Hee ladies, pfff zit hier echt ff in een flinke dip... het wil gewoon allemaal even niet. Heb de shakes ook even op een laag pitje gezet, want krijg er verschrikkelijke obstipatie van niet fijn. Wil zoo graag onder de 80 komen, hang nu steeds rond de 83, 84 maar het wil gewoon echt even niet.... Weet dat ik er eigenlijk bij zou moeten gaan sporten! dat zou echt wel helpen, maar kan gewoon de motivatie niet vinden om te gaan... *zo, klagen is over* Gelukkig zijn jullie wel goed bezig dames!!
@blike, he balen dat het even niet lukt. Hopelijk kun je het snel weer oppakken, snap zo goed hoe je je nu voelt. Idd wat brenda zegt, olie door het eten en heel veel water drinken! Sterkte meid en kop op he!
He dames, hoe is het hier? Hier vandaag weer een goede dag. Het avondeten was zeer beroerd. Had de omelet van weight care en ik kan je deze niet aanraden. Het is gewoon een stuk plastic, was echt te smerig om te eten . Heb dus maar crackers met smeerpate gegeten. Tja niet de beste maaltijd, maar ach ik lijd er niet veel van . Morgen weer een nieuwe dag Trusten en tot morgen
Blike kom op meid je kan het!! ik heb mezelf een nieuwe spijkerbroek beloofd over 3 kilo!! (als ik op dit tempo doorga duurt dat no 2mnd dus maar ff een tand bijzetten! hahahahah) zie je wel resultaat er van kirst? ben erg benieuwd! (niet dat ik t ooit nog ga doen! ga geen dingen meer eten met lange tanden! bah! en geen shakes never nooit meer!
@cherie: ja ik zie resultaat, althans ik heb me vanmorgen gewogen en weeg nu 79.5kg, dus die 7 heb ik binnen. Dinsdag officieel weer wegen he Of het gezond is? Nee niet echt maar ja het is ff doorzetten. Verder is het misschien alleen maar vocht wat eraf is..... Voor vanavond heb ik besloten om gewoon met de pot mee te eten, maar dan minder. Mijn ouders komen eten en vind het wel zo gezellig om mee te eten ipv die weight care. Vder overdag wel goed bezig! Denk dat het ook goed is om ook de normale dingen te blijven eten, anders zit het er in no time weer aan. Tja die omelet was echt heel smerig en plastic, dis zal ik ook nooit meer eten. Die repen vind ik echt wel prima en de shakes ok dus dat kan ik wel volhouden
Dat van de obstipatie komt mij o zo bekend voor. Blegh! Heb dan ook vaak lijnzaad door mijn yoghurt om dat te voorkomen. Maar ook hier zijn de shakes even achterin de kast beland. Ik weeg nu mijn eten af. Ik probeer in de lijn van het EGA dieet te gaan. Maar zodra ik weet dat ik op een dieet zit, lijkt het wel alsof alles wat lekker is mijn naam roept hahaha. Hoe bevalt zumba op de WII? Vond het wel een super idee. De WII staat hier maar te verstoffen en we hebben ook de WIIfit. Ga daar ook maar eens mee aan de slag.
Ja hier roept ook altijd al het lekkers mij en dat is altijd weer moeilijk te weerstaan . Maar zit nog steeds in de "flow". Heb vanavond wel tijdens het avondeten te veel gegeten, niet heel erg slim, maar ja morgen weer rustig aan doen. Heb hier nog koeken staan en denk dat ik ze morgen mee gaaf aan manlief voor op zijn werk. Ben ik ervan af! Vandaag dan eindelijk de Zumba binnen. Morgen eens uitproberen, ben benieuwd, gebruik ik de WII ook eens een keer. Laat wel weten hoe leuk het is
Hoe was de zumba? Wil ik de WII van zolder halen om een start te maken met WII fit, mis ik volgens mij wat snoertjes. Of misschien is die wel compleet,maar ben ik gewoon niet handig. Moet mijn vriend vanavond maar even kijken hoe het moet. Hier lukt het vele drinken redelijk. Ik heb grote glazen en drink daar dan groene thee uit. Alleen water drinken vind ik lastiger.
