Slank de zomer in!! (afvaltopic)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door blike1987, 9 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik had het even gelezen, maar jeetje zo weinig calorieen?? Kan toch niet goed zijn? Viel die week met die weight care kuur al bijna van mijn graatje met die 800 kc per week. Knap als je het volhoudt en idd logisch dat het onder begeleiding moet!

2. bereke

bereke Niet meer actief

Even heel vlug (geen tijd gehad om bij te lezen :)): ik ben mijn eerste week door gesparteld en ben 1,3 kg kwijt :D.

3. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Klopt het Cambridge dieet schijnt erg pittig te zijn.

Mijn probleem alleen is normaal dat ik dus niet eet.. Waardoor je ook alleen maar dikker wordt. Ook drink ik veelste weinig wat natuurlijk ook niet goed is. Ik geloof dat ik met dit dieet nog meer binnen krijg dan nu.

Ik ben erg benieuwd wat de consulente te vertellen heeft en idd het opbouwen vind ik een belangrijk deel aangezien ik geen maanden op alleen maar shakes ga leven.
    Ook moeten we het eens hebben over welke variant ik ga doen, de 500 of de 800 variant. Bij de 800 variant mag je de avond een koolhydraatarme maaktijd hebben en bij de 500 variant zal dit elke dag een soep of reep zijn. We zullen het zien!

@Troelala: SB heeft mij jaren terug ook goed geholpen. Verloor toen met het 10 wekenplan 11 kilo, hier was ik zeer tevreden mee. Het dieet zelf is ook goed vol te houden al vond ik soms dat je erg veel moest eten.

@kirst: jij bent ook al lekker bezig dus!! Is WC een beetje vol te houden? En eet je de avonden dan normaal? Waar ga je heen op vakantie?

@Bereke: top!

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @bereke: Goed bezig meid!! Er is veel vanaf, dat motiveert!

@mamaleonie: respect hoor, maar zoals ik het hoor ben je erg gemotiveerd dus dat gaat goed komen!

Weight care is prima vol te houden. Had vorige week zo'n minikuur. Dat was ook goed vol te houden, alleen die boerenommelet. Ik zal het je niet aanraden. Ik ging er gewoon van kokhalzen. Echt alsof je een stuk plastic eet ;) ben wel van plan om tot de vakantie weight care te gebruiken in de ochtend en middag en dan in de avond een magere maaltijd. Die recepten die haal ik dan uit het boek 10 weken slank plan of gewoon van de AH.

Hier even de weg kwijt....:) gister naar de film en weer m&m's gegeten. Foei toch!! Nou vandaag echt braaf zijn met eten... Had gister ook veel te weinig gedronken en dat merk ik ook heel erg. Alsof alles minder doorgespoeld is, hahaha. Nou ja zit nu aan een reep en heb net al een groot glas water weggewerkt. Vandaag naar schoonmoeder, want die heeft iets georganiseerd voor de familie, ben benieuwd....

Over een week of 8 ongeveer dan gaan we naar Frankrijk op vakantie. Ben er aan toe en heb er erg veel zin in!! Gaan jullie nog op vakantie? En zo ja waar naartoe?

5. Pinkiepink

Pinkiepink Actief lid

13 jun 2011
    318
    0
    0
    -
    Hoi allemaal,
    Even niet van me laten horen. Maar ik heb het strenge opgegeven en let nu gewoon op.
    Moet zeggen dat ik me beter in mijn vel voel, genoeg drink en ik stond net op de weegschaal met kleren aan en hij zei 79,5 tegen me.
    Nou, als ik die 8 maar niet zie.
    Vanaf morgen wil ik ook de repen van WC gaan gebruiken. Ik ben geen ster in ontbijten, en een reep eet je makkelijker weg denk ik.
    Dus de tip dat ze bij de Jumbo goedkoper zijn, komt precies op tijd! Dank je Kirst.

