pfff, hier ligt een pakje tuc-koekjes naar me te lonken... en ben alleen thuis! heb het ff zooooo moeilijk nu afblijven...afblijven...afblijven
ik ben ook alleen thuis daarom is ie ook op! Als me man thuis was geweest had ik er niet eens aangezeten die houd me wel in de peiling.... Afblijven meid weet waar je het voor doet!
herkenbaar.... mijn man is met de buurvrouw hardlopen en alles roept. Beetje onregelmatig gegeten door vergaderingen op het werk. Op een of andere manier heb ik dan altijd meer moeite savonds. gr brenda
He Meiden, jullie kunnen het!! Aflbijven van al dat lekkers, het maakt je alleen maar dikker en achteraf heb je vette spijt!! Niet doen he!! pff zeg ik die het er ook heel moeilijk mee heeft. Zoek speciaal de clienten nu niet op, anders dan val ik de snoepkast aan Maar de MacDonals gewoon voorbij rijden, ik zeg respect!! @Troelala: Jammer van de M&M's, maar nu weer verder waar je gebleven was! ik drink mijn thee maar eens op en dan rij ik om 22 uur maar naar huis en meteen rechtdoor naar bed, anders dan plunder ik dadelijk ook nog de kast.... Sterkte allemaal met de avond doorkomen zonder iets slechts
Bij mij is het s'avonds ook meestal een ramp. Overdag kan ik overal wel vanaf blijven, ben ik veel bezig dus geen tijd voor eten. Maar s'avonds voor de tv pfff.....daar moet ik echt even wat voor verzinnen haha........ fijne dag meiden!
het pakje is nog steeds dicht maar ooooh wat is dat moeilijk!!! Nog maar ff een kop thee erachteraan en dan maar hopen dat mijn vriend snel thuiskomt
Tijdje niet geweest en wat is er alweer veel gekletst!! Zie dat er een lijstje is met hoeveel je ben afgevallen. Ik ben ook min 1! Lees dat iedereen al trek heeft in lekkere dingen, nou hier ook! Vind het zo moeilijk om me in te houden! De rijstewafels en ijsbergsla smaakt ook niet echt meer ergens naar.. Misschien leuk om gezonde tussendoortjes op te schrijven? Misschien zit er weer wat nieuws tussen wat ik dan kan halen Hier eet ik * Fruit * Ijsbergsla * Komkommer *Magere yoghurt Niet echt veel variatie nog dus.. En wat ik me afvroeg.. Is mozarella heel erg vet? Dat lijkt me namelijk ook lekker voor tussen de middag, een broodje met gesmolten mozzarela, pesto en tomaat...
hahah ben dus niet de enige die vandaag last had maar de MAC voorbij rijden wwowoooowwww daar moet ik niet te dicht in de buurt komen hahaha
pfffff wat hebben die tuc-koekjes toch een aantrekkinskracht... ben zelfs al even op het pakje gaan kijken hoeveel caloriën er inzitten hahaha vond het toch wel wat veel dus heb ze nog terug kunnen leggen... maar voor hoelang nog
Goed zo en nu er lekker vanaf blijven meid!! Over mc donals pfoeh knap dat je daar vanaf blijft daar moeten ze bij mij ook niet mee komen aanzetten. Heb zelf me rijbewijs niet dus kan er gelukkig zelf niet heen haha..... Over tussendoortjes; -worteltjes -appel/kiwi/mandarijn/sinasappel -banaan niet meer dan 2 in de week -druiven niet meer dan een portie van 15 stuks -evergreen of sultana koekje (dus niet hele pak) -1 zakje of wafel snack a jack -1 speculaasje -1 cup a soup hmmzz wat hebben we nog meer?
Kom op meiden! [strenge modus aan] Laat al dat ongezonde eten liggen voor nu. Niet meer over nadenken hoe lekker het wel niet is of wat dan ook, kwel jezelf er niet mee. Het is ook gewoon een door de weekse dag dus onzin om nu dit soort dingen te eten toch? (me dat bedenken helpt me altijd wel want als mijn dochter groter is kan ik ook niet altijd maar alles opentrekken wat ik wil want dan wil zij dat ook) Je wil afvallen en volgende week bij het wegen graag gewicht kwijt zijn dus snaaien en ongezond eten is dan gewoon geen optie , stop met twijfelen over het wel of niet pakken van die troep. Pak lekker een stuk fruit, komkommer, liga, lekkere kop thee oid en probeer wat afleiding te zoeken. Bedenk je dat nu gaan eten op korte termijn even opluchting geeft maar over een uur is het allemaal op en heb je spijt, neem je jezelf (voor de 100e keer waarschijnlijk) voor om morgen weer te beginnen etc. [/strenge modus uit] Sorry Hoop dat het jullie lukt om dat cirkeltje te doorbreken, jullie kunnen het meiden! Deze is voor jullie:
Pfff, laten we het er maar op houden dat ik nog niet helemaal beter ben. Was al eerder aan bovenstaand berichtje begonnen maar net pas verzonden en zie nu pas dat er al meerdere reacties zijn en dat het dus een beetje achterhaald is
Hallo meiden, kan ik nog meedoen??!! Het is wel echt nodig.. Zie mezelf liever als "topmodel in bikini", dan met al die flubbers! Het gewicht voor mijn zwangerschap was 68,6, niet superslank, maar wel gewoon strak en ik was daar zeer tevreden mee.. Na de zwangerschap 65,4.. ZEER tevreden! Een paar weken, en toen.. Een postnatale depressie en 7 maand voeden verder ben ik 78,5 KILO! Inmiddels is dat alweer 1,3 kilo lichter (ik woog 79,8), maar dit komt omdat ik op het moment een buikgriep heb, ook een manier om af te vallen De depressie is inmiddels aan de beterende hand (ik slik medicijnen, waar je als je niet uitkijkt ook dikker van kunt worden) en nu wil ik graag weer aan mezelf werken.. Mijn grootste valkuilen zijn trouwens chocolade en fast food en dan vooral de snackbar en de MAC! Koek, pudding en vooral ijs, etc. Ik ben eerder van 80 naar 58 kilo afgevallen, dus het moet lukken! Gr. Carlien
meisjes hoe is het hier? pfoe ben moe. maar goed. vanochtend weer 71,5 nou t zal wel goedkomen. ik hou m nog ff op de 71 t zal wel vocht zijn ga kids naar school brengen! later
Goeiemorgen dames! Nou van de tuc-koekjes heb ik gelukkig af kunnen blijven gisteren, en vanmorgen was de weegschaal lief voor me: 82,8 (-500 gram) Schaapje: Goeie motivatie, bedankt Carlien: Welkom, we zijn hier allemaal bezig om bikini modellen te worden Heftig dat je een postnatale depressie hebt gehad zeg maar fijn dat je daar nu uit aan het krabbelen bent! Cherie: Ja zou best allemaal vocht kunnen zijn hoor...