Slank de zomer in!! (afvaltopic)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door blike1987, 9 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    maar hoe kan je nou bijna geen zou eten cherie?? in brood zit al genoeg eigenlijk voor de gehele dag toch??

hier ook ff de draad kwijt ik val echt niks af baal er zo van grrr..ik voel dat ik bijna op een punt kom om het op te geven...waarom zakt die schaal niet:(:(

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Wij eten hier helemaal geen zout. Laat ik het zo zeggen wij voegen nergens zout toe. Dus wij krijgen alleen de zouten binnen die in de producten zitten die we misschien eten maar verder niet. Heb er ook helemaal geen behoefte aan haha....

Niet opgeven meid, weet dat het demotiverend is als de weegschaal niet zakt maar gewoon doorgaan. Ik moet ook leven met 3 kilo meer, en ja daar baal k ook van, maar ik ga gewoon verder. De weegschaal gaat vanzelf wel een keer na beneden. Succes meid!

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ik zeg ook niet dat je zoutvrij moet eten. maar als je buiten je normale patroon een extra 7 gram doet (zoals bijv bij friet en afhaal meuk waar in veeeel zout wordt gebruikt) dan hou je zo een liter extra vocht vast.

misschien moet je kijken of er een reden is dat je niet afvalt! soms is er iets waarom je lichaam blokt. Ik val niet af als ik koolhydraten eet. (normaal dus.. gewoon brood en pasta en rijst en aardappels) laat ik die weg val ik (langzaam) af
    zo heeft iedereen bepaalde dingen waarin ze anders reageren en mogelijk niet afvallen. het is zoeken... maar uiteindelijk kom je er wel. ik ben voor die 7 kilo inmiddels ook al bijna 6mnd bezig. gaat niet snel maar ben wel blij dat ik niet opgegeven heb en ben doorgegaan!. waar had ik anders gestaan. misschien wel +7 kilo....:(

dus kop op! je kan het! zoek iets wat je vol kan houden en waar je je goed op voelt!

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @troelala, da' s mooi dat die jumpsuit goed zit. Ik vind het er altjd mooi uitzien bij anderen, maar nij mij zal het staan als een hobbezak :). Maar hij zal zeker heerlijk zitten!!

@daanquinty, ik voe me net als jij. Waar moet ik de motivatie vandaan halen?? Maar wat Cherie zegt, we moeten doorzetten anders is er dadelijk weer 10 kilo bij en dat moeten we ook niet hebben....

Hier een dag waarin ik wel goed gegeten heb, ben veel onderweg geweest, dus ook geen tijd gehad om te denken aan iets lekkers. Zelfs op terras heb ik nee gezegd tegen een lekker taartje :). Ik schreeuwde van binnen: doe mij m aar 3 appeltaartjes, maar heb het mooi niet gedaan.
    Vanavond spinazie met aardappels en een stukje vlees. Misschien dat ik die aardappels anders weg moet laten, ivm de koolhydraten????

Nou de meisjes zitten hier heerlijk in de tuin in badje, dus heb geen kind aan ze :D

5. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    maar ja weet je wat het is als je de koolhydraten weg gaat laten en dan afvalt dan ga je altijd snel weer aankomen zodra je weer brod en aardappels gaat eten...en spinazie zonder aardappels yakkie haha

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja dat is ook weer zo ;), maarre spinazie is altijd lekker ook zonder aardappels :D:D. Nam vroeger vaak naar mijn werk alleen maar spinazie meer, ze vonden dat altijd maar gek :p, tja ieder zijn rariteiten, hahaa.

Neem ik gewoon 1 aardappel ofzo. Aaah wordt gek van dat lijnen!!!!!

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    voor mij is koolhydraatvrij/arm eten ook een levensstijl. ik kan wel koolhydraten eten als ik op gewicht ben. maar ik denk dat wij tegewoordig veeel te veel koolhydraten eten.

dus ik eet altijd minder koolhydraten.

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja is ook zo natuurlijk. En ipv dat ik 5 aardappels pak, kan ik er nu 1 pakken en dan meer groenten ;) het is allemaal zoooo simpel :) nu de uitvoering nog!!! :p

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ;) ach ieder zijn ding! :D maar idd ik at voorheen geen aardappels. maar als ik erg zin in had dan pakte ik er 1 bijv. en met rijst en pasta ook. ipv een half bord 1 opscheplepel.. en de rest groenten ed.
    ben je op een teras dan pakte ik bijv een broodje hamburger en dan liet ik t brood liggen.
    (of een halve als ik heeeeel veel zin had)

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nou knap hoor! Ik kan dat niet, ik hou veel te veel van brood :). Een hamburger neem ik om het broodje, de rest kan me eigenlijk gestolen worden, hahaa. Maar moet zeggen mis de boterhammen in de ochtend niet heel erg. De shakes en repen sleuren me erdoor heen.

