Leuk hoor een klein groepje is idd overzichtelijk! Zal me ook even voorstellen, Ik ben kirsten en woon in brabant, heb 2 mooie meiden van 4 en 2 en ben in juli 5 jaar getrouwd met mijn man die ik ondertussen al 17 jaar mee samen ben. Werk nu nog 24 uur in de zorg, maar hoop op korte termijn 16 uur te gaan werken. Ben eigenlijk de afgelopen jaren steeds een kilo aangekmen en zit nu echt aan mijn hoogste gewicht ooit Iedere keer start ik weer met mijn strijd, maar op de een of andere manier heb ik geen ruggegraat en stop ik voortijdig. Hpelijk kunnen jullie mij dat steuntje in de rug geven (of die trap onder m'n kont....) om wel verder te gaan en niet op te geven.
ik heb een jaar heel streng het weight watchers dieet gevolgd met punten tellen, en mijn 20 kilo die ik ben afgevallen is er mooi mee weggebleven maar die laatste kilos willen niet zo , maar ik zou zo blij zijn als ik 70 kilo weeg dus dat is echt mijn streven nu , lijkt wel of die laatste kilos het moeilijkste zijn
*respect* Dames ik ga mijn bed eens opzoeken. Vandaag een drukke dag gehad en morgen weer een nieuwe voor de boeg. Maar dit topic heeft me nu al nieuwe enrgie gegeven om er weer helemaal voor te gaan! Bedankt alvast dames en tot morgen. Trusten!
ja lijkt me wel overzichtelijk , zal ik mijn info ff geven ben 20 kilo afgevallen wil er nog 8 doe het met eiwit shakes (streefgewicht 70)
Ik ga morgen wel even uitvogelen hoe we het beste een lijstje kunnen maken... ga nu ook ff tvkijken, krijg vierkante oogjes van het scherm trusten
Welkom ps voor de andere dames, er was tegelijk met ons nog een clubje opgestart die ook nog niet zoveel leden hadden, als ze bij ons in het clubje komen zitten we dus op 11 leden en zitten we vol! Gezellig!!! Succes met afvallen iedereen
Oké, helemaal goed. Weigert watchers is wel een hele goede manier maar ik wil nu even sneller. Ik weet het, niet de beste manier maar toch... Vanaf nu dus allemaal dagelijkse updates inclusief cijfertjes? O dear.... Confronterend hoor! O en mocht ik vage berichten plaatsen Dan komt dit niet door mijn Gilles de la tourette maar doo mijn iPad. Ik ga altijd wat sneller dan t ding haha
oké geloof dat de andere dames toch in hun eigen topic blijven. Dan hebben we dus een cluppie van zeven gezellig!
Mmm, ik weet eigenlijk niet of ik wel in het goede clubje zit. Mijn gewicht is namelijk gewoon gezond en normaal in principe. Maar sinds de zwangerschap zit er wel ruim 6 kilo aan die ik er weer af wil want nu is het niet zo erg maar mocht er (hopelijk) ooit een tweede kindje komen en er dan weer 6 kilo bij komen dan is het al 12 kilo... Ik heb vooral een schop onder mijn kont nodig wat betreft gezonder gaan eten (vééél minder snoepen ) en gaan bewegen. Ik ben al jaren lid van de sportschool maar ben voornamelijk donateur aangezien ik er nooit kom. Laatste keer was nog één keer in augustus vorig jaar.. Vanmorgen geschrokken van de weegschaal en mijn broeken die niet meer dicht konden dus tot de conclusie gekomen dat ik wat moet veranderen. Vanmorgen dus maar eens de weg naar de sportschool teruggevonden en 5 kwartier bezig geweest, gewoon rustig opgebouwd om te voorkomen dat ik een week lang niet kan lopen . Vanavond kwam ik ook Evy (hardloopprogramma) weer eens tegen en ben ik daar ook gelijk maar mee begonnen hihi. Heerlijk om te lopen terwijl het miezerde. Kon het redelijk goed volhouden dus het begin is er! Nu nog volhouden...
Bedankt voor de uitnodiging maar heb schrik dat het anders te groot wordt en ik weer afhaak... Succes allemaal!
Mag ik me ook aanmelden? Zit ook in een ander topic. en daar zal ik ook wel blijven schrijven maar hij sterft zo langzamer hand uit.. Ik ben zo'n 5,5 kilo afgevallen maar zou er het liefst nog 10 af willen. eerst nog 6 ben ik al happy!! Ik ben op 1 januari gestart het gaat niet zo heel snel en soms heb ik dat ik stil staat maar op t moment zakt hij weer redelijk. aangezien ik nu naar bed moet lees ik morgen wel ff bij als het mag. liefs
Goedemorgen dames en welkom voor degene die aangeschoven zijn in het cluppie. Zit aan het intbijt en krijg eigenlijk geen hap door mijn keel omdat ik dadelijk naar de tandarts moet, brrr moet een gaatje vullen en ben als de dood. Straks maar eten dan. Succes vandaag allemaal!