Slank de zomer in!! (afvaltopic)

Discussion in 'Algemene clubs' started by blike1987, Apr 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

welkom hier!

van de week klaagde ik dat ik niet was afgevallen, ik ben vanmorgen doorgeschoten, heb 3x gecontroleerd hahahaha en ja zit nu op 17,5 kilo kwijt!!!!!!!!
    gr brenda

2. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Sunnycloud:
    Welkom

Brenda:
    17,5 kg kwijt sinds wanneer?

3. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

Aug 12, 2010
    2,179
    0
    0
    zoetermeer
    dank jullie dames...ik moet er idd vanuit gaan dat het goed komt..:D

brenda..wauuwww goed hoor!

4. sapje

sapje Fanatiek lid

Sep 6, 2009
    1,037
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,,

sunnycloud welkom!

heb het de afgelopen dagen wat druk gehad ivm mijn nachtdiensten maar er weer.
    ik ben 1 kilo precies afgevallen , vanochtend precies 77 kilo ben er blij mee maar had stiekem op meer gehoopt maar die nachtdiensten hebben ook niet veel goeds gedaan pfffffffffff

5. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee allemaal,

Zal vandaag ff doelloos te zappen en kwam toen op een kookprogramma uit, 24-kitchen. Ze waren een recept aan het maken wat me wel wat leek en heb die dus op de site opgezocht.
    Maar die site is echt super! Er staan allemaal heerlijke recepten op mét filmpjes zodat je precies kan zien hoe het gemaakt wordt. Ook kan je het aantal personen invullen en aangeven tot hoeveel caloriën er per maaltijd inzitten. Super!
    Ga vanavond deze maken :Zuurkooltaart met rookspek
    jummie, heb er zin in! Nu ff met de kleine naar het consultatiebureau en even boodschapjes halen!

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Welkom sunnycloud,

Wat goed van alle dames die alweer zijn afgevallen!!

@ Blike1987, inderdaad een handige site! Ga zometeen even kijken wat ze er allemaal op hebben staan :D

Hier vanochtend weer even wezen sporten, wil zometeen ook nog even een rondje buiten lopen en wat boodschapjes doen.. Heb me vandaag niet gewogen dat doe ik morgen.. :D

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Welkom Sunnycloud!

@brenda, wow wat knap, daar kan ik alleen maar van dromen....

Gister naar de Titanic geweest en ja hij zonk, alweer....;) maar wel mooi natuurlijk. Ook weer wat traantjes weggepinkt. 3D is niet heel speciaal vind ik, had me er meer van voorgesteld, maar ach ben weer even van de straat geweest.

Verder vandaag goed gegeten en het gaat ook nog steeds goed. Heb geen behoefte meer aan suikers en kan prima een gezond tussendoortje nemen. Mrgen even naar de stad en dan ga ik toch de Zumba voor de WII kopen.

@Blike, welke versie had jij nu gekocht en zaten daar die belts bij? Nou ja moet echt wat actiever gaan worden, begin daar nu ook wat meer gemotiveert door te raken. Nu nog mooi weer worden en dan ben ik helemaal blij :D

Vanavond eten we rijst kipkerrie bah, maar ja manlief wilde dat echt heel graag en het is echt al heel lang geleden. Dus heb weer een keer over mijn hart gestreken :p

8. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Ik baal een btje van mezelf... ik ben het helemaal kwijt. na 4mnd ben ik er ook een btje zat van eigenlijk
    maar wil toch nog zo graag er vanaf... denk dat ik een "korte" pauze inlas en zaterdag weer probeer op te pakken. (deze week is toch al niet denderend)

ben ook erg druk! dus kom wel snel weer terug maar denk pas t weekend

9. sapje

sapje Fanatiek lid

Sep 6, 2009
    1,037
    0
    0
    NULL
    NULL

jeetje meid wat vervelend dat je even in een dip zit!
    mischien wel even goed om een pauze in te lassen en dan vol goede moed er weer tegen aan want je kan het wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    dikke knuffel van mij!

10. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Hey meiden bedankt dat ik mee kan kletsen.

