mina, zonde hoor als je je er schuldig om gaat voelen. Af en toe moet je je ook wat gunnen. Gewoon weer oppakken morgen en dan is er waarschijnlijk niet eens wat aan de hand. Alleen niet te vaak gaan doen. Ik dacht dat er ook een light variant was van mozzarella? Maar weet het niet helemaal zeker. Dat zou iig beter zijn. Hier is het vandaag goed gegaan. Ben blij dat ik het weer een beetje opgepakt heb. Nu nog volhouden .
Hmm jammer! Ja ik heb nu die 20+ kaas van slankie maar ben gek van die mozzarella tosti's haha. Maarja dan houd het op Dankjewel voor het opzoeken!
Ja dat vind ik ook! Neem ook gewoon af en toe nog iets lekkers, het moet wel leuk blijven Doe nu weer gezond met me 2 sinaasappels en hele avond aan de water Ik heb geen idee of er een light variant is maar als er in de normale variant al zoveel calorrieen zitten.. Dan pas ik ook maar voor de light Fijn dat je het weer heb opgepakt! Volhouden komt vast wel goed, gewoon niet al te streng voor jezelf zijn en proberen zoveel mogelijk te bewegen..
Bij de Lidl hebben ze mozarella in light variant. Is van linessa. En heerlijk een tosti van pesto, tomaat en mozzarella! Gisteren heerlijk uit eten geweest met mijn mannetje. Was fijn om er even met z'n tweetjes tussen uit te zijn geweest. Heerlijke carpaccio op en daarna varkenshaas met champignonsaus. Als toetje een chocoladetaartje ik heb die niet helemaal opgekregen, was echt te veel....vandaag maar weer rustig aandoen. Dadelijk fanatiek sporten voor het eerst sinds hele lange tijd (het fitnessen dan). Ben benoeuwd of ik de weg naar de sportschool nog wel kan vinden. Fijne dag allemaal!
Ja gelukt, heb de weg prima gevonden. Eerst mijn slimbelly abbo opgezegd. Daar deed ik niks mee, is toch zonde van de 14,50 per maand. Daarna ruim een uur intensief gesport en zo fijn. Ik denk nu, waarom doe ik dan niet vaker . Dus van de week nog een keer. Voel me nu ook voldaan moe en trots dat ik het toch weer heb opgepakt. Vind het ook een goed voorbeeld voor de meisjes. Ik vind dat zij later ook op een sport moeten en tja en als ik dan niets doe, waarom zij dan wel. Tuurlijk tennis ik ook nog, maar dat is meer recreatief Vandaag komen vrienden van ons langs. We hebben we chips liggen, maar daar probeer ik met alle macht van af te blijven! Fijne zaterdag allemaal!
Goedenmiddag meiden Ik weet niet wat het is maar ik heb de laatste tijd helemaal niet eens meer zo trek in eten en snoepen. Als ik moet warm eten schep ik op, en halverwege hoef ik al niet meer dan ben ik al zat. Er komt dus niet super veel in, overdag eet ik alleen maar smorgens en smiddags een broodje maar verder ook niet. Dus daar kan het niet aan liggen. Niet dat het zo ramp is, want dan eet ik ook niet teveel haha maar heb nu gewoon het gevoel dat ik amper wat eet. Ik kon altijd een groot bord op en nu amper wat haha....snoepen taal ik ook helemaal niet om (alleen maar beter) gister zou ik een bakje chips nemen, heb een paar stukjes gehad toen heb ik het alweer weg gegooid het smaakte me totaal niet!! Ach ja wat zeur ik ook, het kan ook anders haha..... Fijne dag meiden! Het is helaas niet zo mooi weer als gister!
