Slank de zomer in!! (afvaltopic)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door blike1987, 9 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Kan me voorstellen dat je echt aan toe bent! succes met je weight care! je bent toch al 5 kilo kwijt! super toch.
    hier geen "vakantie" al ben ik wel toe aan de schoolvakantie! ff relaxen en niks moeten.

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik ben ook heeeeeeeel trots op hem. Hij word eind dit jaar 8 dus nog niet zo oud en nu al kies trekken. Hij was heel dapper heeft geen krimp gegeven. Vind hem echt super stoer, ben zelf een scheiterd wat dat betreft hahaha......

Bij de huisarts kregen we te horen dat ie een zware blaasontsteking heeft. Wat normaal niet mogelijk is op zijn leeftijd. Ja ja ik heb vroeger ook blaasontsteking gehad toen ik klein was. Maar goed hij heeft nu ALWEER een antibiotica kuurtje. Hopen dat het daar mee weg gaat anders moet ie na het ziekenhuis voor een foto van zijn blaas. Afwachten dus. Hoop dat het nu wel klaar is voorlopig haha al die bezoekjes aan de tandarts en dokter pfff......-

Ohhh heerlijk ik ben jaloers 3,5 dag nog werken. Ik ben ook zo toe aan vakantie, maar ik moet nog 7 weken wachten voor we weg gaan. De kids hebben over 4 weken al vakantie....Heerlijk geen gevlieg meer haha.....

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @cherie, schoolvakantie hebben is al fijn idd. Even geen dingen diemaf moeten, maar gewoon alles in je eigen tempo.

@troelala, nou ik vind je zoon echt super dapper, hier nog zo'n schijtluis die voor controle de nacht ervoor niet slaapt :). Vervelend dat ie een zware blaasontsteking heeft zeg, ik hoop voor je dat de AB aanslaat en dat de ie voor de rest van het jaar klaar is!
    Woon je trouwens niet in NL, omdat je zegt dat ze over 4 weken al vakantie hebben? Hier heeft Jasmijn haar laatste weekje en dan heeft ze vakantie. Dat vind ik ook al fijn, niet keer rennen en dat op en neer gefiets :D

Her ben ik idd 5 kilo kwijt, maar natuurlijk niet genoeg mijn best gedaan om mijn einddoel te halen :). Nou ja ik kan ermee leven. Deze komende 10 dagen nog streng doen en me ietsje beter in mijn vel voelen en dan kan ik goed op vakantie. Jaja nog 3,5 dag werken, ik zeg het gewoon nog eventje, mochten jullie die zin net gemist hebben :p:p:p

4. Troelala21

Ik ben niet echt bang voor de tandarts maar ga er ook niet met alle liefde heen haha. Ik denk maar zo als ik er heen moet een bevalling duurd langer en doet meer zeer dus waarom zou ik bang zijn hahaah....

Jaaaaa ik woon in friesland en hier krijgen ze dus pas over 4 weken vakantie. Jullie zitten in het zuiden en hebben dit jaar eerder dan ons. Lekker om even niet te rennen en te vliegen smorgens....kijk er echt na uit haha...Dan nog 3 weekjes thuis omhangen en dan gaan we op vakantie een weekje yeah!!

Whaha steek ons maar de gek aan, doe ik over 7 weekjes wel hihi....

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Whaha, je woont dus idd in het buitenland :p. Wel een mooie provincie!! Ben er begin mei nog een weekendje geweest. Ga er graag heen.
    En tja als ik weer terug ben van vakantie dan hebben jullie het nog tegoed :x. Ik ben gewend om in september op vakantie te gaan, dus nu is het welheel vroeg voor mij. Volgend jaar is het blijkbaar weer zo vroeg, bah bah. Nou ja ga lekker genieten van mijn vrije dagen :D

6. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    :D hier ook geen tandarts fan.. maar meer omdat ik het tijdverspilling vind dan dat ik bang ben.. Naar de dokter ga ik toch ook niet als ik nergens last van heb? :D
    (heb ook pas 2 minigaatjes in mijn hele 29 jr) maar misschien dat ik er nu wel 1 heb. al kan t ook mijn tandvlees zijn.

Maar idd je mag trots zijn op je zoon hoor troela! knap van m

Hier geen gram lichter!! aaah ook niet zwaarder dus dat scheelt. hij zal heus wel een keer zakken (zij ze wijs).....
    :D:D:D we komen er wel.. wil nu wel eens een keer in de 60 belanden!:D

7. Troelala21

Hahah ja voor mij woon jij in het buitenland. Al moet ik zeggen dat ik geregeld in brabant kom overigens. Ik zou er wel willen wonen, mooie omgeving en de mensen zijn er ook veel vriendelijker, veel vrolijker en houden van feesten hahaah. Wat dat betreft woon ik echt verkeerd! Ohh ik ben 3 weken geleden nog in eindhoven geweest, even met me vader het psv stadion bezocht. In sept kom ik er weer hahah....

