@kirst....goed bezig meid...je komt steeds dichter bij de 75 @Troela....idd niuewe batterijen scoren en hopen dat je eigen weegschaal lief voor je is kom op he je kan het...
Ja, ben daar zo blij mee!! Moet nu ook gewoon voor de vakantie die 75 halen! Ben weer vreselijk gemotiveerd. We gaan er gewoon helemaal voor meiden!!
Meiden ik ben stout geweest oei oei!! Ik heb net met de kinderen patat gegeten en een frikandel en een paar snoepjes. Denk dat ik morgen maar ff niet op de weegschaal moet haha...Ik heb wel gewandeld en veel water gedronken enz, maar denk dat er morgen vast wel wat bij zit. Moet alleen nog steeds andere batterijen want......de winkel had ze nog steeds niet binnen grrrrrrrrr.......
Foei , als je maar genoten hebt en je het niet dagelijks eet is het toch geen ramp?? Morgen gewoon weer de draad oppakken en verder gaan. Het is maar goed dat de batterijen er nog niet zijn, kom je ook niet in de verleiding om erop te staan Hier weer een goede dag gehad. Helaas nog niet mijn geweldige plan in pratijk gebracht . Heb vandaag echt geen fut meer om te wandelen, heb de hele dag koppijn ( ja ik hoor mezelf al zeggen, allemaal smoesjes....) maar ga dadelijk lekker in bed liggen en vroeg slapen. Ben namelijk helemaal klaar met dat wassen en ontluizen :x. Morgen hopelijk weer een beetje een rustige dag, de oudste gaat op schoolreisje voor het eerst en mama houdt haar hart vast . Tis toch wat, dit proces heet loslaten, maar vind dat niet altijd even fijn, hahah. Weltrusten meiden!
Oh ik heb er zeker van genoten haha. Vanmorgen meteen weer een flink blok omgegaan met me meisje. En vandaag weer flink wat water drinken en gewoon de rit weer oppakken, dan komt het vast wel goed. Moet zeggen dat ik me wel beter voel nu ik weer wandel.....alleen me benen moeten er weer even aan wennen haha..... Straks met me zoontje na de huisarts. Volgens mij komt er een kies door die geen ruimte heeft, hij heeft namelijk een hele dikke wang aan een kant met wat hards erin...dus zal ook vast nog wel een tochtje tandarts worden! Schoolreisje ohhh dat had ik de eerste keer ook met me oudste. Vond het vreselijk om hem los te laten alleen daarheen. Maar ik heb het overleefd haha, en onderhand gaan er al 2 op schoolreisje hihi..... fijne dag meiden zet hem op!
@troelala, ach zielig mannetje, hoe is het nu met zijn kies/tand?? Hopelijk dat het snel over is. En goed dat je weer gewandeld hebt, ook door de regen . Her heeft het echt de hele morgen flink geregend, echt herfst :x. Nou ja nu schijnt het zinnetje weer. Jasmijn heeft een hele fijne dag achter de rug, maar ze is o zo moe. Ben wel weer blij dat ze weer thuis is, toch lastig dat mijn naverstreng niet zo ver reikt . Hierdoor vanmorgen een emo- ontbijtje bij de Ikea gegeten , echt heel erg, samen met mijn beste vriendin ( haar zoontje zit bij jasmijn in de klas). Echt we waren heel erg, haha. Voel me verder niet heel goed vandaag, gisteravond flinke koorts en vandaag keelpijn, hoop niet dat ik ziek word...
Nou mijn bestelde spijkerbroek is binnen . En ben er helemaal blij mee, met een maatje kleiner . Hij is in de taille wel een beetje lager dan ik gewend ben, maar ja ben dan ook gewend om alles tot mijn oksels op te trekken . Bikini's zijn ook binnen, dus die doe ik vanavond passen. Ga dan maar niet in de spiegel staan....
Goedenmorgen dames Pff heb nieuwe batterijen in de weegschaal gedaan. Nou daar werd ik ook niet vrolijk van. 95,2 pfff wat een gewicht. Maar goed ik ga vanaf vandaag met het nieuwste boek van sonja bakker beginnen, hoop dat die me wat goeds doet haha.....Wil eigenlijk over 9 weken 10 kilo kwijt zijn. Is dat reeel of niet?? Ik moet wel veel meer maar ik ben al blij met de eerste 10, ga dan na het weekje vakantie wel weer verder voor de volgende 10 want uiteindelijk zal er toch wel 30,2 af moeten. Tenzij ik zwanger raak haha.... Meiden fijne dag, ik ben er de hele dag niet. Zet hem op jullie kunnen het!
