Blike sterkte meid! Daanquinty het lijkt misschien niet veel maar het is toch maar mooi bijna 3 kilo die je alweer kwijt bent. Ik vond het ook nooit veel, maar ik kijk nu na de zakken aardappels van 2,5 en 5 kilo en dan denk ik dat ben ik maar mooi kwijt, dat zuil ik niet meer mee!! Cherie beterschap! Ik zou vandaag ook zoveel doen maar ben vanmorgen wakker geworden met hoofdpijn dus heb nergens zin in bleg, voel me ook niet helemaal op en top fit eerlijk gezegd.....Hoop niet ziek te worden want vrijdag moet ik na mijn voetbalclub de laatste thuis wedstrijd zien. Maandag koninginnendag hopelijk is het dan wel droog weer dan ga ik met me oudste de strun op die vind dat elk jaar helemaal geweldig. En daarna heb ik ook nog een aantal dingen dus ik wil niet ziek worden haha...... Ik zit nu aan weight watchers te denken, dan heb ik toch even een stok achter de deur, ben bang dat ik anders te makkelijk word. Sonja bakker heb ik hier ook liggen, maar ik vind het wel weinig wat ik moet eten en ik heb zo weer honger, plus die verplichte menu's komen me ook wel de neus uit. Met weight watchers kan ik zelf bepalen hoe en wat als ik me maar binnen de punten hou...
Zit hier gtst te kijken met een glaasje water erbij. 1 Kg eraf! Binnenkort nieuwe kleren kopen dus de knop moet nu echt om....
Goed bezig! Hier hoor ik de chips roepen manoief zit op zolder te werken en tja dan ben ik toch een beetje alleen en dan begint het snaaien. Z meteen maar snel naar boven, dan heb ik de chips weer overwonnen voor vandaag Weltrusten allemaal voor dadelijk!
Hallo meiden, vandaag heb ik mezelf weer gewogen en ik woog 85.6 kilo, ik ben dus 1 kilo afgevallen. Ben er blij mee aangezien ik een aantal dagen niet zo streng voor mezelf ben geweest. Het hardlopen gaat wel goed, kijk er gewoon naar uit. @blike; heel veel sterkte! @kirst; dat doe ik dus ook he, na 22.30 beginnen hier alle foute dingen te roepen, ik ga nu gewoon op bed dan lig ik gewoon trots te wezen in mijn bed omdat ik niets genomen heb. Zal deze week proberen wat strenger te zijn, ik zou zo graag veel afvallen voor deze zomer en dan ook gelijk voorgoed. Liefs
@sunnycloud: wat goed, weer een kilo eraf! En je mag trots zijn. Hardlopen is niet iets voor mij, maar ik heb er wel weer zin in om naar de sportschool te gaan . Was afgelopen zaterdag ook weer blij dat ik het eindleijk na maanden weer had opgepakt. Zo erg is het allemaal niet . Ook ik wil voor de zomer nig mijn einddoel halen, maar dat gaat helaas niet lukken, al ga ik er wel nig steeds voor! Nou ga ik echt maar naar boven, want ze beginnen steeds harder te roepen. Trusten allemaal en tot morgen
Hee dames, Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Gaan spannende weken worden. Stond vanmorgen op de weegschaal en mijn uitspatting van het weekend en het niet denken aan wat ik eet heeft als resultaat gehad dat er een kilo bij is gekomen ten opzichte van vorige week Nu dus maar weer even flink aan de slag!! Ik ga er weer tegenaan!
@blike, he balen zeg, maar zo begrijpelijk. Hopelijk lukt het je om het in deze moeilijke tijd toch op te pakken. Veel sterkte!
blike, wat een naar nieuws zeg en begrijpelijk dat je dan niet op je eten let. ik hoop voor je dat je het ondanks de spannende weken wel kan oppakken. Andere meiden, ik zie dat iedereen is afgevallen. Gefeliciteerd, dat is weer wat dichter bij het einddoel . Hebben jullie een vaste weegdag als groep? Ik heb voor mezelf de vrijdag als weegdag maar misschien wel leuk om dan op dezelfde dag als jullie te gaan wegen. Meiden die het roepen hebben kunnen weerstaan, goed gedaan. Ik ken dat ha ha. Als er wat lekker in de kast lig krijg ik dat zo moeilijk uit mijn hoofd. Gelukkig kan ik nu nog gewoon zeggen het niet in huis te halen. Het weer ziet er goed uit vandaag. Jammer dat ik moet werken anders was ik lekker een stuk gaan lopen. Maar goed, vanavond naar de sportschool dus kom wel aan mijn beweging. xxx
De meesten die wegen op dinsdagmorgen. Of in ieder geval wordt dan het gewicht doorgegeven. Ikzelf weeg dus op dinsdag. Puur omdat ik de maandag nog als balansdag heb en dan hoop op dinsdag minder te wegen. Tja slaat eigenlijk nergens op, zit tussen mijn oren. Hier hebben we kleine zakjes chips in huis voor de meisjes en soms dan kan ik ze niet weerstaan. Gelukkig zijn het kleine zakjes,dus ik vreet niet meer een hele grote zak leeg. Verder zorg ik er idd voor dat we niets in huis hebben. De weekenden blijven moeilijk. A.s. Zterdag gaan we weer uit eten, heel vervelend maar ja niet heel erg bevorderlijk voor de lijn. Niu ja ga daar van genieten en dan weer rustig aan doen. Fijne dag allemaal!
