Slank de zomer in!! (afvaltopic)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door blike1987, 9 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Veel succes alvast voor morgen Kirst! Denk aan de vakantie! 6 weken is ook nog te behappen qua tijd dus je kan echt gaan aftellen. Is niet zo lang meer en dat motiveert misschien!

Ja heb ze gehad maar moet bekennen dat ik ze nog niet toegepast heb:).

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Boehhh ik voel me ellendig. Stond vanmorgen vol goede moed op de weegschaal en ik was gewoon 3 kilo aangekomen in 1,5 week. Dat kan toch nooit??? Heb me niet eens laten gaan, ben zaterdag alleen na de mac donalds geweest heb daar een quarterpounder en een cheeseburger gehad meer niet. Daar kan ik toch nooit 3 kilo van aan komen!! Ik hoop maar dat ik vocht vast hou voor ongi ofzo want ik vind dit wel heel extreem.

Maar goed ga iniedergeval vandaag streng aan de lijn met sb!!! Want ik wil echt niet nog zwaarder worden, ik hoop die 3 kilo snel weer kwijt te zijn!

Meiden zet hem op vandaag!

3. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    jeetje meid wat balen zeg:x moet je ongi worden?? daar kan je zomaar 2 kilo wocht voor vasthouden hoor...kom op lekker beginnen met sb je kan het;)

4. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    hier morgen weegdag pff zie er nu al tegenop bah...hoop echt dat er iets af is...vanavond ga ik ook een keer aquajoggen ben benieuwd:D

5. Troelala21

Ik weet het niet, me ongi is heel onregelmatig als ik vd pil af ben. Ik hoop stiekem wel dat dat het is want anders snap ik niet waar die 3 kilo ineens weg komt :(

Ik ga ook zeker lekker beginnen, maar ik moet nu wel 3 kilo meer kwijt helaas.......

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @troelala: balen zeg, maar misschien hou je extra vocht vast vanwege de warmte?? Tja weet het ook niet hoor, maar 3 kilo is idd wel veel en dat in combi met misschien je ongi. Nou hopelijk dat er snel weer wat vanaf is!!

@daanquinty: veel plezier bij het aquajoggen, heb ik in een ver verleden ook ooit eens gedaan.

Hier morgen ook een weegdag, waarvan ik niet eens wil weten wat die weegschaal aangeeft. Heb echt te veel naar binnen lopen werken de afgelopen dagen :). Vandaag weer goed gegaan, collegaatje van mij is aan de modifast en haar moeder is er zelfs 9 kilo van afgevallen in 6 weken tijd. Dus misschien hier een overstap maken van Weight Care naar modifast. Iemand hier ervaring mee? En zou je het ook beide doorelkaar kunnen gebruiken? De repe van WC zijn namelijk best lekker en een stuk goedkoper ;)

Dadelijk de meisjes bij onze gastouder ophalen op de fiets en vanavond op de fiets richting tennisbaan om daar te trainen :D. Misschien wordt het ooit nog eens wat met mij en bewegen :p

7. Troelala21

Ik denk dat het vocht is want me trouwring wil ook niet van de vingers af, me vingers zijn helemaal opgezet. Drink me vandaag een tierelier aan water zit veel op de wc hahah.....

Ik heb ook ervaring met modifast....Ik heb de kant en klare shakes gehad van modifast en die werkte ook. Maar de zakjes modifast intensive die werken ook enorm. Net zo goed als cambridge haast eigenlijk. Alleen je moet ze wel lusten.....

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Zie j, is gewoon vocht wat jedoor de warmte vasthoudt!!! Wel fijn om de oorzaak te weten.

Ok, dus modifast is dus ook met heeeeel wienig calorien, ziu dus ook nder begeleiding moeten lijkt me? Mijn collega vond de shakes wel lekker. Nou maak maar eerst de bussen van WC op, want die heb ikmnet nieuw gekocht ;). Veel sla eten deze week en idd heel veel drinken.

Spring nu maar ff op mijn fiets om de meisjes te halen :D

9. Troelala21

Ja me vingers beginnen alweer wat te slinken, dus denk dat het idd vocht is....

Je hebt modifast met 500 calorieeen dat is de intensive en dat doe je zelf. Je eet gewoon 3 shakes/puddingen of wat ook maar op een dag. Dit is zonder begeleiding dit kan je gewoon in de winkel kopen. Ik heb de kant en klare flesjes wel gehad. Daar zit net wat meer calorieeen in en kom je op zo 621 calorieeen op een dag. Ik vond de kant en klare wel heel lekker! De intensive weet ik niet, weet alleen dat vele het chemisch vonden proeven haha.......

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ga het denk ik toch proberen ;) was 100gram aangekomen dus baal als een stekker. Er had minstens een kilo af moeten zijn....:x nou ja de afgelopen week was ook vol met feestjes. A.s donderdag ga ik naar de film en uiteten met een client, dus dat zijn ook weer extra calorieen en zondag het verjaardagsfeestje van ns kleine meisje en 2e pinksterdag gaan we bbq-en. Pff zo lekker allemaal, maar o zo slecht voor me :).

Fijn trouwens dat het echt vocht was! Is er dan gelukkg ook zo weer af!

Hoe is het verder met iedereen. Was de weegschaal weer lief vanmorgen??

Ik ga dadelijk zumba-en nadat ik de was opgehangen heb, ben ik weer even in beweging en gebruik ik het ook weer een keer!

