Hallo allemaal ! We hebben een babyboek. Leuk om vanalles in te vullen over de baby ! Later kan hij of zij het dan allemaal terug lezen. Ik heb jullie hulp nodig bij 2 vragen: 1. Welke woorden zijn erg in de mode nu in 2006 ? 2. Welke filmsterren zijn nu erg beroemd ? (Brad Pitt, Angelina Jolie ......) En nog twee andere vragen: 1. Wat kost een biolscoopkaartje tegenwoordig ? (ik zou het niet weten, let daar nooit op ! ) 2. Wat kost een pak melk tegenwoordig ? (ik koop dat nooit, drink geen melk ... ) Bedankt voor jullie hulp ! Groetjes, Nikki F
Haha, wat een vragen woord: toppertje (vreselijk woord maar ja) sonjabakkeren (ook vreselijk) filmsterren: weet ik zo niet bios: ongeveer 7,50 pak melk: rond de 0,40 Pim
De eerste 2 vragen weet ik niet maar de andere 2 wel een bioscoop kaartje kost 7 euro en een pak melk van 1,5 liter 98 cent
Mode-woorden... poeh.. das moeilijk! Filmsterren... die je al noemde, Johnny Depp, Keira Knightley, Orlando Bloom, Josh Hartnett, Heith Ledger, Jude Law, Halle Berry, Carice van Houten, Cas Jansen... sla de veronica-gids maar open en je komt er zo een hoop tegen. Bioskoopkaartje: 10,= ongeveer (lang durende films van 3 uur, weet ik toevallig) Pak melk... geen idee eigenlijk!
woorden === watskeburt ik word er gek van hihi als ik zelfs me dochter wat vraag zegt ze.. ``watskeburt!`` of als je iemand bel enzo de telefoon opneem pff irritant. De rest weet ik ook niet
Volgens mij hebben wij hetzelfde boek. Haha. Die vragen komen me heel bekend voor. Ik heb het ook nog niet ingevuld
Het is een super leuk boek, gebaseerd op het prentenboek "Raadt eens hoeveel ik van je hou". Met grappige konijnen erin ! Groetjes, Nikki F
ok woorden: idd sonjabakkeren, spacen. flmsterren: brad, angelina,lindsay lohan, paris hilton,nicole ritchie,tom cruise, katie holmes. owen wilson, vince vaughn, jenifer aniston. pathe bioskaartje: 8.50 euro('s avonds..en lange films 10 euro. ) pak melk zo'n gallon is 98 cent. gewoon pak melk is 92 cent. en dan had ik nog een vraagje.. wat is er nou voor iets benoemswaardigs gebeurd in 2006? behalve de "val" van het kabinet... en de hittegolf..
Woorden: Vet Cool... Mijn buren hebben dit in 8 dagen vakantie de heeeeeeeeeeeele tijd gebruikt, wij werden er misselijk van! Alles wat ze zagen was weer "vet cool" http://nl.wikipedia.org/wiki/2006 Misschien leuke link? Moet zeggen dat er niet echt heel veel leuks is te melden over 2006 tot nu toe. Hippe zangers/bandjes van 2006? Keane (Dus niet Kane) Racoon Ali B Lange Frans Jan Smit Hype van 2006: www.hyves.nl, dancing on ice, dansen op het ijs met sterren, Sudoku Groetjes Daphne
Maxima zwanger in 2006 van 3e kindje, voor de rest... heeft iedereen t ongeveer wel goed qua prijzen en filmsterren. Is trouwens een leuk idee, ga ik ook nog ff toevoegen aan mn dagboek.
1 : geen idee... 2: Fergie , Daniel Craig, Ashton Kutscher, Tom Cruise, Katie Holmes... 1: http://www.pathe.nl/prijzen.asp?prijsbios=1&bios_id=1 2: volgens mij 1,80 ofzo....
het boekje zelf trouwens`raad eens hoeveel ik van je hou`` is heel leuk ik moet hem bijna elke avond voorlezen hihi beetje oftopic maar ja
Hoi Peetje ! Mijn man heeft inderdaad het babyboek ervan gekocht (djezelf, je krijgt het overal, het is herkenbaar door de haas op de voorkant) en een paar weken later hebben we ook het prentenboek ervan gekocht. Het is super lief ! Groetjes, Nikki F