Troelala, wauw jullie gaan voor kindje 4. Voor jou dus een erg mooi doel om voor de gaan.

Fijne dag vandaag allemaal

6. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

hoihoi

Ik zit nu op 88.8 geweldig he hahaha

Ik doe sanaslank bij houvanjelijf.nl ik vind hier de begeleiding goed en ik val er goed van af. Ik kom van 110 kilo vanaf de carnaval. Enige nadeel is. Alleen mijn sokken passen nog :)

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Haha, nou wat knap zeg dat je al zoveel bent afgevallen!! En dat in zo'n korte periode!

Hier gisteren natuurlijk weer helemaal de mist ingegaan. Het gaat even niet goed. We zijn de hele dag met de familie op pad geweest. Eerst een brunch gehad en s'avonds wezen uiteten. Tja dan ga ik niet aan een reep of shake zitten, die discipline kan ik dan echt niet opbrengen....
    Vanaf vandaag weer netjes een shake en vanmiddag een reep en dan vanavond macaroni met rode saus. Even weer op het juiste spoor met eten, ben deze week iets te veel de "fout" in gegaan.

Jullie gisteren ook een fijne hemelsvaartsdag gehad?

8. brenda1976

hoihoi
    ik had buikgriep, nadeel was dat ik geen diarre had. Want had me mmooi wat gescheeld
    pasta is op zich prima, maar wat ik zou doen is dan wat minder pasta. of volkoren of zo.

afvallen is moeilijk en ik zondig ook af en toe. Maar niet meer elke dag hahaha
    ik ben nog verbaast over mijn afvallen hoor!
    maar morgen gaan al mijn kleding naar mijn schoonzussen, ik neem er afscheid van.
    gr brenda

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Wat fijn om die kleren de deur uit te doen! Ik ben ervan overtuigd dat je zo nu en dan moet kunnen zondigen, alleen hebik dat deze week iets te veel gedaan :). Maar vandaag weer verder waar ik gebleven was en dat gaat ook lukken :D eet vanavond idd volkorenpasta. Ze hadden bij de jumbo alleen de macaronivarriant, maar bestaan er meerder soorten volkoren pasta's? Dus bijv. De fussili in volkoren? Nou ja voor nu dus macaroni en maak de saus vers met veel groenten :D krijg er nu al zin in,hahaha

10. brenda1976

ik ook hahaha

11. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Even een vlot ego bericht..

Naar de Cambridge consulente geweest en ik mag over 2 weken beginnen..Dit ivm de bevalling die nog niet zo lang geleden is.
    Ik ga de 500 variant doen en dit zal best pittig worden. Wel werd ik vanmiddag even met de neus op de feiten gedrukt, veelste zwaar en een te hoog bmi en vetpercentage. Schrok er echt van:( Dit had ik niet verwacht.

Nou nog ff 2 weken genieten van het eten en dan volop aan de bak!

Jullie nog plannen voor het weekend?

Ik ga straks de stad in met een vriendin, morgen lekker eten met mijn vriend, broertje en schoonzusje...Asperges:) En zondag hebben we met een stel dames een high tea in een theehuis hier in de buurt, lekker!!

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @mamaleonie: als je dan eenmaal alles zwart op wit hebt dan is dat nooit leuk :), maar er komt op de korte termijn verandering in. Wel hier schrijven hoe het met je gaat he. Nu nog even genieten van het lekkere eten!

Hier vandaag een redelijke dag. Weer veel momenten waarop ik het moeilijk had en graag had willen snaaien. Met deze dagen vind ik het toch moeilijk, maar ik hou vol!!!

13. brenda1976

dapper hoor de 500 !!!

ik zou niet kunnen, ik ben blij met de groentes die ik smiddags en savonds mag!
    gr brenda

14. Pinkiepink

Pinkiepink Actief lid

13 jun 2011
    318
    0
    0
    -
    Wauw, dan ben je in 3 maanden tijd meer dan 20 kilo afgevallen! Super goed van je!

15. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

He meis
    Erg he! Weet er alles van. Toen ik bij haar kwam was me vetgehalte 47procent besta dus bijna voor de helft uit vet!!! Me gewicht is veeeeeeeeel te zwaar en me bmi dus ook veeeeeel te hoog maar goed.....Succes met 500 hoop dat je lichaam het trekt. Als je lichaam het trekt en je er zelf voor de volle 100procent achter staat dan komt het wel goed!

Maareuh geniet nog even van je 2 weekjes. Wel met mate, alles wat er nu nog weer bijkomt moet er helaas ook weer meer af he....

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nou weer een dagje wat in het teken stond van eten :). Snds donderdag ben ik het helemaal kwijt. Iedere dag iets te doen gehad, dus slecht gegeten. Aah word ff gek van mezelf. Morgen nog een feestje en dan is het gewoon klaar. Ga denk ik toch maar weer zo' kuurtje halen of iets wat daar op lijkt, maar dan met wat lekkerder avondeten ;). Nou ja wil dus niet weten wat ik dinsdag ga wegen. Hopelijk dat de schade beperkt blijft en dat ik toch onder die 79 kg kom.....

Joe gaat het verder met iedereen? Wel fijne weekend gehad zonder al te veel te zondigen??

17. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Nou hier gaat het ook niet zo best haha, de kids vrij vreselijk dan gaan we altijd dingen doen, waar ook weleens lekker bij gegeten word hahah....Gister na de mac geweest nou dan weet je het wel. Ik wil morgen liever niet op de weegschaal maar goed zal wel moeten want morgen begin ik met sb......

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Pff zo te zien ben ik niet de enige. Voor gezelligheid staat eteen ook centraal bij ons:) tja echte bourgondiers... En idd als de kinderen vrij zijn dan zitten we bijna nooit thuis en gaan we vaak leuke dingen doen. Het leven van een bourgondier gaat niet over rozen :D. Morgen werken en dan kan ik alles misschien weer een beetje rechttrekken...vanmorgen op de weegschaal woog ik 100gram meer dan dinsdag, dus de schade is redelijk beperkt, maar had natuurlijk af moeten vallen.

Straks naar kommunie, althans, manlief gaat met de oudste naar de kerk en ik kom later aanschuiven bij het feestje zelf. Heb niet zo heel veel met de kerk en denk dat de jongste het na 10 minuten wel gezien zal hebben (da's het smoesje wat ik gebruik :))

19. bereke

bereke Niet meer actief

Ik kom ook nog eens piepen! Drukke dagen achter de rug en ben moe nu. Niet handig om je werkweek zo te beginnen morgen maar ja ;)

De voorbije dagen zijn redelijk gegaan. Hongergevoel is al een pak beter. Helaas nog geen planning opgemaakt dus weer een beetje op de gok ;). Moet ik toch echt tijd voor gaan maken!

Hopelijk is iedereen hier het weekend goed doorgekomen!

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja hier al etend het weekend doorgekomen :), maar vanaf morgen echt weer aan de slag! Heb nog 6 weken te gaan voor de vakantie en daar moet nog minimaal 5 kilo vanaf! Dus morgen weer aan de weight vare en ook in de avond niet veel en gezond eten. Heb het druk deze week en ben in de avond weinig thuis, vind ik nooit echt fijn, maar ja is niet anders.
    Ik moet ook echt aan de zumba, heb die niet voor niets gekocht. 1x opgezet, maar doordat Madelief het maar niets vond weer uitgezet. Moet toch echt meer sporten de komende 6 weken....

@bereke, had ik jou dat schoonmaakrooster gestuurd?? :D en werkt het een beetje?

Lekker slapen allemaal en morgen er weer goed tegenaan ( wat ik vooral heel hard tegen mezelf roep :p)

Deel Deze Pagina