11. Troelala21

We zijn echt in de verkeerde periode bezig haha. Zomertijd is niet zo slim maar goed, alle kilo's die we kwijt raken zijn we maar weer mooi kwijt! Ik hoop maandag toch wat kwijt te zijn. Hou me streng aan sonja dus moet goed komen hoop ik. Ik zal nu met me meisje na de peuter, moet helpen vandaag.

Succes meiden zet hem op, jullie kunnen het!!!

12. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    hier woog ik vanmorgen 93,6..vorige week was ik een kilo zwaarder dan die week ervoor dus woog ik 94,7 dus ben 1,1 kilo afgevallen maar ja 2 weken geleden woog ik 93,8 dus dat is niet zo'n groot verschil maar goed volgende week wil ik 92,5 wegen dus ff hard me best doen hihi..

gister wezen aquajoggen poehhh was mega zwaar maar wel 691 kcal verbrand:D dus ga het proberen 1 keer per week vol te houden naats het hardlopen natuurlijk...vandaag een dagje rust van het sporten!!

blike hoe is het bij jou??? en bij de andere meiden??

13. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Troela 3 kilo vind ik bij jouw juist niet vreemd klinken omdat je lichtste gewicht na een weekend van diaree viel. dan ben je leeg en al je vocht kwijt! dan mag je er zo 1,5 kilo bijtellen als je weer wat kan eten voor vulling en tel er dan 1,5 kilo vocht bij op en je bent er al...
    Gewoon doorgaan en weer opletten zaktt vanzelf!

Ik heb een rommelige maand. ik wist al dat t bijna niet te doen was:D t valt mee!(wilde eigenlijk deze mnd niet lijnen) ben 1 kilootje zwaarder nu dan t lichtst maar heb er t vertrouwen in dat ik dat er met een paar dagen weer af hebt aangezien een hoop vocht is van een druk weekend (met verkeerd eten!) ik ga zoveel mogelijk wel proberen t vast te houden en hopelijk kan ik de drive weer een keer goed te pakken krijgen.

(ga nu ff verder terug lezen!)

O dus laat mij maar ff weg! ga volgende week weer wegen :p

14. Troelala21

Is dat zo? Dat wist ik niet haha. Nou dan hoop ik nooit weer diaree te krijgen hahah......

Ben nu streng bezig met sonja. Hoop dat het werkt plas me wel uitelkaar kan bijna op de wc wonen hahah....

Wat een warmte zeg! Ik hou best van lekker weer maar ik verlang stiekem toch alweer na de winter, lekker koud, ijs, sneeuw en schaatsen hihi......Ik woon echt in het verkeerde land haha.....Doe nu niet zoveel, merk ook wel dat me lichaam niet zoveel trekt. Word zomaar duizelig op dit moment met die warmte.....

Het is ook niet echt weer om af te vallen he....de warmte, het zonnetje maken het je niet makkelijk. Je verlangt al snel na een lekker ijsje, barbequen enz.....Moet maar even niet hahah, dan kunnen ze me na de zomer wegrollen!

15. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Troela! lekker weer voor salade! en komkommer! en water!
    en een waterijsje mag je ook best wel! desnoods maak je ze zelf met citroen en wat zoetstof.

En als je zoveel plast zakt je bloeddruk ineens heel snel dus kan je idd duizelig worden. als dit heel erg is even een keer zo rond 2 uur een opkikkertje pakken!

komt wel goed volhouden nu!

16. Troelala21

Weer wat geleerd dat van plassen en bloeddruk daling wist ik ook niet! Hoe kan dat?

Bedankt voor de tips en oppepper! Ik hou zeker vol, doe alleen niet teveel buiten in de zon.....

17. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Omdat een groter hoeveelheid vocht ook voor meer volume in je bloedbaan zorgt! raak je vocht kwijt gaat er ook een deel van het volume uit je bloedbaan (minder waterig) dit gaat niet om megahoeveelheden maar wel om genoeg om de druk op je vaten te laten zakken.

7gr zout zorgt er al voor dat je 1 liter vocht vasthoud! (je kan normaliter zo'n 2 liter wisselen (uitzonderingen daargelaten))
    Macdonalds is veel vocht! je hebt zo'n 1 a 2dg nodig om dat vocht uit zout kwijt te raken. dus als je zout hebt gegeten. 2 dg niet wegen.

18. Troelala21

Bedankt voor de uitleg meid!

19. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @cherie, ben weer een heel stuk wijzer :D. Nou ik weeg voorlopig maar niet meer. Wordt zo vreselijk sjgarijnig dat ik de weg weer eens kwijt ben. Nou ja morgen maar weer eens beginnen en dan ook eten voor de hele dag alvast op de aanrecht leggen.

Vandaag gewerkt en dan ga ik op een gegeven moment toch snaaien (alleen bij late diensten, want dan ben ik alleen :)). Pff af en toe.......

Ga mijn bedje nu maar eens opzoeken en hopelijk morgen de dag we goed beginnen.

Trusten allemaal!

20. Troelala21

We zijn nooit te oud om te leren toch!

Ik loop in een jumpsuit jawel hahaah.......Ik had er een van me zusje gekregen in XL die zij niet paste omdat ie bij de coolcat weg komt, en daar is XL vaak XS hahah.....Maar ik heb hem aan gedaan en hij past me gewoon jeeeeeeeejjjjjjjj!!! Moet wel wennen aan die zwabberende stof hihi maar hij zit wel lekker. Voel me ook best wel lekker in het ding. Dus mijn dag kan niet meer stuk hihi.....Ga lekker door met afvallen misschien kan ik dan binnenkort eentje halen in maatje kleiner want deze zit me aardig ruim hihi.......

Meiden fijne dag geniet van de zon, en zet hem op jullie kunnen het!!

Deel Deze Pagina