ik weet niet of ik het reeel vind troela.. sorry dat ik het zeg. ik denk beter dat je het op die manier moet laten gaan! je bent al vanaf januari bezig en nu 2? kilo lichter? dat is geen kritiek maar als je holt van het ene dieet in het andere omdat je snel wilt afvallen zie je nu toch dat DAT niet werkt? Ik denk dat het beter is om gewoon iets te zoeken wat bij je past waarmee je kan leven zonder dat je je uitermate beperkt voelt. en dan gewoon volhouden en misschien na 1maand wegen. Ik "lijn" ook nog wel, maar heb me er bij neergelegd dat het gewoon langzaam gaat. maar goed de teller is toch -7 kilo. de laatste maand is er niks afgegaan maar ja.. dat kan ik verklaren. ook is er eigenlijk niks bij (die kilo van vorige week is er weer af) Maar nu ik er helemaal minder mee bezig ben voelt t gewoon goed. ik wil ook nog wel binnen 10 weken 10 kilo er af. maar ik weet gewoon dat het niet realistisch is. anders was ik t al kwijt geweest. ook heb ik geen zin om me alles te ontzeggen. en je weet dat jij dat ook niet kan! als je dat wel kan zou ik zeggen ga er voor! maar meid. vergeet niet dat er nog een leven is naast het lijnen! vergeet niet dat je kindjes hebt die een mama willen die gewoon leeft en niet alleen lijnt en ongelukkig is met haar gewicht. straks wordt je over een paar jaar wakker en denk je shit!! ik heb mijn hele leven laten beinvloeden door de kilo's ik hoop niet dat je me te hard vind want zo bedoel ik het niet. Ik denk dat je gewoon eerlijk naar jezelf moet kijken.
Kirst goed voelt dat he! 1maat minder! geniet er van meid. hoe is het met alle anderen? hier gaat t wel goed. ik heb het "lijnen" gewoon wat los gelaten. ik wil wel erg opletten en ben ook enorm blij dat mijn kilo er weer af is en verder zullen we wel zien. als hij toch blijft zakken als ik oplet! eigenlijk wordt het dan meer een leefstijl dan vind ik het prima. snel gaat t toch niet. maar blijvend is het wel dus dat is toch prachtig.
@troelala, hopelijk dat je nog wel enkele kilo's verliest voordat je op vakantie gaat, maar een kilo per week wordt idd, wat Cherie zegt, wel lastig...misschien voor de vakantie nig wel vol te houden, maar voor hele lange tijd? Ik zou het ook heel graag willen, maar mijn gewicht gaat zo traag naar beneden dat ik mijn doel helemaal bijgesteld heb. Extra sporten zou je misschien nig wel dat duwtje in de rug kunnen geven voor je? Kom op meid want je kan het, dat heb je in het verleden ook bewezen!! @cherie, goed om idd het "lijnen" los te laten. Ik ben altijd bang dat ik mijn meiden ermee beinvloed, dus ik heb het er nooit over als zij er zijn en de weight care repen zijn gewoon "muesli"repen. Dit is zo ingebouwd nu, dat alles vanzelf gaat. De drang naar suikers en zakken chips die wordt ook stes minder. Kan nu makkelijk op de bank zitten znder te denken dat ik iets lekkers wil. Hier ben ik idd helemaal happy met mijn maatje minder. Net ook nog voor een andere broek gaan passen en die was maat 40 . Nu denk ik eerlijk gezegd dat ie gewoon wat groter uitviel, maar toch, gaf me een goed gevoel. Ga er de komende 4 weken ook nog helemaal voor en wil dus wel die 75 kilo halen! Ben nu weer een beetje beter, mijn keelpijn is bijna weg en heb geen koorts meer. Mjn plan om elke dag te gaan wandelen was slechts een plan gebleven, maar komende week ga ik die oppakken!!
bij mij staat beetje stil, ik ben wel afgevallen, maar ik hb longontsteking. dus doe even rustig aan.
Brenda beterschap! Kirst fijn dat bent opgeknapt! en een realistisch doel is op zich wel goed en tis gewoon fijn dat je hem al benaderd. als je dan alles bij elkaar optelt kom je toch wel een heel eind! hoop zieken trouwens ben zelf ook niet fit.
Die 3,5 kilo in 4 welen kan ik halen als ik er wat meer bij ga bewegen . Is niet echt mijn hobby. Maar dat wandelen vind ik niet zo erg, dus dat kan ik wel volhouden. En iedere dag als de kindjes op bed liggen een uurtje wandelen moet te doen zijn toch ( wat mis ik een hond nu!!). Dus ja dan is 3.5 kilo wel haalbaar. Vakantie mt in zicht dus dat motiveert ook en dat maatje minder ook . Er zijn idd veel zieken, komt door dat rotweer. Was zo mooi en nu is het weer helemaal niets. Logisch dat iedereen loopt te snotteren . Nou ja niet verder zoek worden allemaal en anders snel weer beter worden!