Slank de zomer in!! (afvaltopic)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door blike1987, 9 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @blike die bitterkoekjes en watermeloen lijken me ook niet echt lekker de vanille smaak is er eentje die ik zelf ook nog wel wil proberen is toch een beetje neutrale smaak

2. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL

pfffff gelukig maar whahahaha:D

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Gelukkig maar, zou anders niet goed zijn ;)

En wat een zorgzame typjes zijn we toch!!:D

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

@ Kirst; nee oke ik snap het nu! Ik zou dat ook niet volhouden!!

Ik ben een thuisblijf mama. Ik heb wel 2 toeristische opleidingen gevolgd maar helaas niet voor geslaagd. In de toekomst hoop ik wel verder te gaan:)

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nee mijn conditie is beneden alle peil :). Straks de cauberg oplopen is voor mij al een hele uitdaging :cool:

Thuisblijfmama, dat zou ik ook wel willen zijn, maar dat is niet haalbaar voor ons. Hpelijk dat je je studie op kan pikken en dat je dan slaagt!

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Mijn conditie is ook verschrikkelijk...;)

Ja ik weet dat we ook heel veel geluk hebben en dat niet iedereen dit kan.. Daarom probeer ik er ook zoveel mogelijk van te genieten!:)

Ja een studie wordt het niet meer daar heb ik geen motivatie meer voor..:) Ik wil proberen om intern opgeleid te worden dan:)

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Moeten echt nodig aan de WII Zumba allemaal :D

Intern opgeleid worden zou helemaal goed zijn. Heb je toch iets meer zekerheid. Wil je dan ook weer terug in toerisme of totaal iets anders?

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ik werk 20 uur als dierenartsassitente, ook een zorgend beroep dus! :)

Ga vanavond weer ff een half uurtje zumba'en denk ik!

9. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

hoe bevalt jullie de zumba en heb je verder nog iets nodig?

10. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hey meiden,
    Ook hier een baan in de zorg. Ik ben Begeleider Psychiatrische Zorg bij een grote GGZ instelling. Ik zit in de flexpool dus extreem wisselend werk. Steeds op een andere afdeling en alle soorten diensten. Komende week 3 dagen nachtdienst. Ik vind nachtdiensten juist weer heerlijk hihi. Alleen is het komende week een beetje ellendig want ik kom donderdag uit de nachtdienst maar ik heb geen opvang dan dus kan niet slapen. Wordt weer een lange dag dan.

Maar eerst maar zien of ik ga werken want ik ban vanmorgen ziek wakker geworden. Keelontsteking, koorts, hoofdpijn etc.
    Had allemaal leuk afspraken staan dit weekend en alles af moeten zeggen :(.
    Ook zou ik vanmorgen gaan hardlopen maar dat was dus ook geen optie helaas.

Hopen dat ik snel opknap, dan kan ik het maandag inhalen.

Wij hebben ook een wii maar ik blijf toch maar gewoon sporten op de sportschool, denk dat dat toch wat effectiever is. Ik zou die spellen op zich wel weer erg leuk vinden voor erbij. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @schaapje: ook bij de GGZ, ik werk daar ondertussen 11,5 jaar, dus over een jaartje mijn jubileum daar ;) flexpool lijkt mee ook erg leuk, maar ja dan zit ik weer met nachtdiensten en dat wil ik echt niet meer.

Hopelijk ben je snel weer opgeknapt, want het is maar niks om ziek te zijn!

12. brenda1976

balen dat je ziek ben, kom altijd ongelegen.

voor je afvaldoel was buikgriep gunstiger geweest hahaha

red je dat, nacht op (of kan je daar slapen). en dan dag wakker?

13. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoi,
    Ik werk in de kinderopvang.
    Doe dit inmiddels alweer 8 jaar.
    Wel zou ik graag wat anders gaan doen, maar wat precies weet ik niet.
    De tijd is er ook niet echt naar natuurlijk.

