ohh heb die shake (vanille) geproefd van weight care maar vind het echt niet lekker echt zo balen...ik heb nu nog voor 1 aardbeien shakes...kan ik die bv niet mengen met optimelk?? of zou dat echt niet lekker zijn?of is dat weer teveel calorieen ofzo?
Ok, die vanille is idd niet heel erg lekker, jammer als je zo'n hele bus hebt gekocht. Hier heb ik de bosvruchten en de banaan. De bosvruchten vind ik prima te drinken, van de banaan weet ik het nog niet. Wat ik wel smerig vind is als de eder niet goed opgelost is en dat je dat in je mond hebt, bleh. Vooral de chocolade die lost moeilijk op. Hopelijk dat je de aardbei wel lekker vindt!! Geen idee of je het met optimel kunt mengen. Je zou het allicht kunnen proberen. Qua calorien zal het niet heel veel uitmaken. In magere melk zit volgens mij iets van 80 kc per 100ml, zou je even moeten kijken hoeveel dat bij de optimel is. Ik hoor wel of het lekker is, kan ik het ook eens proberen dan Heb nu ondertussen best trek. Heb vanmorgen dus shake op en net een banaan. Nog een uurtje wachten voor de lunch . Kijken of is dat ga redden
Ik ga het zo proberen..had geen bus gekocht hoor blike was zo lief een beetje op te sturen om te proberen.
Ok, wat lief idd! Nou gelukkig ook maar, was anders zonde geweest. Ik heb het zelf trouwens over de weight care bussen, weet niet welk merk jij nu geprobeerd hebt?
ik kreeg die zooi al helemaal niet weg!!! vind t knap van jullie hoor! ben zo moe vandaag. had geen trek vanochtend.. op een bepaald moment krijg je dan toch honger. maar had eigenlijk geen zin om te eten. pak je een biscuit!! fout!! dus 5 biscuitjes en 3 crackers op.. nou ja nu ff een ei en een kop koffie dat compenseert wel. zo mijn kinders naar school brengen en dan ga ik even liggen.
Weight care vind ik niet zo heel erg eigenlijk. Vooral de repen niet. Het avondeten is alleen de pasta te doen, dus zo'n weekkuur doe ik niet meer. Maar ja hebt het geprobeerd @cherie, kom op meid, je kan het he!! Die biscuitjes kan op zich toch niet heel veel kwaad, je hebt niet het hele pak op. Nu gewoon weer verder waar je gebleven was. Net heerlijk getennist met dat mooie weer, echt super, zo zou het tot ergens eind oktober wel mogen zijn . Heb ook veel gefietst vandaag, dus genoeg beweging gehad. Hopelijk dat dat morgenvroeg ook te zien is op de weegschaal! Fjne avond allemaal!!
Nou he he, ik ben een hele kilo kwijt deze week . Hopelijk zet dit de komende weken zo door, dan kom ik misschien voor de vakantie nog onder de 75 kilo. Hopelijk dat iedereen afgevallen is vandaag! Fijne dag nog!
wauuww goed zo kirst ik heb die shake geprobeerd met optimel maar sta nog te kokhalzen haha dus dat wordt hem niet voor mij...die repen vond ik ook altijd wel te doen...kan ik die niet in de ochtend en middag eten dan? of moet je het echt combineren met de shakes... ik heb vandaag niet gewogen sla ff een weekje over...
Haii allemaal, Heb ook al ff niets van me laten horen. Had ff een flinke dip en het afvallen ging even zwaar kut... Maar heb mezelf er toch weer toe gezet en ga er weer voor! Heb mezelf nog niet gewogen, wacht ik even een weekje mee, ben bang dat het anders zo gaat tegenvallen Kirst: Onder de 80! goed bezig zeg! Ga zo door!! Daanquinty: Aah dus je vind ze niet lekker?? nou maar goed dat je dus niet zo'n pot gekocht hebt! Neem nu hier 's morgens een bordje brinta ipv een shake.. ik had verschrikkelijk last van obstipatie en denk dat dat mede door die shakes kwam. En in een bordje brinta zit maar 50 cal meer dan in zo'n shake. (tis ook nog een stuk goedkoper trouwens)
Goedenmorgen meiden @weightcare vind ik ook helemaal niet lekker. Luste alleen de chocola van modifast (kant en klaar) en de repen van weightcare. Maar voor mij geen shakes enz meer, hoe aanlokkelijk het soms ook is hihi......... Ik ga vanaf morgen maar weightwatchers online doen. Kan wel een stok achter de deur gebruiken. Kost geld dus geef je ook niet zo snel op hoop ik. Morgen maar even wegen en dan ga ik meteen beginnen. Het is voor 3 maanden eerst dat loopt tot de eerste week van juli dus nog een maandje voor ik op vakantie ga. Hoop dat ik er dan sowieso 10 af heb, alles wat meer is is alleen maar super! Moet nu echt afvallen want me man wil graag nog een 4e. Ja ik ook hoor, maar ik vind het ook doodseng haha.....Dus me lichaam moet maar even wat kilo's kwijt, das ook gezonder voor me lichaam dan........ meiden fijne dag zet hem op jullie kunnen het!!
