Slank de zomer in!! (afvaltopic)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door blike1987, 9 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Joehoe vanochtend gewogen en 84,3. Deze week dus -1,2kg. Ben erg blij maar er moet nog veel meer af....we doen ons best.

2. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    goed hoor meid..lekker zo doorgaan:D;)

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goed bezig sunnycloud!!

Hier is vriendlief weer een weekje naar het buitenland. Dus hopenlijk kom ik de avonden alleen wat ongeschonden door ;)

4. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

he meiden

hebben jullie nog tips voor afvallen. Pff ik ben er geloof ik even helemaal klaar mee. Heb CB gedaan daar ging me lichaam helaas kapot aan, sonja bakker die menu's komen me de neus uit, weight care vind ik niet lekker, modifast heb ik gedaan. Weight watchers heb ik gratis proef week maar weet zeker dat ik dit niet ga volhouden omdat ik ook wel veel op weg ben. Ik weet het niet meer hoor pff ik moet nog heeeeeeeeeel veel afvallen maar het lukt me maar niet, ben klaar met alle dieten wat kan ik nog doen?

5. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ja meid gewoon gezond eten?? dat is toch het beste...het duurt dan miss. wel wat langer maar blijft er ook af! en erbij sporten!! kom op je kan het echt!!

6. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ja ik moet mezelf gewoon accepteren zoals ik ben, ik heb geen maatje 36 meer en dat zal ik ook niet meer worden, maar een paar maatjes kleiner is altijd fijn. Ik moet ook afvallen voor me cholesterol....Dus ik denk dat ik maar gewoon gezond moet gaan eten, proberen te bewegen, misschien met de tijd hardlopen als me lichaam het weer trekt, hopen dat ik daar dan wat mee afval.....

Dank je voor je aanmoeidiging meid!

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    troelala:

Wat vervelend dat het ff allemaal niet wil lukken zeg? :(
    Misschien kun je dan eens aankloppen bij een diëtiste, die je helpt? Dat geeft meteen een goede stok achter de deur!

8. Pinkiepink

Pinkiepink Actief lid

13 jun 2011
    318
    0
    0
    -
    Hoi meiden,
    Heb even gelezen en wat geweldig dat jullie elkaar zo motiveren.
    Wat doen jullie allemaal om af te vallen? Speciale dieeten?

Ik ben 1,5 week geleden begonnen met het minder eten van koolhydraten. Best lastig moet ik eerlijk zeggen, want een broodje ging er altijd lekker in bij mij.
    Maar ik probeer de dag door te komen met en shake, salade en dus 's avonds groenten en een stukje vlees. Ook kijk ik vaak op de site van een kilo per week. Daar wordt dus gezegd dat je ook geen fruit mag, dat lukt me dus niet. Moet toch iets als je trek hebt.

Verder sport ik (run with Evy en bij een vriendin sport ik via en DVD).

Ik weeg 80 kilo en wil uiteindelijk graag naar de 70. Daarna zien we wel, al moet ik eerlijk zeggen dat 75 mijn eerste mijlpaal is.

Hopelijk mag ik hier meelezen en af en toe wat vragen.

Groetjes Pink

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Welkom pinkiepink :D
    Ik doe momenteel shakes van weightcare. 'smorgens en 'smiddags en dan eet ik 'savonds een normale maaltijd. Ik eet wel drie keer per dag een tussendoortje... fruit of een stukje ontbijtkoek, anders val ik echt om ;)
    Succes met afvallen!

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @daanquinty: balen van die ene kilo, maar je weet in ieder geval hoe het komt en wat je eraan moet doen. Volgende week is het er weer af! Hier ben ik vanmorgen vergeten te wegen. Moest om half 8 beginnen, dus in de haastigheid niet aan gedacht. Morgenvroeg dan ga ik maar wegen. Heb afgelopen week goed mijn best gedaan. Alleen zaterdag heerlijk wezen uiteten en gister voor het eerst weer gebarbecued, dus weet niet hoe de weegschaal er morgen voor zal staan.

Merk wel dat ik meer weight care producten eet en dat ik dat wel prettig vind. Zeker op zo'n dag als vandaag als ik moet werken, dan is het echt goed vol te houden. Straks een heerlijke verse tomatensoep en dan is het weer klaar voor vandaag :D misschien dat ik nog ga sporten vanavond, maar ligt eraan wat manief doet.