Deze week al 2 keer wezen sporten.
    Gisteravond spontaan besloten mee te gaan stappen met vriendinnen, erg lang geleden, niks gedronken maar natuurlijk wel bewogen ;)
    Morgenochtend beginnen ze op de sportschool met bootcamp, ga het eens proberen, kijken of ik dat vol ga houden ;)

Groetjes

14. brenda1976

wouw bootkamp, stoer hoor en dan nog stappen en sporten, jij red het wel met sporten deze week.

ik heb gewandeld vandaag met de kids. (dacht dat ik bewogen had hahaha).

verjaardag gehad, een gevulde paprika op en soepje.... maar geen avondeten. (soep als avondeten)

Ik heb nu wel beetje honger, dus denk dat ik maar vroeg naar bed ga hahaha

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Bootcamo is idd stoer! Succes en je kan het!!

Hier vandaag veel gelopen en nauwelijks gegeten ;) tja eigen schuld.... Dadelik nog even een boterham en dan hup mijn bed in, want morgenochtend dan moet ik om half 8 weer paraat staan op mijn werk :x bah heb daar echt geen zin in....

Weltrusten alvast en tot morgen :D

16. 078mama

078mama Niet meer actief

Sorry voor mijn afwezigheid zo direct n het begin. Het was even een druk weekje! Ik heb me keurig aan mijn dieet gehouden maar ben gewoon geen gram afgevallen! Dat was echt frustrerend. Gisteren ben ik naar de makro gereden en heb gelijk allemaal modifast lesjes gehaald en ga dt nu doen. Daar moet ik toch wel mee afvallen lijkt me!!!

Ik lees hier goede berichten! Top hoor

17. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Goedenmorgen

sorry dat ik hier ook nog niet zoveel ben, heb het helaas de afgelopen dagen druk. Verder gaat het hier wel goed. Ga morgen me wegen en dan beginnen met sonja bakker. Al eerder met haar eerste boek 20 kilo afgevallen in 3 maanden hoop dat ik nu ook weer zo ver kom! Heb nu haar nieuwste boek, dus ben benieuwd!

078mama met modifast kan je goed afvallen! Heb je kant en klare shakes of heb je pakken van de intensive in poedervorm?

meiden lekker doorgaan jullie doen het super. Wou dat ik zo fanatiek was met sporten, heb er op dit moment niet eens puf voor helaas.....

18. brenda1976

dames hoe bevalt de WII training?

19. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @blike..als je niks meer met je shakes doet wil ik ze wel proberen!!

@brenda...welke wii training?? ik doe nu just dance en wii sport...ik vind het wel grappig van dat dansen ga je echt zweten:D

hier een goed weekendje gehad eigenlijk..heb me in kunnen houden maar heb nu echt zoooo'nnn honger pff en duurt nog lang tot avond eten haha we eten vanavond wraps met kip en sla mmmm nog 2 dagen en dan officele weegdag ben benieuwd:)
    vanavond nog ff hardlopen en dan heb ik best veel gesport deze week..

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee allemaal,

Zo nou, weekend zit er weer op. Gisteravond een verjaardagsfeest gehad, gebak afgeslaan, maar toch wat chips en wijn genomen (oeps..) Ook vanmorgen wat nootjes gehad, maar heb verder best gezond gegeten en ook nog wel wat bewogen vandaag dus opzich ben ik wel trots op mezelf :)

Schaapje:
    Voel je je alweer wat fitter?? beterschap!!

Siepie!
    Wauw jij bent goed bezig!! goed van je zeg! keep up the good work!

078mama:
    Aah frustrerend dat je niets bent afgevallen zeg :( hopenlijk gaat het met modifast inderdaad wat sneller? Misschien kun je je dagmenu eens delen met ons, misschien zijn er dingen die je anders zou kunnen doen om wel af te vallen?

Troelala:
    Hopenlijk werkt Sonja Bakker wat voor je! :)

Daanquinty:
    Goed bezig, hardlopen ga ik ook weer eens oppakken, denk ik!

Nou dames, vandaag zijn we precies een weekje samen bezig, vind het een erg leuk clubje geworden zo :D
    Nog twee daagjes en dan gaan we dinsdag eens kijken hoeveel iedereen nou de eerste week is afgevallen en dan zal ik dat weer eens even in het lijstje zetten! :)

Deel Deze Pagina