Ik zeg: niet slim!! maar ja genieten is ook belnagrijk. Nu gewoon een dagje extra goed opletten en dan weer doorgaan.
hahahah! ik was zelfs 100 gram lichter dan mijn banner! toch ff mijn banner aangepast! hahahah. ik ga proberen wel op te letten. we zullen wel zien anders eet ik vanavond super mager maar ik vind het gewoon frapant dat ik het lijnen echt loslaat en zo zonder moeite alles kwijt raak. maar ik let wel goed op hoor! bepaalde dingen eet ik niet (koolhydraten) maar meer omdat ik daar last van krijg. en die motivatie werkt beter dan afvallen
Zit het dus ook tussen de oren . Ik heb dat ook hoor! Ik ben dan zo geobsedeerd door dat eten en nu ik het wat meer los kan laten heb ik meer resultaat. Wj vrouwen zijn maar ingewikkelde wezens Vanavond gaan we voetbal kijken bij familie, de meisjes zijn oranje gekleed, al ben ik eigenlijk helemaal niet van het versieren, maar voor hun vind ik dat wel leuk. Schmink en glitterspray mag dan ook niet ontbreken. Ik ben benieuwd wat we gaan eten, hopelijk iets gezonds, want anders kan mjn lichaam het niet aan . Een fijn weekend en dat oranje mag winnen .
ik was al bijna 7 kwijt maar ik heb er helaas zelf weer heel veel bij aangegeten grrrr.....Ik weet dat ik het kan, maar het komt er maar niet uit. Word er ook echt gestoord van. Wil heel graag zwanger raken van een 4e kindje maar dan moet er echt eerst wat van me gewicht af want het is nu gewoon teveel! Ik ga dan geheid over de 100 en dat is wel het laatste wat ik wil. Ik vind het super moeilijk om een goed dieet te vinden. Heb al zoveeeeeeeeel geprobeerd pfff.....Kan er wel een boek over schrijven. De pest is ook dat ik anorexia vroeger heb gehad dus ik moet ook oppassen dat ik er niet te ver in ga kwa afvallen. Het is bij mij of extreem aankomen of extreem afvallen. Ben me hele leven al aan het vechten ben het knap zat. Moet zeggen dat het me niet eens zo in de weg zit maar voor me gezondheid wel, want die is echt minder op t moment. En dat moet niet..... Ik vind je niet te hard hoor meis, je hebt helemaal gelijk.....
Maar meis. ik snap dat het moet. maar de druk die je op jezelf legt is niet goed. gezond eten. fit voelen een gezond lichaam is veel belangrijker dan afvallen. eerlijk is eerlijk je hebt gewoon een eetstoornis. Het is nu geen anorexia maar het is niet gewoon zoals je nu eet. ook dat valt onder een eetstoornis. (dat ehb ik ook hoor) maar op het moment gaat het goed. Ik probeer eten nu te zien als een brandstof middel. ik heb het nodig en mijn lichaam leeft er op. ipv als genot middel. en dan voor mijn plezier .tuurlijk mag het een beetje samen gaan. maar wel in balans. af en toe iets voro mijn genot maar voornamelijk omdat het gezond en nodig is. dus groente en fruit omdat mijn lichaam het nodig heeft. net als water... en de gewone dingen. maar koek en snoep ed stukken minder omdat het voor mijzelf is.
Goedenmorgen dames Ik heb me vanmorgen ingeschreven bij weight watchers online. Ik ga eerst voor de 5procent dat betekent dat ik na de 90,5 moet. Ik mag 34 dagpunten en 49 weekpunten.... Ik moet veel eten (voor mijn doen haha).....Maar we gaan er helemaal voor. Elke ochtend en avond ga ik een blok stevig wandelen. En als ik onder de 90 zit wil ik proberen of ik weer het hardlopen kan oppakken want dat vond ik altijd wel heerlijk. Denk dat ik de skeelers ook maar weer uit de kast pak haha.....Heb er helemaal zin in, ben nu super gemotiveerd dit keer gaat het me echt lukken!!!! Stap voor stap, niet meer te ver vooruit kijken!