24 kitchen is echt mijn favoriete zender, ik moet eerlijk bekennen dat ik daar erggguuhh veel naar kijk. Beetje teveel misschien!! hahaha, het wordt trouwens wel veel herhaalt. Vooral rudolph's programma's vind ik erg leuk maar rudolph's bakery is natuurlijk weer niet zo goed voor de lijn.
    De recepten zijn super en ik heb er al een heleboel gemaakt, die van de italiaanse kok zijn ook erg lekker.

Vandaag gaat het toch best aardig, heb niet veel gesnoept. 3 dropjes maar ook daar baal ik dan enorm van. Het avondeten was patat en daar moest ik natuurlijk weer 3 dingen bij. Beetje te veel natuurlijk!!!

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    @cherie: he balen meid! Even een pauze inlassen van 2 dagen en dan zaterdag er weer helemaal voor gaan! Succes en je kan het, want je bent al zover gekomen, dat getuigd van een flink doorzettingsvermogen!

Is 24kitchen echt zo leuk? Ik ben niet zo van het koken en ik heb altijd het idee dat er producten gebruikt worden waar ik nooit van gehoord hebt, laat staan dat ik weet waar ik het kan kopen. Ik zal van de week eens gaan kijken.

Hier een goede dag gehad. Alleen zit ik vanavond met het probleem dat manlief een avond weg is :$ da's nooit goed voor de lijn ;) ga denk ik maar vroeg mijn bed in, zodat ik niet in de verleiding komt.....

Morgen lekker uiteten en daar kijk ik nu al naar uit!!!

12. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Kirst:
    Heb je je een beetje in kunnen houden vanavond? ;)

sunnycloud:
    Aah jammer van de patat... morgen weer streng?

Cherie:
    Goed idee om even een pauze in te lassen, lekker even rustig aan doen en dan volgende week weer met frisse moed er tegenaan! :D

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Ja heb heel veel thee gedronken. Hoor de zakjes chips (die voor jasmijn en madelief zijn) wel heel hard roepen, maar kan ze nog negeren. Ik ga zo maar mijn bed opzoeken, dan heb ik die strijd weer gehad en kan ik de dag met een goed gevoel afsluiten :D

14. 078mama

078mama Niet meer actief

Wat een smaakvolle namen hebben je kids!

Gisteren een hapje gegeten en dat werd al snel meer hapjes. Halve kilo erbij dus! Maar goed, vandaag mega goed aan de lijn gedaan dus dat is er wel weer af.

15. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

morgen wordt het bij mij lastig, de mannen gaan voor de vrouwen koken. Dus kan niet aan mijn dieet houden. Maar af en toe keer zondigen kan. Maar ben dan bang dat ik moeilijk weer in patroon kom. Herkennen jullie dat?

16. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

Aug 12, 2010
    2,179
    0
    0
    zoetermeer
    ja brenda herken dat wel hoor...ik heb met mezelf en gezin afgesproken 1 keer per 2 weken patatjes te eten, dat is dus vanavond, maar ik vind het dan ook wel moeilijk ervan te genieten en ga ik me denk ik toch schuldig voelen! maar ja ook wel lekker hahah

17. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    @078mama, bedankt ;)

Ooh patatjes, voornemen hier is ook eens in de 2 weken, maar dat is echt afkiacken voor mij. Vind dat namelijk zo ontzettend lekker. Vandaag overdag netjes eten en dan vanavond heerlijk genieten van het uiteten. Is alweer heel lang geleden dat mijn man en ik metz'n tweetjes zijn weggeweest. Heb er veel zin in!

Succes vandaag weer allemaal!!

18. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mag ik ook meekletsen? Ik doe weightwatchers. Ben nu 13 kilo kwijt en wil naar de 30

19. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

Aug 12, 2010
    2,179
    0
    0
    zoetermeer
    welkom daantje...

oeehh kirst lekker uiteten mmm..lekker van genieten..

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    @debby82: gezellig. Al 13 kilo kwijt! Goed bezig. Hoe hebt je die 13 kilo kiwjt geraakt? Via een dieet of meer sporten? Wat is jouw geheim?? :D

@daanquinty: jaa ben er echt aan toe! We hebben het zo druk gehad de afgelopen maanden, of eigenlijk mijn man...;) dus qualitytime voor ons tweetjes is nu ook even nodig! En heb mezelf voorgenomen gewoon te genieten en even niet op de calorien te letten :D. Eet vast als voorgerecht carpaccio, dus dat is redelijk mager, toch??

Share This Page