@troelala, alleen maar goed dat je zelf inziet dat het een obsessie gaat worden. Dan kun je er ook iets aan doen. En wat ontzettend lief dat je man je zo steunt! Wens je veel sterkte en natuurlijk alleen maar gezellig als we oom over andere dingen kunnen kletsen dan alleen het gewicht
Ja super lief. Voor hem hoeft het allemaal niet, maar als ik me door t afvallen beter, gezonder en lekkerder in me vel zit, dan moet ik het vooral doen volgens hem. Hij houdt de weegschaal mooi op afstand voor me dus daar kan ik niet meer tussendoor op kijken. Voel me ook veel rustiger in me hoofd moet ik zeggen. Zelfs zo rustig dat ik vanacht heb geslapen als een roos!! Heb me man vanacht niet eens thuis horen komen (wat ik normaal wel altijd hoor) ben vanacht maar 1x wakker geweest voor de wc en daarna meteen weer in slaap gevallen tot vanmorgen 7uur!! Heerlijk een nacht goed slapen!! We krijgen ook gezinsuitbreiding. Dan wel niet van mij, maar me poes. Ze staat op knappen, weet alleen niet waneer ze gaat bevallen maar denk dat het echt niet lang meer duurt!
@troelala, wat fijn die rust in je hoofd! Niks belangrijker dan dat! Ben wel een beetje jaloers, haha. Hier staat mjn hoofd namelijk nooit echt stil, met als gevolg idd slecht slapen. Nou ja ben er tegenwoordig aan gewend dus weet niet beter bijna, maar soms zou ik het fijn vinden om eens helemaal door te kunnen slapen. Ach wie weet ooit . Wat leuk kleine kittens! Zou er zo eentje bij willen, heb alleen een man die dat niet echt ziet zitten helaas... Hier gaat het verder niet al te best . Eet weer meer dan normaal en heb gisteren ook een heerlijk ijsco op. Let er niet heel veel meer op, dus die 3 kilo ga ik niet meer redden voor mijn vakantie. Nou ja als ik het daarna maar weer op kan pakken. Pff vermoeiend toch altijd dat eten.as mijn nieuwe broeken nog steeds prima, dus vooralsnog zit dat wel goed Nog 2 weken werken en dan eindelijk vakantie, ben eraan toe
Ja het is zeker heerlijk. Heb vanacht alweer zo heerlijk en vast geslapen. Weet niet wat me overkomt de laatste 2 dagen hihi.....Vind het helemaal niet erg, normaal ben ik smorgens echt bekaf maar voel me nu lekker fit. Hoop dat het zo voorlopig ook blijft kan ik nog even bijtanken voor de vakantie in augustus...... Meis 3 kilo in 2 weken is echt wel te doen hoor. Weet niet of je sonja bakker toevallig ook hebt. Maar het eerste boek van haar, als je daar de eerste week volgt ben je het meestal al kwijt. En anders wel als je die 2 weken volgt. Maar die 3 kilo is zeker te doen. Of 1100/1200 calorieen eten en veeeeeeel water drinken en bewegen. Dan heb je die 3 kilo er wel af meid! Ben ook zooooooooo aan vakantie toe, maar hier duurt het nog even helaas..... Fijne dag meiden volgens mij word het mooi weer tot aan het eind van de middag dan verwachten ze fikse regen en onweersbuien blegh!!
Dank je voor die bemoedigende woorden troelala! Is goed om dat weer even te horen. Ga er nu de komende 2 weken weer echt voor, moet gewoon. Vandaag met de meisjes naar een binnenspeeltuin geweest.mzo heerlijk nu ze wat groter zijn dat ik een boekje kan lezen en zij lekker veilig kunnen spelen . Ben mijn dagen aan het aftellen om te werken. Nog 4,5 dag om precies te zijn. Helaas in mijn laatste week moet ik juist 3 dagen werken ( jaja een grote schande ). Valt hier verder wel een beetje stil. Hoe gaat het met iedereen? Hopelijk gaat het goed met allemaal!
Geen dank meid! We zijn er om elkaar te steunen en er door heen te slepen. Hier neem ik mezelf elke keer voor om te beginnen maar stel het steeds weer uit grrrr.....Maar goed vandaag dan toch maar echt beginnen met 3x daags gezond eten en 3 tussendoortjes en veel bewegen. Stond vanmorgen op de weegschaal 96 kilo pff kom sneller aan dan af. Nu is het de bedoeling dat de cijfertjes echt de andere kant op gaan. Me man heeft de weegschaal weer opgeruimd dus we gaan er voor deze week!!!! Lekker om in het weekend te beginnen haha maar dan heb ik de grootste verleiding meteen weerstaan!! Meis wat heerlijk dat je nog maar 4,5 dag moet en bijna op vakantie gaat. Ik ben er ook zoooooooooooo aan toe, maar moet echt nog 7 weekjes wachten helaas...... Ja het is hier zeker stil, waar is iedereen?
