Slank de zomer in!! (afvaltopic)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door blike1987, 9 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik ben naar een weekend genieten en camperen beetje bijgekomen, maar is ingecalculeerd.
    weer met volle moet aan de slag

2. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Heel goed meiden!!

@brenda, ik had je wehkamp- avontuur gelezen, balen zeg! Maar goed je hebt een fijn weekend gehad. En beter in een te groot badpak en dan een te klein, betekent dat je goed bezig bent!!!

Her net naar het dorp gelopen met de meisjes en nu aan de meloen. Is nog een hele strijd met de oudste. Die zit nu al een hele tijd met haar bakje te piepen dat ze geen meloen wil eten. Pfff lastig hoor zo'n slechte eter, dat heeft ze niet van mij ;)

3. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

tja ik was een hele slechte eter, ik heb er voor in het ziekenhuis gelopen en was veel te mager.....
    :)

Ik heb net de spullen geleverd gekregen, ga zo maar eens kijken.
    net lingeriesetjes gekocht, wat een geld, maar goed, ik heb nu weer goede bh;s. at wel erg fijn is.
    gr brenda

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hallo allemaal,

ik kom me ook weer eens melden....
    Afgelopen weken een beetje mezelf laten gaan, stond vanmorgen op de weegschaal en was 84,5... pffff

Maar goed, we gaan er weer voor! Wil eigenlijk toch voordat ik op vakantie ga onder de 80 kg wegen, daarvoor heb ik nog zo'n vijf weken! Hupsakee dus! Ik ga ervoor!!

ontbiijt: bordje brinta met magere melk
    Tussendoor: banaan
    Lunch: weight care shake
    tussendoor: plak ontbijtkoek
    avondeten: spinazietaart of quiche
    Tussendoor: schaaltje yoghurt

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @blike, fijn dat je er weer bent. Balen dat je jezelf wat hebt laten gaan, maar die 5 kilo in 5 weken gaat je gewoon lukken!! Hier heb ik ook nog 5 weken voor 5 kilo, dus we gaan er gewoon voor!! Succes!

Hier net naar de kruidvat geweest voor de aanbieding 2+2 gratis van de Weight Care, is alles op :$. Da's balen. Ga straks nog ff kijken bij de andere kruidvat, want scheelt wel heel veel namelijk. Verder is het hier gelukkig nog droog en schijnt zo nu en dan een flauw zonnetje, hopelijk dat dat ook zo blijft vandaag :D

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    kun je niet een tegoedbon krijgen? dat heb ik bij de kruidvat ook een keer gehad bij de luiers.

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ok, ben nu nog niet geweest, maar mochten ze het morgen ook niet hebben, dan zal ik dat eens vragen :D bedankt voor de tip!

8. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    moe moe moe hier.. gaat wel goed. ik val heeeel langzaam af.. maar ach. al is t een kilo per maand.. dan is t toch maar weg. en de stand -7 ben ik ook al blij mee ;) tja.. duurt lang maar goed anders was ik nu misschien +10geweest ;)

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Is helemaal waar, maar o zo vervelend om maar zo weinig af te vallen terwijl je er zoveel voor doet. Maar ja wat je zegt anders was er misschien alweer 10 bijgekomen! Succes en de moed vooral niet opgeven!!!!

10. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    tis zeker frustie.. maar ga t nu wat meer loslaten. ik wil gewoon wel doorgaan maar langzaam. dan houdt ik t vol en ik wil in de zomer ook wel kunnen genieten.
    en ach.. ik ben al redelijk blij met mezelf.. :D zou er wel erg graag nog wat af willen hoor. maar niet genoeg om mezelf "uit te hongeren"

11. bereke

bereke Niet meer actief

Heb nog niet heel actief meegeschreven hier hé :). Beetje drukje tijd momenteel maar ik hoop dat dat snel betert!

Veel succes allemaal!

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Foei :p, als het je maar lukt om af te vallen, veel belangrijker! Maar ik vind het natuurlijk wel gezellig :D

Nou hier is het nu dus heel vroeg, maar ik kan niet meer slapen...dadelijk is het ochendspits. We moeten de auto wegbrengen voordat we de apoudste naar school brengen en dan moet ik nog naar de winkel om vervolgens de traktatie van onze jongste af te maken... En dat is veel werk, heb al spijt dat ik niet gewoon iets gekocht heb. Maak nu een spekjesketting ban een draadje met kleine stukjes rietjes eraan geregen en met een spekje. Heb me verkeken op het werk, dacht dat heb ikmzo gedaan, niet dus :). Nou ja nog 10 te gaan, gelukkig kan ik prima van die spekjes afblijven, dus dat scheelt! Een fijne dag iedereen!!