Haha, die Zumba, toch vreemd om zo in je huiskamer te dansen . Had de gordijnen maar dicht gedaan . Helaas was het maar van korte duur, want ons kleine meisje vond het allemaal raar en begon uiteindelijk ook te huilen. Dan maar vanavond als ze op bed liggen. Moest wel ff uitpuzzelen hoe heel die WII werkte, we hebben hem al een paar maanden, maar nooit gebruikt.... @pinkiink: goed bezig! Drinken is goed. Ik drink ook uit grote glazen, scheelt weer, zo lijkt het (zit gewoon tussen mijn oren). Hopelijk dat je geen snoertjes mist en toch aan de slag kan met de WII Hier verder goed gegaan. Ondanks dat ik gisteren gewoon met de pot meegegeten heb en uiteindelijk heel erg ten prooi ben gevallen aan koekjes was ik vanmorgen 100 gram lichter dan gisteren. Was weer een motiverend momentje. Vandaag de laatste dag weight care en dan morgen eet ik ook weer met de pot mee. Ontbijt en lunch blijven shake en reep. Op hoop van zegen dat ik dinsdag dan ook echt een kilo kwijt ben
Hier weer een moeizaam week je gehad....heb ik altijd laskjt van als manlief een weekje vrij heeft..vandaag weer streng begonnen en net les 6 van evy gelopen, dus hopelijk is er iets af dinsdag maar ben bang van niet maar we gaan door....
@daanquinty, balen zeg, maar niet de moed opgeven he!! Hier eigenlijk een hele goede week gehad, maar dadelijk frietjes eten maar ik heb er zoooooo'n zin in!! Morgen weer terug naar streng ben benieuwd dinsdag.....
Ja natuurlijk!! Zo druk is het nu niet meer. In eerste instantie was het druk, maar nu nog maar een klein klupje . Gezellig! Hoe ben je aan het afvallen, een bepaald dieet? en hoeveel wil je nog afvallen? Succes! Pff ik heb hier vreselijk genoten van mijn frietjes, maar toch een klein beetje spijt. Heb zo goed mijn best gedaan de afgelopen week . Hopelijk dat het niet al te veel invloed heeft op mijn gewicht.... Dinsdag de dag van de waarheid.
Ik ken jou nog uit een oud clubje Kirst . Eum ik ben in oktober gestart met infraligne en daar zo'n 6 kg mee kwijt gespeeld. Ondertussen gestopt wegens te duur en motivatie kwijt. Sinds woensdag ben ik bezig met weight watchers. Wil nog zo'n 23 kg kwijt maar of dat gaat lukken? Heb me gisteren ook nog bij een andere afvalclub hier op zp aangemeld aangezien ik alle steun ga kunnen gebruiken . Inspirerend ook om de succesverhalen van anderen te lezen ! Aaaah frietjes, zo lekker! Hopelijk heb je er toch wel van genoten! En als je verder de hele week goed je best gedaan hebt, zal het wel meevallen, toch?!
Ja het klupje van vorig jaar en nog steeds allebei bezig met die eeuwig durende strijd nou ja we steunen elkaar gewoon weer en dat we op een gegeven moment op ons streefgewicht zitten!! Succes met de weight watchers!! Heb ff opgezocht wat infraligne was, had er nog nooit van gehoord. Maar is idd best duur. Zonde dat je de motivatie niet meer had, maar je bent toch maar mooi 6 kilo kwijt geraakt! Hopelijk dat die er ook afgebleven zijn! Ik ben sinds vorig jaar helaas weer terug op het oude gewicht gekomen . Heb nu nog 8 weken om nog wat kilo's kwijt te raken... Dus de komende weken mager eten, weight care gebruiken en wat meer sporten. Vooral dat laatste is voor mij nog wat lastig, aangezien dat niet mijn hobby is, haha.
Ja hopelijk lukt het ons wel deze keer! We sleuren elkaar dit keer gewoon door! Ja die 6 kg zijn er wel afgebleven gelukkig! Jammer dat je je kilo's weer terug bijgekomen bent. Maar als je de komende weken goed je best doet, zal je nog wel heel wat kilo's kwijt geraken. En sporten is ook mijn hobby niet .
welkom Bereke! Kirst lekker he! ik heb t vrijdag ook op en t deed mij zo ver goed dat ik de rest van t weekend me weer goed gehouden heb aan mijn dieet!! (was de eerste dag wel zwaarder maar 7gr zout veroorzaakt het vasthouden van 1 liter vocht 1-2 dagen) en friet bevat aardig wat zout dus kan je zo maar 1-2 liter vocht vasthouden. (weet je t vast! alles er hier weer af iig. verder hier alles goed hoop dinsdag ook een ander gewichtje door te kunnen geven
@bereke, ja we sleuren elkaar er doorheen, dat moet gewoon! @cherie, ok dan weet ik dat, mocht ik niet veel afgevallen zijn dan ligt dat aan het zout nou ik hoop zo dat ik echt wel een kilo afgevallen ben morgen de dag van de waarheid! Dadelijk met de fiets de oudste naar school brengen en natuurlijk ook weer met de fiets ophalen . Zit nu aan een shake en straks een reep. Vanavond salade van rucola en daarna tennissen. Je zou bijna zeggen dat ik gezond ben Julie allemaal weer een goede start van de week en dat morgen de weegschaal weer lief is