@troelala, goed bezig meid! En idd een voor een en niet alles tegelijk, want dan is het gedoemd te mislukken ( spreek helaas uit ervaring ) succesmet de weight watchers en ik hoop dat dat genoeg stok achter de deur is. Hier gaat het nog steeds supergoed. Mijn spijkerbroek zit lekker en zo aan het einde van de dag moet ik hem op gaan hijsen , dus een riem nodig. Vanmiddag met een client ruim een uur gewandeld. Tja je moet je werk zo efficient mogelijk indelen he . Als het vanavond droog is ga ik hier ook nog een blokje om, tennis gaat helaas niet door dus is dat het alternatief. Verd verslaafd aan de Sims geraakt, met dank aan mijn beste vriendin echt vreselijk, maar wel leuk! En ook mindfeut is erg leuk! Nu allemaal weer een fijne en goed week allemaal en morgen is het alweer dinsdag en de dag van de waarheid!
hoihoi ik ben ziek geweest en alles gegeten, ik ben op gewicht gebleven dus toppie. vind ik zelf hahaha je moet de methode vinden die bij je past en denk dat het dan wel vol te houden is. ik gooi de spijkerbroeken in de droger, kunnen ze nog net een maatje langer mee (ze krimpen dan iets). gr brenda
he meiden hier vanmorgen ook weegdag gehad...en ben weer 700 gram kwijt hoe was het bij de andere meiden??? @bren...als je ziek ben mag je alles eten hahaha gelukkig is je gewicht niet omhoog gegaan..
Goed bezig meiden!! Hier geen idee, ben vanmorgen in alle drukte vergeten op de weegschaal te gaan staan . Morgen ga ik eraan denken.... Voel me wel goed en ben nog steeds gemotiveerd. De spijkerbroeken in de droger is natuurlijk ook nog een optie .
Hee ladies, hoe gaat het hier? Vanmorgen was ik -300 gram TOV vorige week... langzaam, maar er is weer wat af! We krijgen vanavond visite om voetbal te kijken, zal dus wat chippies in huis halen... dat zal weer een strijd worden, om daar af te blijven :S
Wat goed blike het is er toch maar mooi weer af! Ik plas me hier rot haha. Zal eens wat sterkers vertellen, ik ben uit mezelf aan het ongi worden en dat al na 8 weken!! Jullie denken mis wat is daar bijzonder aan, nou dat zal ik ff uitleggen. Vorig jaar sept gestopt met pil , bloeding gehad van pil. Daarna in okt ongi geworden na 42 dagen ofzo zonder pil. Daarna nooit meer ongi geworden. Heb in april de pil ma weer een maand geslikt daar een bloeding van gehad. En nu na 54 dagen heb ik last van bloed verlies dus het komt er weer aan en helemaal zonder pil of medicijnen!!! Waar afvallen wel niet goed.voor is. Nu hopen dat de volgende cyclus weer binnen 8 weken komt of sneller dan ben ik nog happyer haha. Dan kunnen we gaan klussen voor een 4e kindje en hoef ik niet weer na de huisarts en vragen om medicijnen om me cyclus op te wekken. Onze 3 kindjes zijn overigens zonder medicijnen of wat ook maar verwekt. Maar door me overgewicht nu was me cyclus ook weg en ik heb nu de hoop dat ie weer terug is dus ga lekker door met afvallen, ben nu super gemotiveerd!
@blike, goed bezig!! Ook al gaat het noet snel, je bent ze mooi kijt! @troelala, wat fijn dat je zovel bent afgevallen dat je lichaam weer gaat doen wat ie moet doen. Wat kun je blij zijn met zoiets als ongesteld zijn. Nou ik hoop voor je dat je nog kilo's kwijt raakt en dat je dan snel zwanger wordt. Hier gaat het nog steeds goed, ondanks dat ik maar 200 gram ben afgevallen.... maar ja ik ben ze ook mooi kwijt. Vanavond wel wat chips idd voor bij het voetbal, maar ga er gewoon van genieten. Morgen weer netjes eten Allemaal veel kijkplezier bij de voetbalwedstrijd, ik duim hard dat ze gaan winnen, al ben ik helemaal niet zo'n voetbalfan (maar dat blijft tussen ons hier he )
Pff nou ben een beetje depri hoor dames......ik was vanmiddag de zolder wat aan het uitmesten, en daar kom ik alle babyspullen tegen natuurlijk. Dus ik zeg tegen me man waar zal ik het even opslaan. Zegt ie ineens dat het wel weg kan. Ik zit hem echt aan te kijken van wat bazel jij nou? Hij heeft er nog eens goed over nagedacht en vind het wel goed zo. Hij blijft liever met zijn 5jes over. Pff dat kwam wel even aan hoor. Aan de ene kant snap ik hem en zijn redenen wel, maar aan de andere kant we waren er net uit dat we er gewoon voor zouden gaan. Ik heb al jaren de wens voor een 4e maar dat zal nu dus niet gebeuren. Ik moet dus alle babyspullen gaan opruimen maar dat kan ik niet. Kan me niet voorstellen dat ik nooit meer een baby in me buik zal voelen en zien groeien. Dat ik nooit meer een baby in de babykleertjes zal zien die ik heb. Ik ben dolgelukkig met me 3 kindjes die ik heb hoor echt waar, knijp me handen dicht voor ze. Maar er is nog een plekje in me hart over voor nog een kindje. Maar goed, de babyspul laat ik maar even liggen voor wat het is, kan het nu nog niet opruimen en ik zal proberen er afstand van me wens te gaan doen. Het heeft zijn voordelen ook wel weer, heb straks 3 kinderen op de basisschool en alle tijd om wat voor mezelf te doen, we hoeven geen grotere auto, we hoeven de kamers niet aan te passen, we kunnen makkelijker weg enz......Toch moet het wel even bezinken dat het kwa babytijd enz hier echt voorgoed voorbij is...... Fijne wedstrijd meiden, dat het maar een hele mooie wedstrijd mag worden met nederland als winaar natuurlijk!