He troelala, goed bezig zo! Uitstellen is ook een van mijn krachten maar ik ga komende week nog zo'n kuur doen, althans alleen de "lekkere" dingen van de weight care. Dus ga geen omelet eten, jee die zijn echt nog smeriger dan smerig. Maar wel de repen en shakes en ook de pasta voor avond eten. Het is om ff die laatste kilo's eraf te werken. Hopelijk dat ik na de vakantie nog gemotiveerd ben om wel verder te gaan, want heb mijn einddoel nog lang niet bereikt . Vaak vind ik dat het lastige weer beginnen. Verder een rustig weekend voor de boeg. Onze oudste heeft dadelijk een verjaardagsfeestje en verder doen we het rustig aan. Morgen naar mijn ouders, want die zijn net 3 weken op vakantie geweest en hebben de kleinkids (ons een klein beetje maar....) gemist. Een fijn weekend! Liefs Kirst
Ik heb van weightcare alleen de shakes gehad, oh nee ook de repen die vind ik dan ook nog te doen haha. De rest heb ik nog niet gebruikt. Weet wel dat je er snel mee af kan vallen, ben toen met de shakes in 1 week ook al 3 kilo afgevallen. Ik ga gewoon 3x daags gezond eten en 3 gezonde tussendoortjes. Veel water en veel bewegen dan leer ik iniedergeval gezond te eten, en hopelijk wat kilo's er mee kwijt. Heb zoveeeeeeeeeel leuk spul in de kast liggen die ik wel aan wil haha.....En als ik foto's van mezelf op t moment zie denk ik ieuwwwww nee ben ik dat. Dus foto;s voorlopig ook maar niet meer hahah..... He fijn weekend meid! liefssss
Nee hier ook geen leuke vakantiefoto's van mij maar ach ben wel een heel klein beetje kwijt, dus voel me wel ietsje beter. Weight Care is idd wel een snelle manier van afvallen, maar is natuurlijk niet heel gezond. Maar voor de komende 2 weken boeit me dat niet zo heel veel. Ik moet ook echt veel meer water weer gaan drinken. Dat ging zo goed, maar de laatste tijd is het weer een stuk minder. Kmt denk ik door het weer, die maakt helaas niet zo dorstig. Wordt gewoon tijd voor echte zomer! Hd a ff gekeken in frankrijk hoe het daar was en bij ons in de buurt was het 27 graden. Kijk daar word ik dan heel blij van . Ben nu al een beetje aan het plannen wanneer ik de boodschappen ga doen en ook de lijstjes zijn alweer uitgedraaid. Heb er echt zin in en deze 2 weken kunnen mij niet snel genoeg gaan. Maar ja als ik dan weer terug ben heb jij het nog in het vooruitzicht ben ik heel jaloers op jou . Waar ga je naar toe eigenlijk? Wij gaan naar zuid-frankrijk aan de cote d'azur. Ben er nooit geweest, dus ben beneuwd of dat net zo mooi is als de rest van frankrijk.
Ben zelf nog nooit aan de cote d'azur geweest maar me ouders wel. En daar is het echt heeeeeeeeeeel mooi!! Wij gaan maar na een landal park hier in nederland haha. Maar goed voor ons is vakantie gewoon vakantie. Als we maar weg zijn, volgend jaar willen we wel een caravan kopen en dan na t buitenland ofzo. Maar eerst genieten we nog maar even in nederland haha......
Nou heerlijk hoor landal! Als het mooi weer is in NL, hoef je ook niet ver weg te gaan. Wij zijn de afgelopen jaren regelmatig naar landal geweest. Zjn mooie parken. In het najaar willen we een weekje gaan. Voor volgend jaar gaan we een tent kopen. Dat wilden we dit jaar eigenlijk al, maar nog 1x luxe en dan met de tent weg. Het scheelt namelijk zoveel geld. Moet me maar even over mijn schroom van gezamenlijke douches en toiletten heen zetten .
Haha dat zeiden wij dus ook, nog een keer "luxe" lekker makkelijk een landal huisje. En dan volgend jaar maar eens moeilijk gaan doen hahaha......Ben zelf altijd opgegroeid op de camping, en later in duitsland dus ben wel wat gewend, alleen me kinderen niet hahaha...... He meis ik heb hier nog 9 of 10 repen van weight care liggen heb jij daar misschien ook belang bij? Ze liggen hier namelijk maar wat haha. De datum is tot 2013 dus kan wel ff vooruit ermee hahah.....
