Nou vanmorgen bootcamp gedaan hoor! Was echt heel pittig! Moesten heel erg veel rennen, ook door gras en zand, onder dingen door kruipen, eroverheen springen, buikspieren, opdrukken, etc. Wel echt heel gaaf en ik kon het heel goed volhouden! Alleen met de shakes niet zo vandaag. Zag het niet zitten om met 1 pakje op te hebben 1,5 uur te moeten gaan sporten dus heb ik 2 both met pindakaas gegeten, daarna had ik alleen ook nog trek dus vandaag redelijk gewoon gegeten. Ga morgen ook maar melden (bij de weegvrouw ) dat ik weer wil gaan opbouwen met eten. Waarschijnlijk kom ik dan wel weer wat aan ivm vocht maar ik zie die pakjes echt echt niet meer zitten. Ookal zou ik er het liefst er nog 3 kilo afhebben maar zit op het moment wel echt heel lekker in mn vel. Jullie een goede dag gehad?
Klinkt goed die bootcamp! siepie. hier goede dag gehad vandaag. heb heel netjes gegeten ook al had ik echt wat moeilijke momenten (komt omdat ik afgelopen paar dagen door omstandigheden niet zo aan heb kunnen houden dan is een dag goed bezig weer wat lastiger.) maar goed ik ga er weer voor. denk wel dat ik vroeg mijn bedje in duik straks! ben behoorlijk moe. liefs.
Vind het ook een leuk en actief clubje, fijn, want dat motiveert me heel goed iedereen is ook goed bezig! @siepie, belangrijk is ook om goed in je vel te zitten, en als je tegen je zin in dingen moet gaan eten of drinken is dat ook niet fijn. Knap dat je die bootcamp goed hebt kunnen volhouden! Is weer een teken dat je conditie goed is @blike, wat chips is niet dramatosch, zolang je niet de hele zak chips achter je kiezen hebt @daanquinty, goed bezig! Ook ik heb heerlijke wraps op, heerlijk is dat hè! @078mama, balen dat je zo je best doet en dan nog niets afvalt! Geef de moed niet op, misschien dat komende week het er extra af gaat! Succes! @troelala, succes met bakkeren, is mij jaren geleden ook goed gelukt en goed om vol te houden! @cherie, goed van je dat je het met moeilijk moment ook hebt volgehouden. Ik vind het ook altijd weer moeilijk die draad weer op te pakken. Dan heb ik die suikers weer naar binnen gewerkt en moet daar dan weer van afkicken Vandaag moeten werken en heb netjes gegeten. Morgen ook weer een dagje werken, ga ik aan de weight care en dan s'avonds slank eten. Daarna lekker tennissen, doe ik eindelijk weer wat aan beweging. Dadelijk lekker slapen en dan fit weer op. Trusten allemaal dames en weer succes met de komende week. Ben benieuwd a.s. dinsdag
Tja mijn dagmenu. Ik eet als ontbijt 1 sinaasappel en 1 wasa cracker met kaas of jam. Lunch 3 wasa crackers met rosbief o filet en diner is een salade met vlees of vis. Tussendoor soms een plak ontbijtkoek maar meestal fruit. Appel of kiwi bij voorkeur. Niet echt dikmakers. 's avonds loop ik ook hard.