Ben benieuwd hoe de andere ervoor staan na hun weegmoment. Hopelijk dat alles nog steeds goed gaat!

11. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    Ja meiden ik ga er echt weer tegenaan hoor! Komt goed bedankt weer voor de opbeurende woordjes:))

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @daanquintje: goed zo!! Je kan het ook! Denk aan de zomer, denk aan die bikini :D

Ik was het vanmiddag net voor het avondeten ook even kwijt, terwijl het zo goed ging. Heb kroepoek gegeten :). Wist niet eens meer dat we het hadden, maar ja was gaan struinen naar eten. Pff morgen zal de weegschaal niet mijn beste vriend zijn ben ik bang... Echt het afvallen gaat zo traag, het is echt leeftijd. Hoorde altijd iedereen zeggen, als je de 30 gepasseerd bent dan moet je 2x zo hard werken om het eraf te krijgen. Geloofde het nooit, maar ben bang dat het echt zo is!! Nou ja we laten de moed niet zakken en ga gewoon door tot de vakantie. Zat er wel aan te denken om voor de vakantie zo'n weight care weekpakket te kopen... Misschien dat dat wat meer in gang zet :(

Zal morgen mijn gewicht doorgeven!

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    kirst:
    Herken dat struingedrag hoor... gelukkig is zolangzamerhand alles wel leeggestruind hier... heb gewoon echt niets lekkers meer in huis! Dat scheelt echt een hoop!

Daanquinty:
    We gaan er weer tegenaan meid!! :D

Stond vanmorgen op de weegschaal en was niet ontevreden! Dat motiveert weer lekker! :)

14. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

hoihoi

hier ook de mis in, 2 verjaardagen en koninginnedag, tja dat liep uit op een spontane bbq.
    niet echthandig hahaha maar ga vandaag weer met goede moet verder.
    gr brenda

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goedzo brenda!!

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @blike: wat fijn om die motivatie terug te hebben! Hoe gaat het verder met je?

@Brenda: oei, zo herkenbaar, maar goed dat je er weer tegenaan gaat!

Hier vanmorgen op de weegschaal gestaan. Ben maarliefst 300gram afgevallen :) echt ik baal hier zo van. Maar ja manlief zegt ook er af is eraf. Ik ben nu gemiddeld sinds ik bezig ben 500 gram afgevallen per week, dus dat is op zich zel ok, maar toch had liever een sneller resultaat gezien. Volgende week heb ik besloten om een weightcare weekpakket te kopen en een week streng te doen, alles het volgens ABC- plan :D hopen dat dat zoden aan de dijk zet.... Komend weekend ga ik alleen weg naar een oud collega van mij en die houd van zorgen en lekker eten, dus tja je begrijpt al dat ik degene ben die het slachtoffer gaat worden :p Vandaag rustig aan en naar het dorp lopen met de meisjes. Vanavond naar de bioscoop, waar ik niets lekkers zal eten!

Succes meiden en we kunnen het!!! :)

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Kirst:
    Verder hier prima! Lekker genoten van het mooie weer van maandag en dinsdag! :) Vanmiddag even een half dagje werken en dan morgen weer een dagje vrij.... wat een leventje :D
    Naar welke film ga je vanavond?

18. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ohja, ga dit weekend trouwens ook barbequen, mijn broertje komt vrijdag terug na vijf maanden Afghanistan! dus dat zal een feestje worden! :D moet ik de rest van het weekend maar even een buffertje aanleggen en streng zijn voor mezelf!

19. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @blike: dat is wel een feestje waard dat je broer terug komt! Wel fijn dat ie weer hier in NL is, lijkt me! Alvast veel plezier en lekker genieten he!
    Werk ze voor heel eventjes! Lekker he zo wienig werken! Ik werk nunnog maar 16 uur en dat is zo fijn! :D

Ik ga vanavond naar de ladysnight van pathe en de film The vow die draait daar. Een heerlijke vrouwenfilm hoop ik :D

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee dames,

Las net in de folder van de Dirxx dat de weight care maaltijden daar in de aanbieding zijn, 10 euro voor en blik ipv 18!!
    Ga morgen even een voorraadje inslaan! :D

Deel Deze Pagina