebt tot 18? Of sla ik nu de plank voor ledig mis? Ach ja komt goed toch?
nee. Je hebt je eigen hyves en je kunt lid worden van verschillende hyves die je dan tussen je rijtje hebt staan, ik hoop dat ik het zo goed uitleg. En zo ben ik ook lid van een hyve met dezelfde naam als die we voor onze dochter gegeven hebben. Ik noem liever haar naam niet in het openbaar maar zo heb je bijvoorbeeld een hyve voor alle mensen die Piet heten of voor alle mensen die Truusje heten, of Jan, noem maar op. Dat bedoel ik. En dan ben ik zomaar als beheerder van die hyve aangesteld, zonder overleg. Snap je het?
Als je daar lid van bent en de beheerder heeft zijn account opgezegd, dan wordt de eerst volgende die zich aangemeld heeft de beheerder...dus een paar voor jou kunnen hun account opzeggen en blijkbaar was jij de volgende
beetje vreemd idd ik heb ook meerdere hyves aangemaakt en wilde er met eentje stoppen, maar dat kan alleen als je 5 of minder leden hebt. Als je er meer dan 5 hebt, moet je al die leden vragen zich af te melden.