snap er niks van, deze week niks afgevallen, grrrr heb wel wat weinig gedronken, maar dan nog! effe gefrusteerd! gr brenda
volgens mij eet je veel te weinig meid...en helemaal als je ook nog hard loopt..je lichaam heeft niks te verbranden probeer is 2 boterhammen te eten op een dag bv. s/morgens een boterham, cracker en sinaasappel lunch. boteham en 2 crackers en je tussendoortjes natuurlijk ook gewoon
Brenda... ik ken het helaas!! ik ben al vanaf januari bezig en 6 kilo kwijt maar hier moet ik heeeel veel doen voor weinig resultaat. Maar goed wat er af is is er af. de aanhouder wint roep ik maar ik ben deze week ook niet afgevallen verder maar ja.. dat kan ook zijn omdat ik ongesteld moet worden... nu ga ik snel snel de kids klaar maken voor school hahaha
ik zag vanmorgen wel dat ik in vet afgevallen was. maar goed, dan wil ik nog graag in gewicht terugzien hahaha
Goedenmorgen meiden Heb me zonet gewogen ik ben helaas 600 gram aangekomen, maar goed als dat alles is na het stoppen met cb dan hoor je mij niet zeuren. Moet overigens ook ongi worden deze week dus misschien is het ook wel alleen vocht even afwachten dus. Maar ik zit er verder niet mee. We gaan gewoon lekker bakkeren en elke kilo die er af is, is maar mooi weg! Wel merk ik aan me kleren dat ik afval. Daarom had ik ook wel verwacht dat ik was afgevallen ipv aankomen. Ik moet met lopen echt oppassen dat ik niet ineens in me blote kont sta haha....... Maar jullie gaan allemaal super zeg, lekker doorgaan meiden. We gaan lekker slank de zomer allemaal in!! @siepie ik heb je even een pb gestuurd ivm de shakes. Me zusje volgt nu het dieet, en heeft mijn shakes ook. Mocht je ze kwijt willen dan wil me zusje ze wel van je overnemen! @kirst ja sonja bakker is zeker te doen. Ben er al eens 20 kilo mee afgevallen in 3 maanden, en 9 kilo in 6 weken. Heb nu alleen wel een nieuw boek aangeschaft omdat ik die andere niet meer kon zien haha..... @brenda balen als je niks afvalt. Maar niet opgeven meid, komt helemaal goed! @cherie meis jij hebt zo'n doorzettingsvermogen daar kan ik nog veel van leren! En die 6 kilo ben je maar mooi kwijt meid! 078mama ik denk dat je ook wat meer moet eten. Je zal nu misschien wel wat afvallen maar straks komt je lichaam in de spaarstand en dan werkt het niet meer.... Heb zo zin om weer te gaan hardlopen maar goed dan moet ik toch eerst weer in de 8 zitten want me knieeen verdragen het op dit moment helaas niet. Ben nu 93.8 ik wil op na de 8 al is het maar 89.9 dan ben ik al heeeeeel happy haha...... meiden fijne dag zet hem op!!
en snel wandelen geen optie? ivm gezondheid train ik bij de fysio. Die gaf aan dat als je in korte tijd veel afval je banden en spieren nog op de plek moeten komen, hierdoor loop je wel sneller iets op. dus wel iets om in de gaten te houden. gr brenda
Ja ik wandel wel, en ik skeeler wel. Maar hardlopen dat wil helaas nog niet. Kan het wel, maar dan verga ik daarna van me knieeen dus dat is niet zo pretje. Dus ik wandel gewoon lekker stevig, en skeeler, straks als t zwembad hier weer open is ga ik s'avonds ook weer lekker baantjes zwemmen, dus dan ben ik nog meer in beweging. Maar ik kan niet wachten tot ik weer lekker kan hardlopen. Vond dat altijd heerlijk ontspannend!
Meer eten kan wel helpen maar ik heb ook heel erg veel problemen met mijn maag waardoor eten niet altijd mogelijk is. Nou ja, het kan natuurlijk wel maar daar word ik dan weer misselijk van en daar heb ik geen zin in. Als het dan goed gaat haal ik de schade weer in. Lekker slim ook he! Maar goed, dag 1 van de shakes! Ontbijt was dus 1 flesje modifast en lunch is een reep van modifast. Gewicht vandaag is 88.5 en ik hoop morgen 88.0 of als ik heeeel eerlijk ben 87.9 hahaha Ik doe ook meer aan snel wandelen dan hardlopen tegenwoordig. Dat hou ik langer vol en doe ik met minder tegenzin. Dan wint de nieuwsgierigheid ook en ga ik heerlijk rond kijken overal. Ik ben ook bezig met het opzetten van een eigen bedrijf/site en onder het lopen kan ik daar goed over nadenken. win win dus!
Goedemorgen dames, zo weer een nieuwe week met nieuwe kansen! ik heb vandaag en morgen nachtdienst absoluut geen zin in maarja moet maar, ik heb vaak dat ik in mijn nachtdiensten veel ga eten ik hoop dat ik me een beetje kan beheersen pffffffffff, zit te denken om voor ik na mijn werk ga nog maar een shake te nemen dan. en ik moet zeggen die shakes bevallen met prima ik heb dan de bananen en aarbei smaak en vind ze lekker, nu alleen nog afwachten of ik ook afval , maar ik ga me donderdag wegen. @078mama wat vervelend dat je nog niks bent afgevallen, dus nu ga je ook aan de shakes? @daanquincty is de wii sport leuk om te doen? zit te twijfelen tussen wii sport en wii fit. @siepie zo een bootcamp toe maar weer zeg super fanatiek wat goed van je! @kirst78 wat bedoel je met slank eten , geen vetten ofzo? @brenda wat klote zeg niks afgevallen maar mischien hou je nu wat mee vocht vast? @cherie volgens mij is het idd wel zo dat als je ongesteld moet worden je wat minder afvalt @troelala wat ben je heerlijk positief je steekt me aan, met zijn allen slank de zomer in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
O dat lijkt me ook heel moeilijk! Nachtdiensten zouden hier ook flink aantikken denk ik. Ik heb kant en klare modifast flesjes gekocht en niet die poedertjes. Die vind ik echt heel vies en ik ben altijd onderweg ed en dan zijn die poedertjes helemaal vervelend. Zo kan ik het kant en klaar meenemen. Ik hoop echt heel erg dat ik gewicht ga verliezen!! De zomer moet er 1 worden zonder schaamte...