He wat een vervelend berichtje. Snap dat je even moet omschakelen nu en dat je je wens in de ijskast moet zetten en zo niet helemaal moet gaan vergeten. Was je man er echt van overtuigd of kun je nog met hem praten hierover. Praktisch gezien is het idd handiger, maar ja daarmee zet je je gevoel natuurlijk niet mee uit. Sterkte meid!
Ja hij is er echt van overtuigd hij gaat zich laten steriliseren. Heb ook gezegd dat we er nu echt over moeten beslissen omdat we al 3 jaar bezig zijn met twijfelen. En hij vind echt goed zo, dus ja ik zal het er mee moeten doen. Het is idd handiger en misschien op sommige punten ook beter. Maar toch doet het best wel zeer, maar goed de tijd zal het leren. Ik ben dolgelukkig met wat ik heb, maar nog een kindje was zeker welkom. Dank je wel meis!
Pfff lastig hoor, veel sterkte om je wens op een goed manier los te kunnen laten. Zal niet makkelijk zijn maar ook daar zul je je doorheen slaan. Liefs kristen
Ik geraak er dus echt niet aan toe om hier actief mee te schrijven precies. Kan me dus maar beter afmelden hier want dit schiet ook niet op. Ik ben trouwens ook niet goed bezig met afvallen: teveel ('slechte') dingen eten, niet opschrijven en tellen... Morgen terug deftig starten en hopen dat de schade beperkt is. Succes nog allemaal!!!
Jammer bereke! Hopelijk dat je snel de drive vindt om af te vallen en wie weet spreken we elkaar dan weer snel hier op het forum! succes meis!
Jammer bereke maar heel veel succes verder met afvallen!! Hier neem ik een beetje afstand van afvallen. Het begint hier helaas een obsessie te worden. Ook niet zo gek na een verleden met anorexia. Me man steunt me waar ie kan, van hem hoef ik zelfs niet eens af te vallen, maar ik weet dat ik moet afvallen voor me gezondheid. Hij is ook best bang dat ik TE VER zal gaan als ik eenmaal goed bezig ben. Ik wou eerst na de 75 toen na de 65 en nu al na 60-63 waneer is het genoeg? Maar goed heb dus met me man afgesproken dat ik vanmorgen heb gewogen, dat was dus 95,1 dus wel 200 gram minder maar het had veel meer kunnen zijn....We hebben het opgeschreven in een schrift, hij bergt die op en de weegschaal en dan mag ik maandagochtend volgende week pas weer wegen. Dit om te zorgen dat ik me er niet TEVEEL mee bezig ga houden. Dus ik ga gewoon 3x daags gezond eten, en 3 gezonde tussendoortjes en veel bewegen en verder niet echt specifiek met een dieet bezig houden. Hopen dat ik hiermee het afvallen een beetje uit me hoofd krijg (heb er zelfs een paniekaanval van gehad vd week zover is t al bij mij helaas) en elke kilo die ik hier toch onbewust mee af val is dan toch maar weer mooi meegenomen. Ik zal hier dus zeker wel meelezen met jullie en jullie steunen. Want jullie doen het super!! Maar zelf zal ik denk ik 1x in de week wat melden over afvallen iniedergeval.....Voor andere praat ben ik hier altijd wel, als jullie het tenminste goed vinden haha.....