Slank de zomer in!! (afvaltopic)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door blike1987, 9 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

bij mijn ouders weeg ik bijna 5 kilo minder!
    dus kan ook de weegschaal zijn!

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

ik hoop het! Me normale weegschaal is digitaal maar daar moeten nieuwe batterijen in. En ik heb een waar je gewoon op moet staan met wijzertjes weet je wel. En die zet me nu op 95.....

3. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    hier morgen de weegdag..hoop dat er weer iets vanaf is...ben aardig streng geweest..

zijn jullie ook ek fans? of voetbal fans? ik wel..heb er helemaal zin in..hopelijk bakken ze er iets van hahah

4. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

wij hier geen voetbalfans.

5. Troelala21

Ik ben helemaal voetbalfanaat hahaha. Ik ga ook altijd na voetbalwedstrijden van me favo clubs. En wil eigenlijk zelf ook wel weer voetballen, maar aangezien ik flink te zwaar ben op dit moment en eigenlijk nog een 4e wil sta ik dus even in dubio haha. Op dit moment moet ik het dus doen met kijken na voetbalwedstrijden van me favo club, het nederlands elftal en me eigen zoontjes die voetballen!

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Die weegschaal moet ik ook hebben :p. Hier vanmorgen tot de ontdekking gekomen dat de oudste last heeft van luizen :x. Dus mijn werk afgezegd ( kan eigenlijk echt niet....:)) en meteen naat de apotheek gegaan en de meisjes gekamt en gewassen. Nu alle kleren en beddegoed aan het was. Echt wat zijn die beestjes vervelend :x:x:x. Nu moet ik vanavond alsnog naar een client en kan ik daardoor niet tennissen, ben zo sjaggie nu!!
    Maar ja morgen wegen en hopelijk dat het goed is, maar ben nu in staat om naar de winkel te gaan en slechte dingen te kopen en op te gaan eten...

Ben trouwens geennvoetbalfanaat, maar vind de wedstrijden van het nederlands elftal wel leuk om te kijken :D

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik sta hier hartstikke stil en ben gewoon nauwelijks gemotiveerd! hahaha ben ook wel redelijk tevreden dus dat helpt natuurlijk ook niet mee. al zou ik er nog wel wat af willen.

troela.. dat wordt batterijen hale dus!

bereke! 1 uur lopen als je dat kan is super goed!
    (moet ik ook weer gaan doen... flutweer! bleeeh)

Kirst hij zakt!!

hier zakt hij op zich ook wel hoor maar heeeeeel langzaam. ach op t moment denk ik ik moet volhouden om dat ik me dan fitter voel. en t afvallen op zich is dan mooi meegenomen maar geen must.

sterkte met de luisjes...:x

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @cherie, altijd fijn om je beter in je vel te voelen!! Hier ben ik zo druk bezig met die stomme wassen dat ik nog niet eens gegeten heb...:) ook niet goed natuurlijk. Echt heb nog minimaal 3 wassen te gaan voordat alles gewassen is. Op internet staan zoveel tegenstrijdigheden over het wel of niet wassen van alles in je huis, dat ik toch maar het zekere voor het onzekere neem. Hoop ook dat ze nooit meer luizen krijgen, ben er nu al klaar mee :x

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ik zit er nu ook niet op te wachten eigenlijk:D vorige mnd was er 1 bij zoon in de klas! ik had echt zoiets van nee!!!
    zieken genoeg gehad. geen zin om nu weer van alles te moeten om luizen.

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nee idd, word gek van die beessies. Heb overal jeuk nu ( slaat ook nergens op natuurlijk :)). Maar jasmijn had er maar 1, meer kan ik er ook niet vinden. Heb haar vanmorgen al gewassen en gekamt en Madelief ook meteen gedaan en mezelf natuurlijk...nu de neten nog!

11. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

12. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    oohh zooo vervelend luisjes bah...hier gelukkig nog geen last gehad maar mennn ik zou gek worden...sterkte meid...

hier gaan wij zo beginnen aan de avondvierdaagse..we doen de 5 km, valt mee maar is de eerste keer voor me dochter dus ben benieuwd hahah..gelukkig begint de regen nu uit het westen weg te trekken:D de hele dag heeft het hier geplenst dus zag letterlijk de bui al hangen pff...

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @daanquinty, veel succes met de wandel! En natuurlijk blijft het droog! Ik zal hard voor je duimen! :D

14. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ik vind het heerlijk die avondvierdaagse! ik hou van wandelen.. maar voor nu ben ik te moe. (hier trouwens al gehad de vierdaagse)

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Wandelen is ook goed! Vind het ook leuk om te doen, doe het alleen te weinig. Zudus dadelijk gaan tennissen, helaas door die stomme luizen is mijn werkdag verplaatst naar de avond en oo wat ben ik daarvan over de rooi, maar ja kan er niets aan doen. Fjne avond allemaal en hopelijk dat morgenvroeg de weegschaal weer ief is voor ons alleen!

16. Troelala21

Zoooo vanmorgen lekker in de regen gelopen heerlijk. Voelde me ook lekker viel me nog mee, had verwacht dat ik last van de benen zou krijgen maar niet gehad gelukkig. Morgen ga ik met me s-zusje lopen als alle kids na school zijn, en dan vanaf woensdag smorgens en savonds. Hopen dat ik zo de boel wat stimuleer en wat beter afval haha. Heb het soms wel moeilijk hoor, dan heb ik zin om wat verkeerds te pakken maar ik probeer het gewoon te negeren. Wil zo graag afvallen en zo graag nog een 4e dus ik moet gewoon echt even doorzetten!

@luizen brrrr bij me kids op school houden ze heel vaak controle gelukkig. Me jongens hebben kale koppies dus daar kan het gelukkig niet in. Ik hoop alleen van harte dat me kleine meid er ooit last van krijgt want die heeft me toch een bos haar!!

zo zal ff een kop 20kruiden thee drinken heerlijk!!

17. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nou gisten nog flinke gesprekken gehad met clienten, dus tegen de tijd dat ik weer thuis was, was ik compleet uitgeput :). Echt een vreselijke dag geweest. Vannacht ook nog 2 meiden die aan het spoken waren, dus vandaag wordt het weer een vermoeide dag.

Vanmorgen wel weer een pluspuntje. Had me gewogen en weeg nu 78.5, dus ik ben helemaal blij :D hoe is bij jullie de start van de dag geweest??

Fijne dag allemaal!

18. Troelala21

Goedenmorgen

Ik zal zometeen met me s-zus een flinke wandeling maken als de kleine meid na de peuter is. Het is lekker weer en droog dus komt helemaal goed. Zal vanmiddag ook even nieuwe batterijen voor me andere weegschaal halen want ik heb het met deze wel bekeken niks aan hahah........

Vanavond krijgen we pools eten ben benieuwd! Volgens me man is het heerlijk maar goed we zullen zien hahah........

meiden fijne dag en zet hem op!!

19. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    hier vanmorgen ook gewogen...1,5 week geleden woog ik 95,1 en vandaag 93,0 yeahhh het gaat weer ff goed eindelijk...hopelijk gaat het ff zo door:)

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Super!! Dat geeft je weer moed! Hou vast die lijn :D

Deel Deze Pagina