Air Fry xl friet en snacks tegelijk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Koraal82, 1 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Kun je in de air fryer xl tegelijk friet en snacks bakken? Ik wil zo een ding kopen maar wil wel alles er tegelijk in kunnen gooien omdat je anders de friet al op hebt terwijl je nog geen snack hebt gehad.

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Geen idee, wij doen altijd eerst patat en daarna pas de snacks. Dit om dat er bij mijn eten nog geen kruimeltje paneermeel etc mag komen.
    Maar mijn man en dochter hebben hun bord nog nooit leeg gehad tegen de tijd dat hun kroketje klaar is.

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ik heb het wel eens gedaan. Nadeel, je kunt de friet niet zo goed omschudden als er ook snacks bij in zitten.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij doen het ook altijd apart. De snacks hoeven er maar 4 minuten in ofzo en dan hebben we net de friet opgeschept.

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ja dat kan. Dan kan je er wel minder in doen. Ik doe alles 9min op 180 graden van frieten en snacks.

6. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Wij hebben de gewone, niet de xl. Stop patat en snacks er tegelijk in, maar dan moet je er op letten dat de snacks niet teveel bovenop de patat liggen. Anders heb je aan het eind zowel krokante als soppige stukjes patat.

Deel Deze Pagina