Wij gingen ook altijd sept tot de oudste 5 werd dus ja nu gaat dat niet meer op. Nu gaan we de laatste week van de bouwvak maar....

Geniet maar lekker meid!

8. Troelala21

Ben zeker trots op hem, hij laat nu ook iedereen vol trots zijn kies zien haha.....

Goh meis ik wou dat ik jou doorzettingsvermogen had zeg. Ik heb het al honderd keer opgegeven en jij gaat gewoon door. In die 60 kom je wel meid, dat weet ik zeker!!

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Whaha, duitsland, we wonen eerder in belgie dan, dat is maar 15 minuten hier vandaan :D en je hebt natuurlijk helemaal gelijk als je zegt dat wij brabanders gezelliger en leuker zijn :p.

@cherie, tuurlijk kom je in die 60! Je bent dan wel niet afgevallen, maar je bent ook niets aangekomen. Volgende week is je gewicht gewoon gezakt!! Succes!

10. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    hahahaha. weet je wel hoe lang ik al bezig ben:D:D:D
    en niet aankomen dat lukt wel.. maar blijf weken hangen op t gewicht.. hahahaha! aaaaaaaaah!!! ach ja.. hij gaat zakken hoor! :p

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja het blijft een eeuwig durende strijd, maar doorzetten!! Ik ben in principe al bezig sinds ik 20 ben ofzo en ondertussen vraag ik me af waarom ik toen al wilde afvallen :(. Als ik die foto's van toen, nu zie dan zie ik een slanke ik. Zo zou ik wel weer willen zijn. Maar ja dat doel hou ik maar voor ogen en dan kom ik er misschien ooit nig wel ;)

12. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    hahahaha jaaa herkenbaar. maar nu was ik in januari begonnen. en ben blij met wat er af is. en gewoon doorgaan idd. wat er niet aankomt hoeft er ook niet af ;)

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Precies!! Maar wat een ellende blijft het, maar ik probeer positief te blijven. Hopelijk dat ik na de vakantie deze discipline voort kan zetten, maar dat is bij mij juist altijd het probleem :)

14. Troelala21

Denk maar zo elke kilo die eraf is is toch maar mooi weer weg. Bij mij moeten er nog heeeeeeeeeeeeeel veel kilo's weg, ben helaas ook een echte emotieter. Er hoeft bij mij maar iets mis te zijn, en ik ga al snoepen zo vervelend. Ik weet dat ik het zelf doe maar kom er maar weer eens af. Denk dat het ook is dat ik hier niet lekker woon. Het huis staat me tegen op t moment, en ik wil wel weer terug na de stad, maar goed dat kan nog wel jaren duren helaas. Me man wil hier niet zo snel weg en het huis is nog niet af en dan moet je het nog zien te verkopen. En ik zit al 8 jaar thuis ben toe aan werk. Dan heb je afleiding en snoep ik ook niet zo makkelijk. Al met al op dit moment niet een perfecte leef situatie om af te vallen hahah. Maar goed ik ga gewoon door. Ben ook al vanaf me 14e bezig dus onderhand alweer 12 jaar. Voor ik zwanger raakte van de oudste woog ik nog geen 50 kilo iedereen altijd maar zeuren dat ik er zooooooo mager uit zag bla bla. Als ik foto;s zie van toen vind ik mezelf er helemaal niet mager uit zien. Toen ik onder de 50 zat en anorexia had ja toen zag ik mager, maar met me 50 kilo niet. Maar goed dat zijn mijn woorden hahah.....Ik wil heel graag weer terug na de 60-65 maar daarvoor heb ik nog wel even te gaan. Maar goed kom er vast vanzelf ooit weer (hoop ik)......

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @troelala, dat is balen dat het even allemaal niet zo lekker loopt. Dat van je huis begrijp ik. Wij hebben ons huis 2 jaar te koop gehad, maar helaas niet verkocht. Nu is het uit de verkoop ivm een onderneming die mijn man aan het opzetten is en waar veel tijd en geld in gaat zitten ;). Dan zou een eventuele verhuizing alleen maar lastig zijn. Toch is mijn wens om ooit te verhuizen naar een andere wijk hier in het dorp. Maar ja nu even niet nog. Een emo-eter ben ik ook :), ik hoef maar verkeerd op te staan en ik weet wat voor dag het wordt.... Nou ja heb het nu redelijk onder controle, maar soms dan vind ik dat ik mezelf helemaal vol mag eten :$, niet heel slim natuurlijk....

16. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Wij willen ook nog wel een keer verhuizen. maar het huis op zich is naar wens. (wil m ook wel meenemen :p) er zijn wel wat dingen die ik mis hier maar goed probeer door andere dingen het dan maar op te leuken. Nu ook weer bezig. verder heb ik redelijk veel hobby's en hou van wandelen. ideaal weer om te gaan wandelen nu. dus hoop dat dit door zet dit weer. kan ik weer wat meer naar buiten.
    verder probeer ik er op te focussen mijn huisje netjes onder controle te hebben/krijgen. sommigen hebben t altijd zo waanzinnig netjes in huis!! lijkt wel of t vanzelf gaat bij ze.

ik ben ook een emotie eter. maar gelukkig kan ik een hoop emoties relativeren na een paar dagen en is de schade niet al te groot! maar groot genoeg om niet af te vallen ... ;)

ach ja luitjes.. niks is perfect! we motten t er mee doen ;)

17. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Precies en het gaat goed, toch. Ok niet helemaal zoals we allemaal willen, maar in ieder geval hebben we een dak boven ons hoofd :D

Zo Madelief wakker maken, wordt weer heel gezellig :), moeten Jasmijn van school ophalen. Lekker fietsen, want het weer laat het eindelijk weer eens toe!!

18. Troelala21

Toen we het huis kochten vond ik het wel best. Was hoogzwanger en de jongens wouden graag bijelkaar dus zag het probleem niet. Maar nu we hier 3 jaar wonen vraag ik me echt af waarom ik hier ben gaan wonen. Ik heb helemaal niks maar dan ook niks met het huis. Te weinig ruimte, onlogisch ingedeeld, verkeerde plek en zo kan ik nog wel even doorgaan. Onze oudste gaat na groep 4 onze middelste na groep 3. De oudste begint al een beetje zijn eigen plekje op te eisen (de slaapkamer) en dat zal de middelste straks ook wel gaan doen. Leren op een rustig plekje, want de slaapkamer is hier de enige plek waar het rustig kan zijn. Maar we hebben geen 4 slaapkamers dus hoe gaan we dat oplossen? Plus de ruimte word er moedeloos van. Maar goed ik denk dat ik maar eens wat energie in dit huis ga steken, misschien kunnen we hem dan sneller te koop zetten. Zolang ik hier woon zal ik het toch een beetje eigen moeten gaan maken.......

Ohh over schoonmaken overal waar ik kom is het spik en span, als je hier komt is het een ontplofte boel hahah....Eerst trok ik het me wel aan, maar nu niet zo meer. Mensen hebben toch altijd wel wat te zeuren. Is het te schoon word er niet geleefd, is het te smerig dan maak je nooit schoon. Ik probeer mezelf elke dag voor te houden om door het hele huis te gaan maar het blijft er ook vaak bij. Moet ook eerlijk zeggen dat ik niet eens de energie heb om alles grondig schoon te maken. Heb vanmorgen de radio luid aan gezet en heb beneden dus wel gedaan, zou nog na boven maar had de puf er niet meer voor dus ben maar weer op de bank geplofd haha...ik wou dat ik zo huishouden had dat elke dag er goed uitzag, scheelde volgens mij een hoop stress. Moet wel zeggen als ik opruim voelt het goed en ook beter in me hoofd dus ik moet gewoon even doorzetten.

Kijken na een ander doe ik niet meer, daar ben ik wel klaar mee. Ik leef zoals ik leef, en als iemand problemen daar mee heeft kijkt ie maar een andere kant op. Dit is mijn leven, en daar heeft niemand wat over te zeggen!

Emoties kan ik op moment van wel goed relativeren. Maar daarna komt bij mij pas de klap en dan begin ik te eten. En omdat ik hier nu gewoon niet lekker zit, ben ik sneller geneigd te eten. Ik moet wat om handen hebben, werk, hobby of wat ook maar. Als ik een hele dag bezig ben eet ik ook niet.......

Ach ja alles op zijn tijd!

19. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    zorgen dat je bezig blijft dus troela! :D

hier gister een zonde gehad.. namelijk een mcflurry white! bah!!! dat was echt ZONDE!!! gelijk gestraft want t was niet eens lekker. :(

maar goed we gaan weer verder.. (moet zeggen dat de rest van de dag wel netjes was dus ;)

20. Troelala21

Dat is geen zondigen meid, dat is jezelf even verwennen. En je bent de rest van de dag netjes geweest dus geen ramp. Jammer dat je niet genoten hebt! Heb laatst mc flurry mars gehad bleghh al die vieze stukjes erin was ook meteen genezen hahah......

Deel Deze Pagina