Slank de zomer in!! (afvaltopic)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door blike1987, 9 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Hier vanmorgen 86.7! Kilo eraf dus. Ben erg blij.

Nu weer verder met modifast alleen heb ik vanavond een etentje met een vriendin. Ik bestel dan gewoon een salade en hoop dat de schade beperkt blijft.

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    078mama:
    Oeh lekker vanavond etentje!
    Ik zou er gewoon lekker van genieten meid! Lekker gaan eten waar je zin in hebt. en dan de rest van de week gewoon streng. Ik doe dat ook hoor, als ik uit eten ga oid neem ik het er ook gewoon lekker van. Kan er dan ook weer even tegenaan!
    Goed man, van die kilo :D

3. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

goedenmorgen meiden

Kan iemand mij misschien in de lijst zetten? start gewicht 93,5 kilo ik wil na de 63 kilo.....krijg het zelf niet voorelkaar helaas...

zet hem op dames!!

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Naam:________Huidig gewicht________Afgevallen
    Blike1987:_____83,3________________-2,3
    Kirst78_______81.6________________-1,
    brenda1976:___94,8________________-1
    078mama:_____87,8________________-200 gr
    siepie_________84__________________0
    Sapje_________78__________________0
    schaapje05____57.5________________-2,1
    Cherie________71,0________________-600 gr
    Daanquinty____95,8________________-1,6
    Troelala:______93,5________________0

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @blike, wat goed dat je sterker was dan de tucjes!!

@schaapje, beterschap, hoop dat je snel weer op de been bent

@Carlien, welkom. Fjn dat je PND wat te boven bent gekomen. Het gaat je lukken om af te vallen. Succes.

@cherie, laat de moet niet zakken. Is idd gewoon vocht en volgende week zal je ien dat je gewoon bent afgevallen!

@078mama, wat goed afgevallen! En dat etentje, ik zou er gewoon lekker van genieten en dan morgen een balansdag houden. Smakelijk alvast voor vanavond

@troelala, ik kan je niet helpen, geen idee hoe dat moet. Heb 2 linkerhanden als het gaan om pc's :) ben al blij dat ik hem aan en uit kan zetten;)

Hier vanmorgen natuurlijk weer o de weegschaal gestaan en er was weer wat af. Had ook kleren besteld bij de wehkamp, had echt niks meer... Nu zit er een broek bij die ik eigenlijk nu nog niet pas ;) zal ik hem terugsturen of houden en hopen dat ik hem over enkele weken pas. De broek kostte 50 euro. Pff wat een luxeprobleem :)

Een fijne dag allemaal en we gaan er weer tegenaan.

Mijn 700 gram op het lijstje is bij mij kwijt :D ben ze ook in het echt kwijt, maar op het lijstje staat nu 1, misschien dat je dat nog aan kan passen, Blike? Bednakt alvast :D

6. 078mama

078mama Niet meer actief

Blike1987:_____83,3________________-2,3
    Kirst78_______81.6________________-1,
    078mama:_____86,7________________-1.3

7. Troelala21

Ik kan wel met de pc omgaan maar op de een of andere manier kan ik die lijst niet goed krijgen. Maar goed sta er nu in haha....

Hmm ja ik zit zo ook in twijfel. Heb hier dus broeken liggen die me wel passen, maar bij de buik nog niet lekker zitten heb dan echt zo dikke zwemband boven de broek zitten dus eigenlijk nog net iets te strak. Nu zit ik dus in twijfel of ik morgen 1 nieuwe broek zal halen, als tussenbroek gebruiken of dat ik gewoon in de slobber broeken nu blijf lopen tot me andere broeken wel goed passen? Wil ook niet in me blote kont staan straks haha want hij zakt echt giga af!

8. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

maak maar foto;s dan kijken we wel hahahahaha
    mijn bhs zijn te groot, echte marlies dekkers! snik snik 2 mnd oud!
    moet dus nieuwe! vakantiegeld, belastinggeld, julllie zijn welkom hahahah
    dieet is duur maar allemaal nieuwe kleren ook!
    tik hard aan!

