Slank de zomer in!! (afvaltopic)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door blike1987, 9 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Is er hier nog ruimte voor een nieuwe afvaller? Ben tijdens en na mijn zwangerschap erg veel aangekomen (25 kg) en wil dit er heel graag weer af hebben....Ben in 2006 al eens 28 kilo afgevallen (en die zitten er nu dus weer aan), maar het is best lastig om dat knopje weer te vinden om te starten....

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Sanne, hoe ben je toen zoveel afgevallen en wat is nu je plan van aanpak? (ben eigenlijk aan het zoeken naar tips haha)

3. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @078mama Ik heb toen Prodimed gedaan, dat is een eiwittendieet en het ging razendsnel. Was binnen een maand of 3 28 kilo lichter. Heb het er ook een aantal jaren af weten te houden door een goede opbouw van "normaal" eten.

Vind het nu heel lastig om weer alleen shakes, repen etc te nemen. Sonja Bakker vind ik weer heel veel poespas, maar daar is mijn schoonzus ook heel veel mee afgevallen (helaas ook weer eraan).
    Maar ik ben dan ook de beste in excuses verzinnen om ergens niet mee te beginnen :)......

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Hihi herkenbaar... Ik ben dus vandaag met modifast begonnen nadat ik zo'n 6 maanden ieder excuus heb gebruikt wat denkbaar is. Nu zit ik 2 maanden voor mijn vakantie en moet ik wel! Als dikkertje op vakantie zie ik echt niet zitten. Er moet dus minimaal 10 kilo af!

Maar wil je nu gewoon gezond gaan eten?

5. 078mama

078mama Niet meer actief

Heel erg maar ik zou ook alles eten wat los en vast zat haha. Maar daar heb je niks aan natuurlijk...Dus verstand op nul en niet naar het eten kijken!

6. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Ik ben vandaag begonnen met een soort van combinatie. Heb vanmorgen een eiwitshake genomen en vanmiddag het poeder door een bak magere yoghurt gedaan. Maar heb ook een paar rijstwafels gegeten (zonder iets erop) en een kopje cup a soup. En dan vanavond of een shake of een salade.

Met Prodimed mag je echt alleen maar bepaalde groenten en meer niet, zelfs geen fruit en dat eet ik nu wel.

7. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Oja, ik drink wel heel veel water. Minstens 2 liter op een dag. Dat ben ik blijven doen na mijn Prodimed tijd.

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Zo een dagje werken en we zijn hier meteen weer 4 pagina's verder :D

Welkom sanne en succes met afvallen (leuke naam heeft jouw zoon!!)

Slank eten bedoelde ik eigenlijk gewoon mee dat ik metjes eet, dus geen bord pasta met veel kaas ofzo ;) maar groente, mager vlees en een aardappel.

Vandaag gewerkt, kreeg helaas op mijn kop van mijn baas :) was blijkbaar afgelopen donderdag vgeten dat ik een cursus had. Was ik niet ergeten, maar die dag had ik speciaal vrij gevraagd. Ze was not amused zeg maar. Pff zij heeft ook altijd iets te zeiken.... Nu ja verder wel fijn gewerkt. Straks nog tennissen en dan vanavond heerlijk op de bankhangen. Hoplijk dat we morgenet z'n allen wat afgevallen zijn, alhoewel ik ongesteld ben geworden :x

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik hoop ook dat de weegschaal morgen weer mijn beste vriend is...Heel suf misschien maar soms kan je zo blij zijn met een halve kilo minder haha

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nou idd, maar dat wil je ook graag zien! Ik duim voor iedereen!!!

11. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Wie wil/kan het schema voor mij bijwerken?
    Weet niet hoe dat werkt :(

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Haii allemaal,

Hier vandaag goed bezig geweest:
    Ontbijt: shake
    Tussendoor: niets
    Lunch: Meergranenbol met kip-kerrie en sla
    Tussendoor: Banaan
    Avondeten: Macaroni
    Tussendoor: stuk ontbijtkoek

Siepie:
    Jeetje, die bootcamp klinkt echt heftig zeg... al spierpijn? ;)

078mama:
    Ik denk inderdaad ook dat je té weinig binnenkrijgt, dan gaat je lichaam op de spaarstand.
    Maar dat vind ik trouwens een mooi gezegde: een zomer zonder schaamte! :D

Brenda:
    Aaarghhh, vervelend zeg :( maar niet opgeven hé?!! Bij mij ging het in het begin ook voor geen meter, maar je moet gewoon nog even volhouden hoor! En zie nu dat je wel vet bent afgevallen!

troelala:
    Op dat gewicht ben ik ongeveer ook begonnen! gewoon volhouden, dan komt het goed!

Schaapje:
    Wauw! goed bezig!!
    Ik zal morgen even het schema bijwerken

Sanne:
    Welkom :)

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @blike, goed bezig. Jouw weegschaal zal morgen ook aardig voor je zijn.
    Ben je nog elke dag actief aan het zumba-en??

Hoer net afgebeuld op de tennisbaan. Lag na 5 minuten al met mijn tong op de grond...:) was alweer 2 weken geleden dat ik bewogen had. Moet echt fanatieker gaan sporten want dit werkt niet.... misschien dat ik de zumba toch ga kopen van de week. En zateagochtend ook in de sportschool sporten!!

Mijn eetschema van vandaag
    Ontbijt: weight care shake
    Tussendoor: halve komkommer
    Lunch: weightcare reep
    Tussendoor: 2 plakjes ontbijtkoek
    Avondeten: 2 bapao's (was niet mijn voornemen eigenlijk ;))

Maandag is altijd mijn balansdag, is handig met werk.

Veel water en thee gedronken. Hopelijk dat de weegschaal ook aardig voor mij is. Succes iedereen en trusten voor dadelijk :D

14. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik weet dat het te weinig is maar dan wil ik julle mening over dit schema wel weten.

O: 2 boterhammen met mager beleg
    T: ontbijtkoek
    L: 2 of 3 boterhammen
    T: fruit en soms een koekje
    D: vlees aardappel groente
    En dan soms 's avonds een wijntje

15. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Ziet er al veel beter uit 078mama!
    Maar neem als je echt trek hebt op de dag of in de avond wel gewoon echt iets hè, stuk fruit, tomaat, een cracker.
    Het is ook zo dat als je iets meer eet en jezelf ook gewoon wat lekkers gunt af en toe, de kans op vreetbuien, snaaien etc. ook veel kleiner is. Anders worden lekkere dingen van die verboden producten en in 9 van de 10 gevallen gaat dat op den duur toch mis en is het ook gewoon niet vol te houden meer.

Succes meid!

16. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik ben geen grote eter, ik eet smorgens normaal een boterham en smiddags 1 tot 2. Ik ben ooit naar dietiste geweest, die adviseerde 5 boterhammen. Ik was hele dag bezig brood te eten.
    Dus ja ... blijft moeilijk!
    maar wijntje is caloriebom, misschien die vervangen, denk dat hoop scheelt.

17. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nou net gewogen en ik ben helaas maar 200 gram afgevallen :x. Weeg nu 81,6 kg. Baal er wel van, want ik heb mijn best gedaan. Behalve dat ik moet gaan sporten. Nou ja ga maar gewoon verder waar ik mee bezig was en dan hoop ik echt de zomer slanker in te gaan :D

Dadelijk boodschappen doen en dan vanmiddag werken. Fijne dag allemaal!

18. 078mama

078mama Niet meer actief

Nou dat is dus hetgeen ik at en zo van aankwam... Bizar hè! Ik snap er niks van. Oké ik heb lichamelijk wel wat problemen maar hier baal ik toch wel van.

Maar goed vanmorgen 87.8 dus och ineens 0.7 eraf!

19. 078mama

078mama Niet meer actief

O balen zeg! 0.2 is nie heel veel inderdaad. Misschien stond je qua vochthuishouding net op de verkeerde dag op de weegschaal

20. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    hier ook gewogen vandaag..

vorige week: 97,4
    deze wee: 95,8

@kirst..he jammer meid zo weinig dan he voor je gevoel..maar ja eraf is eraf..kom op he.

Deel Deze Pagina