Ik had er wel een met slang en vond het ideaal! Wat ik ook kan aanraden is een extra hoge badsteun omdat je bij de 'normale' hoogte het al erg snel in je rug voelt!
Gewoon stop eruit trekken en een emmer eronder. Vrij snel na de kraamtijd ztten wij het badje + standaard in de douchecabine, als we toen de stop eruit trekten liep het water gelijk het afvoerputje in.
Waarom een slang als je gewoon een emmer onder je badje kan zetten? Ik zie de meerwaarde van zo'n slang echt niet.... En soms zit die dwarsstang van de standaard inderdaad onder het afvoergaatje, maar dan is het alleen maar een kwestie van je badje een klein stukje op te schuiven voor het legen..Emmer met daaronder voor de zekerheid een handdoek onder het gat zetten en stop eruit, et voila
Wij hebben geen standaart maar hebben een baby badmeubel gekocht Zie foto en er zit precies een gat onder de stop van het badje.
ik heb 4.95 voor de slang betaald. Ik weet nog niet of we hem daadwerkelijk gaan gebruiken maar dan heb ik hem wel in huis.
Mij leek zo'n slang wel handig. Het badje had ik van iemand overgenomen, en bij de Hema had ik zo'n slang gehaald. Maar die bleek dus niet te passen op dat badje, terwijl ik had gedacht dat dat wel universeel zou zijn. Nouja, achteraf was het ook niet zo nodig, Jelle heeft ook niet zo lang in dat badje gezeten. Samen met papa in het grote bad, of met mij onder de douche, dat vonden wij veel handiger.
Wij hadden geen slang (Hema badje met standaard), maar voor de volgende lijkt het me toch wel handig. Meestal ging mijn dochtertje in bad als mijn man thuis was en die kieperde hem leeg en als hij er niet was, liet ik het water gewoon de rest van de dag staan. Je tilt je inderdaad een breuk, hij ook, dus ik denk dat er straks toch een slang komt.
Wij hebben een tummytub met standaard en die staat gewoon in de badkamer. Mocht ik hem zelf te zwaar vinden met water dan laat ik hem gewoon staan totdat manlief het leeg gooit. Met vullen is het wel makkelijk, gewoon de doucheslang pakken en er even in hangen! Geen zorgen om spetters op de houten vloer, gewoon lekker in de badkamer. Wat een handig badmeubel trouwens wat hierboven staat met die foto! Super joh.
Meestal moet je een slang gebruiken die aansluit bij het merk van je badje. Heb je bv een bebe-jou badje, dan moet je een bebe-jou slangetje gebruiken.