Slank de zomer in!! (afvaltopic)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door blike1987, 9 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee allemaal,

De zomer komt er weer aan, en het lijkt me heerlijk om er weer eens leuk bij te lopen deze zomer (lees: zonder blubberbuik en blubberheupen).
    Ben al een tijdje bezig met afvallen en er is al zo'n 10 (oké na het paasweekend 9:)) kg af! :D

Ik schrijf al mee in een clubje, maar die meiden kennen elkaar al een geruime tijd dus leek het me leuk om een nieuw clubje op te gaan starten, niet te groot en hopenlijk met wat fanatieke ZP'ers!

Wie doet er met me mee? :)

2. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik!! :D wil idd ook van de zomen niet als wally de walvis op het droge liggen en ben sinds 2 weken bezig met het 10 weken slank plan. Ben nu (na de pasen) 1,5 kilo kwijt. Moet er nog veelmgaan. Knap van je dat je er al 10 kwijt bent! Hoe heb je dat gedaan? Ik zou ook meer moeten sporten, maar dat blijf ik maar uitstellen :) nou hopelijk houdt dit clubje een beetje stand, zou leuk zijn!

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Kirst:
    Welkom :D
    haha dat van dat sporten dat komt me heeel bekend voor... dat ben ik ook al weken aan het uitstellen! (het is ongelovelijk hoeveel smoezen ik kan verzinnen) Maar volgende week ga ik ook weer te sporten!
    Die 10 kg ben ik echt alleen kwijt door niet meer te snoepen, geen frisdrank te drinken en op het moment gebruik ik ook shakes van weight care. Gaat als een tierelier!

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Haha, ja die smoezen herkenbaar ja. Hier helpt het ook het niet snoepen. Ben dus in die 2 weken 2 kilo kwijt, maar ja na deze feestdag zit er vast weer wat aan. Maar vanaf morgen weer goed aan de bak en doorgaan. Ik sport nu 1x in de week, maar zou ee eigenli bij moeten fitnessen. Probeer zoveel mogeli op de fiets te doen, maar ja met z'n weer als vandaag zit ik alweer snel in de auto...:) dus het wordt ook gewoon weer tijd voor mooi weer, want dan gaat het me toch een stukje beter af :D succes en we steunen elkaar wel door die kilo's heen ;)

5. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik doe mee, ik kan wel steun gebruiken, ik ben 15 kilo kwijt, oke nu 14 hahahah ik wil nog 10 a 15 kilo kwijt.
    Dus ik ben fanatiek en deel graag ervaringen.
    ik doe een eiwitdieet.
    gr brenda

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Welkom Brenda! :D

Teller staat nu dus op drie, wie oh wie komt er nog meer bij?

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Eigenlijk moet ik ook stoppen met mijn kop in het zand steken....ik heb nog 2 maanden om minimaal 10 kilo maar liever 15 kilo kwijt te raken.

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Gezellig! En ook al 10 kilo kwijt, pff ben jaloers. Hopelijk kan ik dat tegen tijd dat het zomer is ook zeggen!!

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    078mama:
    Welkom hoor! Ik moet ook nog zo'n 10-15 kg kwijt

10. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoi!
    Ik wil ook wel mee doen!
    Ik ben nu tussen de 7 en 8 kilo kwijt.
    Ben de laatste weken bezig met het cambridge dieet.
    Vind het soms moeilijk om me er goed aan te houden, zeker met de lekkere dingen zo om me heen.
    Vandaag dus wel lekker chinees gegeten bij mn ouders, morgen er weer tegen aan.
    Wil er nog 5 kwijt.

Uitstellen ben ik ook erg goed in (helaas) ;)

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik praat het ook altijd goed :) en ik zeg ook altijd minder dan de werkelijkheid, dus heel herkenbaar. Maar tegen de zomer liggen we in bikini zonder blubberbuik op het strand! Succes meiden!

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ga ff een lijstje maken wie er tot nu toe allemaal in zitten!
    Blike1987
    Kirst 78
    brenda1976
    078mama
    siepie

Hoeveel mensen zouden jullie graag maximaal in het groepje zien? zou fijn zijn om het allemaal wat overzichtelijk te houden, dus niet zo'n groot clubje

13. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    he dames,

ik doe ook mee, gezellig ik wil nog 7-8 kilo afvallen, moet er wel bij zeggen dat ik het met eiwit shakes ga proberen, ik vervang mijn ontbijt en lunch door zo een shake, begin hier donderdag mee.

mijn weeg moment word elke donderdag, doen jullie ook een weeg moment in de week en zoja welke dag?

iedereen veel succes en we kunnen het dames!!!!!!!!!!!!!!!1

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Blike1987
    Kirst 78
    brenda1976
    078mama
    siepie
    Sapje

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    sapje, ik shake ook en moet zeggen dat het me super bevalt. Vind die shakes echt heeerlijk :D welke shakes ga je doen?

EDIT: goh, hoe vaak kun je het woord shake in één zin gebruiken :)

16. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL

denk dat ongeveer 10 dames wel mooi is?

17. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik val gewoo elke week dik een kilo af maar eet...nou ja, drink...alles er in het weekend weer bij. Daar moet ik dus echt mee stoppen. Eind juni ga ik op vakantie met allemaal skinny mensen en ik wil me thuis voelen, niet als een walrus die ze nat gaan houden aan zee.

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Idd niet al te groot, ben ik mee eens.

Hier weeg ik iedere dinsdag. Ik doe het "tien weken slank plan" is eigenlijk a la sonja bakker, dus voor elke dag een overzicht van ontbijt, lunch en avondeten. Ik zie het meer als houvast en eet dus niet elke dag wat erin staat, maar vervang dat door iets wat ook mag. Heb nu 2 weken achte de rug en moet zeggen dat het wel goed gaat. Ik vervang soms een maaltijd voor een shake of reep.

@078mama: herkenbaar, ik ga met schoonbroer en zijn vrouw en die zijn ook beide slanker dan slank :) en tja dan val ik wel heel erg op mijn míjn zwenbanden.....Hier gaan we in de eerste week van juli, dau ik heb nog een weekje extra!

19. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    078mama:
    Wow dat is zóóóóó herkenbaar... net alsof het in het weekend wel mag van mezelf :S daar moet ik ook echt mee gaan ophouden!

Sapje:
    Ik vind 10 ook wel een mooi aantal!

20. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL

dat is de afslank eiwit van de body en fit shop ik heb banaan en aarbei besteld, ben benieuwd krijg het woensdag binnen, welke heb jij en heb je al wat resultaat er mee gehaald?

Deel Deze Pagina