Precies, hebben wij ook. Toen ik mijn man net leerde kennen zijn wij ieder jaar met de tent op vakantie geweest en dat terwijl we met de trein gingen als vervoersmiddel. Dus heel primitief en alleen het noodzakelijke mee. Tja ben nu iets meer luxe gewend en ben dus benieuwd hoe dat volgend jaar gaat en idd met kids is altijd anders. Zij zullen zich denk ik wel makkelijk aanpassen denk ik, ligt eerder aan mijzelf . Zonde dat je die repen niet gebruikt. Ik zou ze best van je over willen nemen, maar de kosten om ze op te sturen zijn dan wel hoog, tenzij je in de omgeving van eindhoven woont, dan kan ik ze natuurlijk gewoon ophalen. Wel heel lief dat je eraan denkt. Liefs
Haha ik leef heel makkelijk, maar moet wel eerlijk zeggen dat ik de laatste jaren wel de luxe van landal parken ben gewend haha. Dus als we in een caravan gaan zal ik ook wel even moeten wennen hoor haha.... Ik zal kijken of ze gewoon in een envelop passen met zijn allen, dan kan het gewoon door de brievenbus, Doe er toch niks mee dus je mag ze zo hebben! liefsss
Haha, hier ook hoor, vakantiehuisjes waren afgestemd op vaatwasser en airco . Tja wordt een beetje lastig in een tent, dus moet wel wat inschikken . Maarja het scheelt echt veel geld dus is het wel waard. Ik heb op marktplaats al de nodige mooie tenten gezien. Een nieuwe tent is voor nu nog even te duur, mocht ik het echt helemaal niets vinden. Lief dat je de repen op wil sturen, hoef je er echt niet voor te hebben? Ik zal je wel ff een pbtje sturen.
ik ben er nog wel hoor! hier gaat er niks af en komt niks bij!.. ben vanaf vandaag weer begonnen. ik wil er toch nog wat af hebben. en merk dat ik gewoon weer wat moet doen. ben iig blij dat er niks bij komt. lekkerrrrrrr!!! vakanties!! hier gaan we niet weg nog. we zullen wel zien in t najaar of zo.
He balen, maar er is ook niets bij, dus dat is wel prettig. Maar leuk dat je iets van je laat horen, ben namelijk wel beneuwd hoe het met iedereen gaan! Succes met je strijd, en hopelijk dat je weer de weegschaal ziet zakken.
goedemorgen dames! hoest hier. mijn lichtste gewicht weer in beeld. nu moet hij doorzakken.. ff mijn koffie drinken en dan wat rommelen. hoe is t met de rest hier?
Goedenmorgen meiden @kirst ik krijg ze helaas niet allemaal in een envelop voor door de brievenbus. Had wel verwacht dat het door de brievenbus zou passen maar het is teveel helaas. Pakketpost is ook gekkenwerk. Sorry had ze graag aan je gegeven, en nee ik had er ook niks voor hoeven hebben.....Misschien dat ik er dan toch zelf maar aan moet geloven voor smiddags ofzo....Ga ze ook niet weggooien want dat is zonde...... @cherie fijn om weer wat van je te horen! Wat fijn dat je lichtste gewicht weer in beeld is! Hier druk vandaag haha. Vanmorgen had me oudste ineens last van pijn bij plassen, dus dokter bellen daar kan ie vanmiddag heen. Maar hij moest vanmorgen ook een kies trekken bij de tandarts. Dus eerst daar heen. Hij was zoooooooo zenuwachtig maar hij heeft zich zooooooooooooooo goed gehouden. Hij heeft geen kick gegeven bij de prikjes, en hij heeft ook geen kick gegeven bij het trekken. Alleen na de behandeling werd ie wat misselijk en heeft ie een heel klein beetje overgegeven. Maar dat kwam door de spanningen die los kwamen. Het gaat nu alweer goed met hem, ben heel trots op hem. Straks even na de ha kijken of ie blaas ontsteking heeft of wat ook maar. Hier gaat het verder wel goed, heb gelukkig niet last van vreetbuien. Bij alles wat ik wil pakken denk ik, heb ik dat wel nodig.....En dan blijf ik er lekker vanaf. Nog 4 weekjes dan hebben ze hier zomervakantie, heerlijk ben wel toe aan rust op de vroege morgen! Dan nog 3 weekjes thuis en dan gaan we op vakantie. Pff kan niet wachten tot het zover is haha, we zijn er allemaal wel even aan toe om er even uit te zijn....... Zo ik zal even wat gaan doen in huis, dan de middelste ophalen en dan broodje eten! FIjne dag meiden!
@troelala: is niet erg, vind het al lief dat je aan me gedacht hebt! Misschien dat je iemand in je omgeving er nog blij mee kan maken. Je mag trots zijn je zoontje, jeetje ik zou het niet eens aandurven . Hie oud is ie? Echt een stoer en dapper mannetje. Hoe is het bij de huisarts geweest? Hopelijk dat het snel over is in ieder geval! @cherie: goed bezig meid! En nu doorzetten en zorgen dat die weegschaal steeds minder aangeeft! Hier vandaag gewerkt, dus dan gaat het goed. Ik heb me voorgenomen dat ik de komende dagen alleen weight care doe. Ff een laatste zetje zo voor de vakantie. Nog 3,5 dag werken , ben ze echt aan het aftellen! Ben er echt aan toe