Goedenmorgen meiden @weightcare vind ik ook helemaal niet lekker. Luste alleen de chocola van modifast (kant en klaar) en de repen van weightcare. Maar voor mij geen shakes enz meer, hoe aanlokkelijk het soms ook is hihi......... Ik ga vanaf morgen maar weightwatchers online doen. Kan wel een stok achter de deur gebruiken. Kost geld dus geef je ook niet zo snel op hoop ik. Morgen maar even wegen en dan ga ik meteen beginnen. Het is voor 3 maanden eerst dat loopt tot de eerste week van juli dus nog een maandje voor ik op vakantie ga. Hoop dat ik er dan sowieso 10 af heb, alles wat meer is is alleen maar super! Moet nu echt afvallen want me man wil graag nog een 4e. Ja ik ook hoor, maar ik vind het ook doodseng haha.....Dus me lichaam moet maar even wat kilo's kwijt, das ook gezonder voor me lichaam dan........ meiden fijne dag zet hem op jullie kunnen het!!
@daanquinty: ok, geen optie dus met optimel. Maar idd misschien dat brinta wel werkt voor je. Je kan idd wel een reep in de ochtend eten, althans ik doe dat ook weleens, als ik geen zin heb in een shake. Zit in beide 200 kc, dus zal niet veel uitmaken. Hopelijk dat jij ook snel een lekker ontbijt kan vinden @blike: he balen meid dat je in een dip zat, hopelijk dat je daar nu weer een beetje uit bent. Knap dat je wel de draad weer op kan pakken om verder af te vallen! @troelala: wow een 4e!! Respect, heb met 2 hier al mijn handen vol soms . Snap dat je dan wel wat af wil vallen nu. Hopelijk dat dta met de WW snel gaat en dat jullie dan snel weer zwanger zijn. Nou hier net de grote boodschappen gedaan. Kan tegenwoordig gewoon winkelen zonder te ook maar naar de chips te kijken. Voorheen nam ik altijd wel wat lekkers mee en dat ging dan ook meteen op . Nu had ik gewoon allemaal gezonde dingen en ik mis het niet eens. Begin nu een beetje te wennen aan deze levensstijl . Merk ook dat ik meer geniet als ik dan iets ongezonds lekkers eet. Zit vast tussen de oren, maar voelt wel goed. Meiden zet hem op en volgende week is het er bij iedereen wat af!!!
Hahah ik heb me handen hier ook vol hoor, er zit tussen alle 3 ook maar 2 jaar tussen, dus toen de 3e kwam was baby, peuter, kleuter lekker druk. Nu zijn ze bijna 4, 6 en 8 dus al wat zelfstandiger. Het lijkt me heerlijk om nog een kleintje er bij te hebben. Aan de andere kant ben ik ook wel weer bang voor het leeftijdsverschil wat er straks tussen de jongste en baby zal zitten. Zou ook nog wel een 5e en 6e willen hebben, maar zover krijg ik me man denk ik echt niet hahah.....Plus ik moet ook reeel zijn he haha......maar als het aan mij lag had ik wel 6 kindjes willen hebben. Heerlijk zo´n groot gezin! Afvallen is nu wel beter voor mij, ik ben echt veel te zwaar op dit moment en ik denk dat ik mzelf dan alleen maar meer belast als ik het met dit gewicht doe, aangezien ik elke zwangerschap ook altijd wel flink aankom. Dus er moet gewoon even wat af, al is het maar 10 maar het scheelt dan toch weer..... Boodschappen lekker he, als je alleen maar gezonde dingen mee neemt. Heb ik nu ook hoor, ik haal bergen met fruit in huis, groenten, drink veel water. En snoep taal ik eigenlijk helemaal niet zo na om. Mooi volhouden zo!!
@troelala: pff 6 kinderen!! Mijn man heeft nog 5 broers en moet eerlijk toegeven dat dat altijd wel heel gezellig is. Maar heb zelf niet meer de drang om voor een derde te gaan. Heb ik overigens wel een tijdje gehad, maar als ik nu zie hoe allebei de meisjes groot zijn geworden vind ik dat ook wel fijn. Dus nee hier geen gezinduitbreiding meer Heb net 3 crachers met smeerpate gegeten als tussendoortje. Had zo'n honger nou ja is nog altijd geen zak chips he.... Dadelijk weer een reep en straks op een werk nog een appel en dan ga ik eten bij een client. Ben benieuwd wat dat gaat worden, haha.
pfff 6 kinderen my god...nee hier blijft het ook bij 2...heb me handen er vol aan hahahah ik ga dfan toch een keer die repen kopen..kijken of dat wil lukken hahaha volgens mij heb ik die al eens gehad en vond ik die wel lekker ik wil echt onder die 90 komen zo snel mogelijk..het gaat mij te langzaam op dit moment vanavond wel weer lesje 7 van evy lopen
Als je die repen koopt, dan zijn ze bij de jumbo het goedkoopst! Ik heb ze vandaag gekocht en heb er zelfs maar 1,80 voor betaald ongeveer. Gng blijkbaar nog iets van korting af. Normaal zijn ze daar 1,95 per 2 repen. Ik vind die echt niet vies, maar ja smaken verschillen het lukt jou ook om onder die 90 te komen!! Ik snap je helemaal als je zegt dat het veel te langzaam gaat, maar uiteindelijk dan komt je er!! Liefs Kirst
Hier hebben ze de karamel, choco crisp, pina nogat, banaan en abrokoos/citroen. (begin een echte kenner te worden, hahaha ) alleen de eerste 3 smaken vind ik lekker. Ze hebben ook wel meerdere producten te koop daar, maar die koop ik eigenlijk nooit.