hoihoi Ik ben met 80 al erg gelukkig! 7 hoeft voor mij niet zo, ik vind maat 40 prima. (anders wordt mijn vel echt te los).
Ok, niet iedereen is zo klein als ik en dus meer moet afvallen . dacht even vanuit mezelf.... Niet slim maar maat 40, daar zou ik ook blij mee zijn
waat noemen jullie ukkie, ik ben ook niet echt groot hoor! maar ik ben best zwaar geweest en ik wil niet te los in mijn vel komen te zitten. gr brenda
@Brenda: nee dat kan me ook voorstellen. Daarnaast is maat 40 toch goed?? Is niks te dik. Hier ben ik bang dat ik mega hangborsten krijg , maar ja zien we dan wel weer... Zou echt heel graag een verkleining willen, maar ja geen geld en geen lef dus blijf voorlopig nog maar even zoals ik ben
mijn borsten zijn ook echt stuk kleiner geworden en meer hangen, ik hoop dat het wat bijtrekt! verkleinen zou niet hoeven voor mij, maar een lift is wel welkom hahaha
Haha, tja een verkleining én een lift is bij mij toch wel de voorkeur voel me soms net lolo ferrari, maar dan puur natuur.... Pff het is ook nooit goed he, nou ja als we maar afvallen dat is het eerste doel, daarna zien we wel verder, haha.
Ik ben 1.63 ukkie dus en weeg 92 dat is wel heel veel helaas. Ook heb ik al erg last van los vel. Ik heb bij me 3 zwangerschappen echt grote strakke buiken gehad en dat merk je nu wel helaas....maar goed het zit me nog niet zo in de weg dat ik zeg ieuwwww dit moet echt weg......Ik wil heel graag in de 80 zitten dan ben ik al weer heel blij. Ik moet eigenlijk na de 63 maar dat hoeft van mij niet, als ik mar lekker in me vel zit!
Dat is zoveel meer belangrijk, dat je je goed voelt. Dan liever wat dikker en vrolijk en happy, dan dun en ongelukkig. Lekker cliche, maar wel zo waar!
Nou heb eindelijk dan de zumba voor de WII gekocht . Wilde eerst een externe harde schijf kopen, maar die zijn duurder. Voor nu niet nodig, dus toch maar het originele spel. Ben benieuwd. @blike, jij had hem toen ook gekocht, doe je er veel mee?? Ben benieuwd of ik hier actief mee aan de slag ga, maar ja zien we dan wel weer. Geld moet rolle he....
Bostlift.. doen ze dat ook collectief?! ben op zich happy met mijn boobies nu. ze waren veel groter en nu mooie maat.. alleen idd veel vel.. hangen.. (nog niet extreem maar genoeg voor een lift) Ach.. gelukkig doen goede bh's een hoop. Verder 1,67 hier.
Whaha, ja ik heb er zo lang over lopen twijfelen...Keuzes maken is soms moeilijk voor mij Er zijn wel goede recensies over, dus hopelijk stelt het me niet teleur.. Ik laat het je weten! Pff heb zin om te eten(lees: snaaien). Vandaag zijn de meisjes niet heel erg lief geweest en heb ik voornamelijk politieagentje gespeeld. Heb nu ook koppijn en door alles heb ik nu zin om me richting AH te begeven en een hele grote zak paprikachips te kopen . Maar nee ik doe dat niet (maar ik wil wel, aaaaah!!)
Hier gewoon de dvd's van zumba.. maar krijg me er toch echt niet toe aangezet...pfffffff heb geen wii.. Kirst leuk he die dagen... pfff zijn zo energievretend als ze elkaar alleen maar te lijf gaan en in de weg zitten! hier redelijk druk geweest ben moe!!! maar gelukkig geen zin om te snaaien. (al zou een stuk witte chocolade er altijd wel in gaan....
Ja dvd had natuurlijk ook gekund, was waarschijnlijk goedkoper geweest . Nou ja nu maar extra hopen dat die game iets is en vooral dat ik me ertoe kan zetten idd.... de WII hebben wij gekregen, anders hadden we er ook geen gehad. Chocola is ook goed hoor ipv een zak chips, op dit moment wil ik alles wel eten, als het maar ongezond en vet is en heel veelmsuikers bevat . Ga maar weer een kop thee zetten....
kopje jthee met een kaakje! of pak een cracker met pasta of zo toch zoet maar minder schadelijk! (rijstewafel met pasta of jam en kaas kan ook lekker zijn)
Tja dan grijp ik misschien weer naar de speculoos, kan me dat niet veroorloven . En wat is dat nou voor zwakte als ik het niet eens 5 dagen vol kan houden?? Nee ik moet die 5 dagen minstens normaal doorkomen en even laten zien dat ik wel wat doorzettingsvermogen heb... Pff man man o man wat kan dat soms lastig zijn
Haha, ja ik denk dat ik dat maar ga doen, is er weer een dag voorbij waarin het gewoon goed is gegaan. En morgen weer fris en gezond weer op . Bedankt in ieder geval voor je peptalk!!!