he meiden, heeft iemand van jullie ervaring met het smeren van slakkenslijm crème? was jaren geleden op TV bij tellsell en me altijd bijgebleven. omdat ik wat littekens heb in mijn gezicht heb ik vd week een potje gekocht. zag het toevallig liggen bij de action. nu na 3 dagen smeren zit ik onder de puistjes, voorheen had ik hier vrijwel nooit last van en al helemaal niet van zoveel. ik zit er aan te denken om weer te stoppen met smeren maar misschien is het een kwestie van doorzetten? wat is jullie ervaring? ik lees namelijk overal dat het oa juist tegen puistjes werkt, niet dat het ze op wekt
Haha jukkkk. Nee geen ervaring mee. Ik heb na een operatie wekenlang bio oil op de littekens gesmeerd en die zijn heel mooi geworden, bijna niet meer te zien.
Ik zou nog even doorzetten. Ik heb geen ervaring met deze crème maar ik gebruik een crème voor een onzuivere, vette huid en had de eerste twee weken ook veel puistjes. Nu helpt de crème super en ik wil nooit meer zonder. Bij deze crème stond wel in de bijsluiter dat de klachten eerst toe zouden nemen, dat maakte het volhouden makkelijker.
Missjien een wat snobbige reactie.. maar ik kan me niet voorstellen dat een potje "slakkenslijm" van 3 euro vd action ook maar iets goeds voor je gezicht kan bevatten. Maar succes met uitproberen, liever jij dan ik
hahaha geeft niet ik las er goede verhalen over dus ik dacht ik kan het altijd proberen maar valt tegen dus
Je moet even Googlen op slakkenslijm action. Kwam artikel tegen van beauty Labs. Interessant om te lezen. En helemaal onderaan staat dat die crème van Action niet eens echt slakkenslijm bevat Ik vond het zelf ook wel boeiend vandaar dat ik het ging opzoeken
interessant stukje inderdaad! ik heb even op mijn potje gekeken daar staat wel dat snail extract op bij ingrediënten. ik heb ook een ander potje zie ik. nouja ik smeer nog een paar dagen door en als dr niks verbetert stap ik weer over op bio oil. gelukkig heb ik geen pot a 30 euro gehaald bij de tuinen. hoewel dat misschien wel zou werken, maar ik betwijfel het
Geen ervaring mee, maar ik ben over het algemeen wel voorzichtig met wat ik op mijn gezicht smeer... heb ook nogal een gevoelige huid. Werkt bio oil op jouw gezicht? Ik krijg daar echt ontzettend veel puisten van.
ja dat gebruikte ik hiervoor altijd. eerste dagen van gebruik wel wat puistjes maar na een paar dagen was dat altijd wel weg en bleef het ook weg. ik vond alleen niet dat het super goed hielp tegen littekens dus ben daarom geswitcht naar het slakkenslijm om uit te proberen. @flowertje36 ik zal zo proberen een foto te maken.
sorry ik dacht dat er snail extract stond maar dat staat er niet. heb verder geen idee wat alles qua ingrediënten inhoud, of het goed of slecht voor je huid is. dus als iemand dat toevallig weet hoor ik het graag
Ik heb een tijd die van de tuinen gebruikt en was er tevreden over. Ik weet niet meer waarom ik ermee gestopt ben, volgens mij door over te gaan op die van action (ivm prijs) en daar dan misschien niet tevreden over (ik weet het niet meer, al jaren geleden)
Je huid heeft sowieso ongeveer een maand nodig voordat je effect gaat zien, en na 3 maanden kun je pas echt oordelen. Daarom hebben die proefjes ook zo weinig nut, je kan dan meer kijken of je de geur, structuur etc. prettig vindt dan dat het laat zien en je kunt zien of je er allergisch op reageert. Maar eerlijk gezegd zou ik op basis van de ingrediëntenlijst niet verder gaan met deze crème. Echte slakkencrème kan je wel proberen maar probeer dan een flacon of tube te vinden. Diverse ingrediënten verliezen namelijk hun werkzaamheid als ze in contact komen met zuurstof of met licht (niet op een zonnige plek bewaren dus). En als je toch een pot gebruikt, zorg dan dat je gebruik maakt van een schoon spateltje zodat de bacteriën van je vingers niet in de crème komen.
Ik gebruikt het jaren terug voor mijn bikinilijn met ingegroeide haartjes en het slagveld daarna. Slakkenslijm van de Action hielp perfect. En tsja. Echt slijm zal er niet in zitten, maar het werkt wel
Ik heb er wel ervaring mee, heb er een paar gehad van luxe Koreaanse merken, mizon en nog een weet de naam ff niet meer. Vond ze niet bijzonder Heb nu ook die van de action, gebruik het ipv een serum onder m'n creme, vind dat het m'n gezicht goed hydrateert en soepel houdt. Geen puisjes hier