Ja ik doe graag mee Het is alleen niet dat ik echt enorm veel hoef af te vallen want ik ben niet te zwaar ofzo maar wil zo graag weer terug naar het gewicht van voor de zwangerschap.
Sapje: Ik heb inderdaad al wat meer gehoord van die body en fit shop. Heb nu de shakes van weight care en heb net een hele lading aangeschaft maar als die bijna op zijn ga ik die van jou ook eens proberen. Volgens mij hebben ze ook veel meer smaken dan bij weight care!
Ja ik zag het ook, hopenlijk komen er nog wel wat dames zich aanmelden nu we niet meer in de lounge te vinden zijn? we zitten nu op 7
Ja is ook zo! Zullen we even een voorstelrondje doen? Ik ben dus blike, ben 25 jaar en woon onder in friesland. Ben 6 jaar samen met mijn vriend en sinds september 2011 moeder van een prachtige zoon. Ben eigenlijk in mijn pubertijd gaan groeien en sindsdien sloop er ieder jaar een kilo aan, met als gevolg dat ik eind december op mijn absolute hoogtepunt qua kilo's zat (mijn zwangerschap niet meegerekend) van 95 kg (!) Nu ben ik gelukkig alweer terug bij 85 maar volgens mijn lengte mag er nog wel 10 tot 15 kg af om tot een gezond gewicht te komen. Ik doe dus shakes en ben van plan vanaf volgende week weer te gaan sporten! Willen jullie liever een vaste weegdag? of weeg je liever iedere dag?
Ik vind een klein clubje ook wel handig en overzichtelijk. Moet wel zeggen dat het mij niet altijd lukt om dagelijks in te loggen, gezien werk/gezin/sporten/etc. Zaterdag gingen vriendinnen stappen. Net een groepje van de slanksten zeg maar. Toen had ik gelijk niet meer zo'n zin, voel me er dan niet zo bij passen. Tuurlijk heeft iedereen zo zn ding maar ik had gelijk zo'n gevoel van hm laat maar Morgen ga ik weer streng aan mn pakjes en reep van cambridge. Zie er nu alweer een beetje tegenop. Aan de andere kant, toen ik net begon was ik in 4 dagen ook bijna 4 kg kwijt. Hoop nu weer op hetzelfde effect maar ben bang van niet hihi. Ik heb maandag weer een weegafspraak staan. Al weeg ik mezelf ook wel thuis. Dat verschilt ook nog wel in de kilo's. Maar goed.
Even voorstellen: Siepie, 25 jaar, bijna 6 jaar samen waarvan bijna 3 jaar getrouwd. Sinds maart 2011 moeder van een dochter. Werk in de kinderopvang en woon in omgeving Rotterdam. In de pubertijd was ik veel te dun, kwam langzaam wat aan. Na een gebeurtenis kon het 2 kanten op, het niet eten of wel eten. Ik ben wel gaan eten. In mn zwangerschap niet veel aangekomen, was er ook zo weer af. Wel al een pittige tijd achter de rug en nog steeds niet helemaal stabiel met onze dochter. (reflux / allergie / etc) Vreet energie en van dat stressen voel ik me ook niet echt fitter en gezonder.
ik ben sabrina ben 34 jaar jong en ben sinds kort een single mom van een zoontje van 6 en een dochtertje van 2 jaar. ben vanaf ongeveer mijn 20ste stevig geworden had altijd wel een overgewicht van ongeveer 20 kilo, sinds een jaar ben ik op een stabiel gewicht nadat ik 20 kilo ben afgevallen, heb nu dus geen overgewicht meer maar om mijn streefgewicht te kunnen bereiken moet ik nog 7-8 kilo afvallen en op de een of andere manier wil dat niet zo lukken en baal er inmiddels behoorlijk van maar met de steun van dit clubje lukt het vast en zeker wel hahaha. ik ga het nu dus ook met shakes proberen en ben zeer gemotiveerd, ik ga niet sporten erbij want met 2 kids en mijn werk heb ik daar geen tijd voor. mijn weeg moment word elke donderdag en ik zal dan ook verslag uitbrengen naar jullie of er wat af is,
Ik ben 32 en woon in Dordrecht. Ik ben altijd rond de 68 kilo geweest maar na mijn twee kids weeg ik nu ineens 88! Dat is echt veel te veel voor mij. Ik krijg het er alleen bijna niet af. Ik heb heel veel last van hormonen en kom daar ook snel door aan. Maar goed, vol goede moed er tegen aan. Misschien een idee om alleen op te schrijven wat we op een dag eten enz. Dan hou je overzicht en weet je ook wat je fout doet.
het zijn eiwitdieeten,. werken goed! ik ben 35 en ik wilde graag slank zijn toen ik 13 a 14 was. Veel te streng gelijnd, veel jojo. veelhormonenkuren, prednison en ivf. en tja daarna vond ik het wel prima..... maar moet nu maar eens vanaf! is beter voor mijn gezondheid. gr brenda
klote zeg dat je met je hormonen zit, dan is het nog lastiger om af te vallen maar waar een wil is is een weg zeggen ze!
misschien handig om een rijtje te maken met hoeveel je al ben afgevallen en hoeveel je nog wil? is dit optie? en misschien hoe je het doet?