Je maag is gekrompen en je suikerbehoefte (verslaving)is gedaald. Dat is wat ze mij wijsmaken en waar ik dan ook weer in geloof Mijn suikerverslaving steekt nu nog de kop op af en toe, maar merk ook wel dat ik minder behoefte heb aan zoet. Maar zeuren mag, daar is dit topic zo nu en dan ook voor. Lijnen gaat niet over rozen
kirst78, wat goed dat je gesport hebt. ik voel me daarna ook altijd helemaal goed. Maar ja elke keer is het bij mij wel weer een gevecht om te gaan hoor. Tenminste as ik eenmaal in die flow zit en me lekker voel dan is het geen probleem maar als ik moe ben of niet helemaal fit dan wordt het toch wel heel lastig hoor! Maar fijn dat het er voor jou weer op zit. Petje af!! Dat van het goede voorbeeld willen zijn voor mijn meisje herken ik ook. Dat is ook een van de redenen dat ik wil afvallen. Troelala, wat fijn dat je je snoep behoefte zo onder controle hebt. Maakt het afvallen makkelijker. Maar heb je nu het idee dat je te weinig binnen krijgt? Ben benieuwd naar het resultaat. Hoe vaak wegen jullie je? Ik 1x in de week op de vrijdag. Hoewel ik wel moet toegeven dat ik me niet altijd kan bedwingen. En op wat voor manier proberen jullie af te vallen? Ik doe dus weight watchers en vul dan me hele dag in. Vind eigenlijk dat ik best veel mag eten. Vind het tot nu toe dus goed te doen. Maar goed, is pas de tweede dag. meestal krijgt ik het na de eerste week moeilijk . x
Hee allemaal, Zooo véél nieuwe meiden er in één keer bij zeg! Debby82 Vlinder85 Joan1984 Wihe Welkom dames Brenda: Wat gaat je man voor je koken dan? Daanquinty: Toch nog een beetje genoten van de patatjes?? Troelala: Wauw, dat klinkt goed, daar ben ik helaas nog niet... Hier gaat het qua dieten goed, al was ik vanmorgen wel iets zwaarder, maar heb me wel goed aan mijn dieet gehouden dus zal wel vocht zijn oid. Vanavond ga ik eens lekker zondigen, we eten bahmi en vanavond nemen we lekker een borrel en wat chippies! aah heerlijk! dan kan ik er weer even een paar weken tegenaan!
@joan: ja die kids zijn toch een goede drijfveer! Ik heb dat ook zit ik in die flow, gaat het goed en kan ik de discipline opbrengen, maar ben ik op vakantie geweest dan is die discipline ook weer weg. Eigenlijk zou ik dus gewoon niet op vakantie moeten gaan, hahaha. Ach ik zit nu in die flow, dus hopelijk kan ik dat tenminste tot aan de vakantie volhouden. Nog 12 weken te gaan! :-D Hopelijk gaat het ook de 2e week ook gewoon goed!
he meiden hoe gaat het vandaag met jullie??? hier wel goed eigenlijk ben weer benieuwd naar de weegdag dinsdag ik ga zo ff hardlopen en dan lekker kipsiam eten mmm... wat eten jullie?
Hoi! Hier gaat het tot zover ook goed. Ik woog vanochtend nog steeds onder de 63 dus ik ben zoiezo al blij Heb wel al lang niet meer gesport en moet dat wel echt gaan op pakken.. Hier eten we gebakken aardappels met snijbonen en een vegetarische burger
hoi, hier gaat het ook goed vandaag. heb vanochtend gesport, shabam. we hebben net maiskolf gegeten met aardappelen en kippenvleugeltjes. Erg lekker. daanquinty, hoe ging het hardlopen? kirst78, ha ha. Niet meer op vakantie gaan. moest er wel even om lachen dat ik dat las.
nou ik moet zeggen dat het niet mee viel vandaag het hardlopen pfff had echt lood in me benen zeg..maar heb wel doorgezet hoor.. kipsiam viel erg tegen beetje jammer hahah
ik weet dat je in het begin eigelijk vocht in kilo's verliest maar heeft iemand enig idee wanneer het ook vet is en niet alleen vocht?
we zijn weer goed bezig met z'n allen! Geen idee wanneer je echt vet gaat verliezen, ik hoop in ieder geval wel snel! Vandaag ook weer een goede dag! Vanavond bij vrienden nasi gegeten. Vind ik echt niet lekker, dus daar niet veel van op. Morgen weer een goede balansdag met een weightcare en dan s' avonds nog lekker sporten. Geniet allemaal nog van de zondagavond en dan morgen weer een frisse start van de week
Mag ik ook steun van jullie (en jullie steun geven)? Ik hoef maar 7 kg af te vallen maar kan de knop niet omzetten, dom van mezelf. Denk telkens: nu heb ik verjaardag, ik begin morgen of ik begin na het weekend. Voor velen herkenbaar denk ik... Weeg nu 77 en wil dus naar de 70 kg. Hoe gaat dat trouwens? Moet je elke week je gewicht doorgeven op een bepaalde dag? Of wordt er een table bijgehouden over hoeveel iedereen die week is afgevallen of is dit topic gewoon een stok achter de deur...
goedenavond Pff nou ik heb me het weekend een beetje laten gaan, ben bang dat ik wel wat zwaarder zal wezen dan maandag.....Nou ja vanaf morgen maar volle bak er tegenaan anders kom ik nooit slank de zomer in haha...... Meiden lekker doorgaan want jullie doen het super!!
Goedenmorgen dames Na me van het weekend toch wel eens hebben te laten gaan dacht ik dat de weegschaal niet lief voor me zou zijn, maar dat bleek toch heel anders. Was vanmorgen toch maar mooi 93 kilo dat is mooi 500 gram lichter jeeej!!! nog 3,1 kilo en dan zit ik eindelijk onder de 80 en dan is het daaaaaaaaag 90 tot nooit weer ziens!!!! Kan niet wachten tot ik de 8 zie haha...... Meiden zet hem op vandaag!!