Ben vandaag echt actief geweest, de kids die wisten me goed bezig te houden, dus heb echt nauwelijks tijd gehad om te zitten. En natuurlijk ook nog het huishouden gedaan, dus genoeg beweging gehad vandaag :p

11. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik doe eiwit dieet een ik voeg steeds meer eten erbij.
    Ik ken veeel mensen die dit gedaan hebben en nog steeds op gewicht zijn.
    gr brrenda

12. bereke

bereke Niet meer actief

Net terug van WW en -0,2 kg :(. Moet me toch eens meer verdiepen in het systeem denk ik.

13. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ja balen he, maar misschien zak je nog door?

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    He shit zeg!! Misshcien het weer, dat je daardoor meer vocht vasthoudt?? Hopelijk dat je volgende week meer afgevallen bent! Zet hem op he, laat de moed niet zakken!

Hier gaat het wel weer ok. Ben vandaag naar de film geweest en daarna uiteten. Heb een pizza op en een softijsje, meer niet. Heb me redeli ingehouden dus. Morgen een drukke dag en in de avnd lekker bbq-en. Zorg wel dat ik extra salade heb :D

@Brenda, is het nog goed gekomen met de wehkamp? Zo niet, ben je dan alsnog geslaagd voor een bikini?? Ik hoop het voor je. Fijn weekend in ieder geval!

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    En hoe gaat het met iedereen?? Fijne dagen en genoet van het zonnetje!!!

16. Troelala21

Hallo dames
    Dacht ik vanmorgen op de weegschaal te gaan staan heeft me man er een batterij uitgehaald voor de auto sleutels grrrrrrrr....Na ja dan maar weer nieuwe halen en volgende week maar weer mee doen met de weging.....

Hoe gaat het verder met jullie en het afvallen? Ik hoop goed!!

17. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    hier slecht weekend gehad pfff...vandaag weer streng begonnen...moet het echt weer gaan volhouden nu:( vanavond weer hardlopen

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @troelala: zul je net zien ;) mannen :p nou volgende week dan extra veel eraf!

@daanquinty: balen meid, kom op er helemaal voor gaan nu!!

Hier ook een heel slecht weekend achter de rug :) door het mooie weer de bbq aangestoken en de verjaardag van onze jongste gevierd. Helaas is er ook heel veel lekkers over, dus ben benieuwd of ik in staat ben dat te weerstaan. Vandaag weer goed begonnen met de WC shake en reep. Vanavond ook een WC- reep en dan is het klaar voor de rest van de dag!
    Eigenlijk zou ik ook moeten sporten, maar heb er helemaal geen zin in! Heb zo slecht geslapen vannacht en moest ook nog om half 8 vanmorgen beginnen, dus ben er eigenlijk wel klaar mee voor vandaag. Misschien nog zumba doen....

Hoe is het met de anderen eigenlijk? Ik hoor er niet veel meer van, hopelijk dat het geen nieuws, goed nieuws is!!

19. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nou vanmorgen het lef gehad om op de weegschaal te gaan staan. Ik hield mijn hart vast, maar tot mijn stomme verbazing ben ik niets aangekomen :$. Ben zelfs die 100 gram weer kwijt en dat terwijl ik zo slecht gegeten heb. Snap er niets van, maar ben er wel blij mee. Net even zumba gedaan en dadelijk met de meisjes naar het dorp lopen. Zit weer in de flow!!!

Hopelijk met jullie ook alles goed, begint een beetje stiller te worden hier.

20. Troelala21

Kirst wat fijn zeg! Nou weer lekker doorgaan met lijnen, komt helemaal goed met jou! Ik ben bezig met sonja en mezelf haha. Ik heb het gevoel dat ik met sonja niet helemaal genoeg krijg dus als ik zin heb doe ik er wat bij. Wel wat gezonds of verandwoord hoor haha.....Zou gister batterijen halen maar helemaal vergeten na ja van de week maar even zien....

Hoe gaat het met de rest vd meiden?

Deel Deze Pagina