Blike sterkte meid! die kilo kan ook een hoop vocht zijn en er zo weer af zijn! ik hoop dat je het vol kan houden meid. Kirst is het gelukt de chips te weerstaan? Sunnycloud! wow ook al 1 kilo er af! wat goed zeg! hier heb ik het goed kunnen oppakken! daar ben ik erg blij mee. hopelijk is de schade niet al te groot volgende week. normaal heb ik altijd wel moeite met weer terug in t gereel. ik zal zo maar weer eens wat gaan doen
@cherie, JAAA het is gelukt. Waar ik al blij mee kan zijn . En ik snap je dat het altijd weer moeilijk is om het weer op te pakken. Het blijft een gevecht voor altijd bij mij , ben ik bang.... Ik ga ook maar eens wat doen, kan mezelf niet van de bank losmaken....
kom op meiden we mogen echt trots op onszelf zijn hoor we gaan super goed... jammer blike van die kilo maar die heb je er zo weer af meid! ik heb gister het eerste lesje van evy gelopen en het ging eigenlijk heel goed..morgen weer dus ben goed bezig...
Vandaag weer een goede dag gehad. Vanavond nog een uur gesport. Morgen om 7.30uur beginnen, da's toch geen tijd . Nou ja om 13uur mijn finctioneringsgesprek, bah bah. Geen leuke leidinggevende die alleen maar de slechte dingen ziet, dus ik maak mijn borst maar nat....nu mijn bed opzoeken en voreg weer uit de veren. Trusten allemaal!
hier een redelijke dag gehad. vanavond toch even de mist in gegaan met paar stukjes chocolade.. maar goed komt goed!!! kirst succes morgen! rug rechten en gewoon niet te veel je uit t veld laten slaan als je toch al weet dat zo iemand zo is..!
Geniet van die paar stukjes, je hebt toch noet een hele reep op. Vandaag weer goed verder, succes! Pff begin steeds meer op te zien tegen mijn gesprek, terwijl ikmniet echt iets te vresen heb ofzo, maar toch. Leidinggevende staat niet open voor andere ideeen. Jullie horen nog wel hoe het afloopt iedereen een fijne dag vandaag!
Hai allemaal, Zo, vandaag lekker een dagje vrij, vriendlief heeft vanavond een vergadering dus is pas laat thuis. Wat zal ik eens voor lekker gezonds gaan maken voor mezelf? Kirst: Succes met je gesprek meid! komt vast goed
hahahaha klinkt lekker daanquinty! kirst succes!! blike pff. lekker soepje? gevulde paprika?! hier toch gewogen.. en de schade valt mee. zit weer bijna op mijn lichtste gewicht! weer volhouden dus!! gewoon weer doorgaan!
hoi allmaal, kirst, succes met je gesprek. Komt vast goed. blike, geniet van je vrije dag. Ik hoop dat het mooi weer wordt. enne, ik vind die wraps ook lekker klinken . Cherie, gelukkig viel de schade mee. Fijn dat je bijna op je lichtste gewicht zit. Goed bezig dus....... en af en toe wat lekkers moet kunnen. Knap dat je het bij een paar stukjes gehouden hebt. daanquinty, wat goed van het hardlopen. Ik heb ook een paar lessen met evy gedaan maar was bij mij niet te doen ivm werk. Dan kon ik niet de dag dat zij aangaf. Erg jammer. Ben je voor de 5 bezig? Hier 0,4 afgevallen deze week. Had wel wat meer gewild maar goed, het is niet anders en eraf is eraf zullen we maar zeggen. Succes vandaag weer meiden. xxx
uhh hoe bedoel je voor de 5 joan??? 5de les? als dat het is neee...je moet elke les toch 3 keer lopen?? als ik naar het schema kijk? of niet?