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Balen, zijn niet de goedkoopste, maar daar zou ik het voor doen, als mijn cupmaat dan ook maar echt kleiner wordt. Heb af en toe het idee Lolo Ferrari te zijn ;) ben daar zo klaar mee.... Maar ja moet natuurlijk in zijn geheel een hoop afvallen en ik hoop dan ook dat dan mijn bos hout voor de deur wat slinkt. En idd belastinggeld en vakantiegeld zijn heel erg welkom! Hoop dat het snel gestort wordt!! :D

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Jaa, wacht hier ook met smart op vakantiegeld, hier moet ik ook echt nieuwe BH's kopen, dit zit allemaal gewoon nét niet goed.

11. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Blike1987:
    _____83,3________________-2,3
    Kirst78________81.6________________-1,
    078mama:_____86,7________________-1.3
    Carlien: _______79,8_______________-1,6

12. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Volgens mij wacht heel NL op het vakantiegeld en de Belasting.. Perfect excuus om te gaan shoppen natuurlijk wanneer we afgevallen zijn..

BH's ga ik denk ik nu nog niet kopen, door het voeden zijn mijn borsten gegroeid van een kleine B, naar een goede C.. Maar ben bang dat ze weer gaan krimpen (of zakken), dus nog even afwachten..

Verder heb ik genoeg kleding in de kast, maar zit het nu juist te krap, ik heb nu zelfs kleren van mijn moeder gekregen (zij heeft een maagverkleining gehad) die haar toch te groot zijn geworden:$..
    Dat is niet wat je wil!

Wat doet iedereen trouwens aan de lichaamsbeweging?
    Zelf heb ik een sportschoolpasje (in de knip;), werkt dus ook niet)..
    Verder ben ik nou sinds een paar weken meer met Rosalie gaan wandelen, weer of geen weer.. Elke dag een flink stuk..

Misschien iemand tips voor een paar goede oefeningen?? Ik ken er zelf 1tje die ook echt werkt.. Ik noem het flipperen.. Zal hem zo opzoeken, moet een filmpje van zijn, daar krijg je weer een beetje een strakke buik van.. (Toen ik eerder afgevallen was deed ik dit ook en deze werkte echt!)

@Troelala: Als je een nieuwe broek koopt, zou ik gewoon een simpele goedkope broek kopen, anders is het zo zonde.. Aangezien je hem maar tijdelijk aan kan hebben;)
    Maar ik zou gewoon een riem om doen als die broek iets te groot is, maar nog 'net' wel kan..

Gr.
    Carlien

13. Troelala21

Over de broek het is niet alleen dat ie afzakt maar ik heb een bouwvakker kont er zit geen kont meer in, en om de benen zit de broek ook heel wijd dus lijkt ook nergens op haha......

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hai Ladies,

Vanavond weer een avondje alleen, vriendlief heeft een vergadering op het werk... Heb hem de Tuc-koekjes in de auto mee laten nemen trouwens, nog een avondje verleiding was me misschien niet gelukt :D beter zo!

Carlien:
    Ik ben ook sponsor van de sportschool, moet nodig mijn gezicht weer eens laten zien daar. Verder doe ik zumba op de wii! Is echt heel leuk!

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Respect Blike en slim!!! Fijne avond in je eentje zonder al het lekkers.

Ik ben ook grote sponsor van de sportschool, maar daar ga ik zaterdag weer verandering in brengen :D Dan ga ik weer een keer bekijken hoe het er van de binnenkant ook al weer uitziet...

Vanavond naar de Titanic 3D, ben benieuwd. Fijne avond allemaal!

16. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    @ Troelala: Nee, dan wordt het gewoon tijd voor een nieuwe sexy broek!:cool:

@ Blike: Helaas geen WII, laatst was ik bij mijn schoonvader en daar hebben ze een kinect, ook al zo leuk.. Dan ben je gewoon met spel toch goed aan het bewegen.. Verder idd een goed plan om alle verleiding mee te laten nemen.. (Haha.. als ik dat doe, is mijn man ook binnen de kortste keren dik.. Lekker in de auto eten!:D)

@ Kirst: Veel plezier! Ben benieuwd hoe het was..

Over dat flipperen, dat heet schijnbaar scharen.. Kon het al niet vinden. Ik had al wat oefeningen uitgezocht voor na de bevalling tijdens de zwangerschap, door de situatie niks meer van gekomen..

Maar nu kan het wel handig wezen en dat flipperen/scharen weet ik uit ervaring dat het werkt! (Onderaan staat het filmpje..)

Buikspieroefeningen na bevalling | buikspier-oefeningen.nl

Wat zullen die sportscholen trouwens wel niet verdienen aan al die pasjes!:$:)

Gr.
    Carlien

17. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    he meiden heb ff een oppepper nodig hoor..

hier sinds de weegdag dinsdag niks meer afgevallen...wel 200 gram aangekomen..ik snap er niks van...ik beweeg genoeg en eet super netjes mmm echt een baalmoment..en dat terwijl ik nog zoveel moet afvallen eigenlijk dan zou het toch nog wel sneller moeten gaan? vooral in het begin? heb echt ff een baalmomentje grrr

18. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik was vanmorgen ook 200 gram aangekomen, terwijl ik niet of nauwelijks kan eten door de buikgriep.. :(
    Zal wel het weer zijn;)..

Volgens mij moet je daarom maar 1x in de week meten, omdat het tussendoor wel wat kan gaan schommelen.. Dus komt vast goed!;)

Gr.
    Carlien

19. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Daanquinty:
    Kan me voorstellen dat je daar inderdaad erg van baalt, maar het hoeft niets te zeggen, ik weeg mezelf ook iedere dag en soms val ik niets af, soms kom ik wat aan, om van de één op de andere dag gewoon een halve kilo tot een kilo af te vallen. Het kan ook best zijn dat je op dat moment even wat meer vocht in je lichaam hebt als anders.
    Het is zo belangrijk om NU door de zetten daanquinty, hoe frustrerend het ook is... Je zult zien dat als je gewoon goed bezig blijft dat je echt wel goed gaat afvallen... echt!!

20. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Hey meiden,

Mag ik me aansluiten bij jullie clubje. Ik zal even iets over mijzelf vertellen. Ik ben mama van twee kinderen, een dochter van 2jr en 4 maanden en een zoon van 4 maanden. Voor mijn dochter hebben we nogal wat moeite moeten doen en in die tijd voor de zwangerschap ben ik behoorlijk aangekomen, tijdens de zwangerschap nog iets maar de kilo's ben ik nooit meer kwijtgeraakt tussen de zwangerschappen in. Tijdens mijn laatste zwangerschap wat spontaan was ben ik niet aangekomen dus daar was ik blij om. Maar er zitten dus nogal wat extra kilo's.
    Gisteren ben ik begonnen met het hardloopprogramma van Evy, het viel me mee en ik hoop het echt lekker te gaan vinden, daarnaast doe ik sinds gisteren buikspieroefeningen.
    Daarnaast moet ik echt wat aan het snoepen doen, want ik eet echt veel te veel. Iedere dag maak ik met mezelf de afspraak dat ik niet meer moet snoepen maar iedere dag snoep ik weer, ik word er gek van. Misschien dat het helpt als ik niet alleen met mezelf de afspraak maak maar ook hier mijn gewicht noteer.

Op dit moment weeg ik 86,6 kilo en ik zou graag 68 kilo willen wegen, dit is voor mij een gezond gewicht en dit woog ik ook voor mijn zwangerschappen.

Groetjes Sunny

Deel Deze Pagina