13. bereke

bereke Niet meer actief

En Kirst, de voorbije dagen goed door geraakt? En de andere dames?

Hier al geen punten meer geteld sinds woensdagmiddag. Te druk, te moe,... Geen excuus, i know ;). Heb schrik voor woensdag. En ook dat ik het nooit ga redden als ik nu al zo vlug de mist inga.

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    He balen bereke! Nog even doorzetten deze 3 dagen en dan zul ja zien dat je woensdag toch wat bereikt hebt!! Zet hem op!!

Hier gaat het eigenlijk best goed. Gisteren ff stiekem gewogen en woog 78.9, dus heel langzaam sluip ik richting de 75. Was van plan om iedere avond te gaan wandelen. Stevig doorstappen een uur lang, misschien dat dat zoden aan de dijk zet, want die sportschool die zoek ik niet heel erg op :). Denk dat ik dat abbo maar opzeg, want ben nu meer sponsor...heb nog 4,5 week te gaan voor de vakantie.

Stomd voor de spiegel in bikini vanmorgen en werd er niet heel erg vrollijk van ;). Denk dat ik een complete liposucie, borstverkleining (wat ik echt wel zou willen :)) en maagverkleining nodig heb om er nog iets van te maken, haha. (mankeert er iets aan mijn zelfbeeld?? Nee hoor helemaal niet :D)

15. bereke

bereke Niet meer actief

Fijn dat je stilaan de 75 ziet naderen! Dat wandelen is wel een goed idee. En die sportschool opzeggen ook. Je kan fijner dingen doen met dat geld ;).

Haha, ik denk dat je een ietsie pietse te streng bent voor jezelf! Dus niet meer voor de spiegel gaan staan in bikini. Is voor niets goed ;).

Heb wel redelijk goed gegeten hoor. Maar voel me rot dat ik het dus niet écht weet of ik goed gegeten heb of niet. En dat ik al zo vlug een serieuze steek laat vallen.

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    En wie is hier te streng voor zichzelf? ;) vanaf morgen weer punten gaan tellen, dan heb je woensdag vast wel een goed weegmoment!! Ik duim heel hard voor je!

En tja voor de spiegel in bikini, ik wil niet weten hoe ik er dan op het strand bijloop en hoe anderen er tegenaan kijken. Ik weet dat ik daar sch*t aan moet hebben, maar ja mijn brein denkt helaas anders ;). Wandelen is idd een goed idee en die sportschool zeggen ook, helaas kan dat alleen aan het einde van het jaar. Ik betaal namelijk "maar" €170,- per jaar onbeperkt. Nou ja heb ik nog even bedenktijd wat ik ermee wil doen. Als ik dat wandelen vol kan houden dan heb ik die sportschool echt niet meer nodig. Da's eigenlijk mijn allergrootste probleem, discipline, ach ja we zien wel hoe alles loopt. Ben wel gemotiveerd, dus dat scheelt wel, de vraag is vaak, voor hoe lang....

17. bereke

bereke Niet meer actief

Hihi, daar heb je een punt over dat streng zijn. Dus werkpunt voor ons allebei ;).

Goh ik snap wel dat je het even willen checken hoe je eruit ziet in bikini maar doe dat vlak voor je vertrekt en je al wat bruin bent en je misschien nog wat afgevallen bent op de kop toe. Dan voel je je hopelijk wel goed in je bikini. En inderdaad, je moet er schijt aan hebben maar snap ook wel dat dat niet zo makkelijk is.

Oké, 170 per jaar valt mee maar toch kan je er leukere dingen mee doen. Dus ik ga duimen dat je je motivatie houdt voor het wandelen.

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Bruin ben ik gelukkig al een beetje van mezelf ;), maar idd had nog even een paar weken moeten wachten, haha. Nou helaas verdwijnen die triae niet meer en daar heb ik echt heel veel last van, maar ja heb er wel 2 mooie meiden voor terug. Nou we moeten allebei goed ons best gaan doen!! :D

19. bereke

bereke Niet meer actief

Inderdaad :D.

20. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Goedenmorgen

Snap er niks van maar ben nog steeds weer 95 kilo pffffff. De moed zakt me in de schoenen, maar ik ga door. Moet wel zeggen dat dit een andere weegschaal is dan me eigen. Maar goed ik hou deze eerst wel even aan.....Ik heb het allereerste boek maar weer uit de kast getrokken van sonja waar ik 20 kilo in 3 maanden ben mee kwijt geraakt, hoop dat deze me wel weer geluk brengt en ik zal me er ook streng aan gaan houden. Ben me lichaam nu wel eens beu bleghhhhh.....Het regent maar ik ga lekker een blok om met me kleine meid haha.......

Deel Deze Pagina