Sorry meiden, even geen puf door het ziek zijn om op iedereen persoonlijk te reageren, dat komt heel snel wel weer hoop ik want het gaat wel een stuk beter weer gelukkig. Heb mijn nachtdiensten van vanavond en morgen maar wel afgezegd, leek me niet verstandig. Vanmorgen op de weegschaal gestaan: van 59,6 vorige week naar 57,5 deze week . Erg blij mee en eigenlijk ging het erg makkelijk. Ik eet gewoon normaal maar snaai niet meer zoveel als eerst en eet minder suiker want ik ben echt verslaafd aan suiker . Ik heb afgelopen week 2 keer gesport in de sportschool (ongeveer 60 tot 75 minuten, dus niet heel lang maar zo is het wel beter vol te houden en gaat het minder snel tegenstaan) en 2 keer hardgelopen. Hardlopen had ik meer willen doen maar door ziek zijn ging dat gewoon niet helaas. Qua eten eet ik meestal dit: ontbijt: 2 boterhammen, beker melk tussendoor: fruit of plak ontbijtkoek, cracker oid. lunch: 3 boterhammen, beker melk tussendoor: liga evergreen/fruit/koekje oid avondeten: gewoon normale portie tussendoor: fruit, cracker, koekje oid. Ik eet ook rustig ongezondere dingen zoals afgelopen weekend hebben we friet gehaald omdat we beiden geen fut hadden om te koken en heb ik ook gewoon chips gehad. Alleen doe ik alles veel meer met mate, snaai niet meer zoals ik eerder wel heel veel deed en dat scheelt blijkbaar enorm . Sommigen hier eten voor mijn gevoel wel echt heel weinig en wat door iemand al benoemd werd is dat je het risico loopt dat je lichaam in spaarstand gaat staan en dat werkt juist averechts. Ik wens iedereen weer een goede en fijne week deze week!
volgens ik bedoel het spel die je bij de wii balance board krijgt..die is wel leuk hoor... ben benieuwd of je afgevallen bent met die shakes sapje..hier morgen weegdag!
Bij ons kun je gewoon zelf aangeven wanneer en wat voor soort diensten (vroeg/dag/laat/slaap/nacht) je wel of niet wilt draaien. Ik kies bewust wel voor nachtdiensten maar dat hoeft helemaal niet . Is het bij jullie wel verplicht? Hier is alles heel flexibel gelukkig, ik kan ook rustig zeggen dat ik een week niet wil werken oid. Gemiddeld werk ik nu 3 dagen en dat bevalt erg goed in combinatie met mama zijn. @Sapje: Is er bij jullie op de afdeling zoveel te eten dan of neem je zelf veel mee tijdens de nacht? Ik herken het namelijk wel heel erg dat je 's nachts heel erg de neiging hebt om te gaan eten en ik nam ook altijd van alles mee zoals muffins, popcorn, chocolade etc. maar tegenwoordig doe ik dat niet meer. Ik neem 2-3 broodjes mee en wat fruit en daar moet ik het mee doen . Ik stel het ook zo lang mogelijk uit om dat te eten zodat ik in ieder geval aan het eind van de nacht nog wat te eten heb wat dan weer een beetje geldt als ontbijt voor ik ga slapen. Werkse komende nachten in ieder geval! Heb je veel te doen 's nachts?
@ schaapje ja er is veel te eten zoals koek , brood, snoep, chips, pfffffffffffffff dus dan is de verleiding soms te groot ik ben ook echt een type wat eet uit verveling en ik zit alleen op een afdeling dus heb ook geen aanspraak van een collega. op zich zijn de nachten nu rustig en slapen de meeste bewoners lekker door maar dan duurt een nacht wel lang hoor. heb er gelukig maar 2 dat scheelt weer. jij beterschap hopelijk snel weer wat fitter!