he meiden, heeft iemand van jullie ervaring met het smeren van slakkenslijm crème? was jaren geleden op TV bij tellsell en me altijd bijgebleven. omdat ik wat littekens heb in mijn gezicht heb ik vd week een potje gekocht. zag het toevallig liggen bij de action. nu na 3 dagen smeren zit ik onder de puistjes, voorheen had ik hier vrijwel nooit last van en al helemaal niet van zoveel. ik zit er aan te denken om weer te stoppen met smeren maar misschien is het een kwestie van doorzetten? wat is jullie ervaring? ik lees namelijk overal dat het oa juist tegen puistjes werkt, niet dat het ze op wekt
Haha jukkkk. Nee geen ervaring mee. Ik heb na een operatie wekenlang bio oil op de littekens gesmeerd en die zijn heel mooi geworden, bijna niet meer te zien.
Ik zou nog even doorzetten. Ik heb geen ervaring met deze crème maar ik gebruik een crème voor een onzuivere, vette huid en had de eerste twee weken ook veel puistjes. Nu helpt de crème super en ik wil nooit meer zonder. Bij deze crème stond wel in de bijsluiter dat de klachten eerst toe zouden nemen, dat maakte het volhouden makkelijker.
Missjien een wat snobbige reactie.. maar ik kan me niet voorstellen dat een potje "slakkenslijm" van 3 euro vd action ook maar iets goeds voor je gezicht kan bevatten. Maar succes met uitproberen, liever jij dan ik
hahaha geeft niet ik las er goede verhalen over dus ik dacht ik kan het altijd proberen maar valt tegen dus
Je moet even Googlen op slakkenslijm action. Kwam artikel tegen van beauty Labs. Interessant om te lezen. En helemaal onderaan staat dat die crème van Action niet eens echt slakkenslijm bevat Ik vond het zelf ook wel boeiend vandaar dat ik het ging opzoeken