ik had een wat duurdere en staie werkt vager. Blijft natuurlijk wel zitten omdat het gewoon kapot is maar het werd kleurloos dus minder opvallen. Al na een paar keer smeren.
Geen idee of het werkt, maar iewh...als ik alleen al aan die beesten denk dan krijg ik de rillingen... Om die reden zou ik het niet durven te gebruiken.
hier ook ervaring met het spul, voor littekens op mijn gezicht. Bij mij werkte het echt niet gewoon. Was echt zonde geld. Liefs
striae wordt ook met de tijd lichter, hoef ik geen gel voor te smeren heb ooit onderzoek gezien over slakken gel, en bji niemand werkte het toen.. ook niet voor littekens enzo.. dat bio-oil of zoiets zou beter werken? (geen ervaring met beide)
Ik heb het spul van de tuinen. Voor mijn pukkels in het gezicht. Het hielp mij erg goed. Werd er zichtbaar minder van.
De slakken worden niet gebruikt, maar alleen het slijm dat ze produceren. Check maar op internet Ik smeer het nu ongeveer een week en ik zie nu al verschil dus ik blijf er mooi mee doorgaan, het werkt dus wel enigszins