Haha, nou ik kan je de hand schudden . Echt ik ga liever shoppen, lunchen of uiteten. Jammer dat ik daarvoor geen salaris kan krijgen
whahahahah!! ik heb fatfriday!! ach na die 2 dagen moet dat kunnen.. heb er lak aan vandaag! het is weeeeeeeeeekend!!!
Zo wat een heftige dag vandaag . De begrafenis van mijn client. Een erg mooie gebedsmis en jeetje wat is zijn familie lief!! Echt voelde me zo betrokken en ze bedankte me allemaal voor de goede zorgen van de afgelopen jaren, dat deed me goed. Maar wat ga ik hem missen, misschien stom om te zeggen van een client, maar deze man had gewoon bij iedereen een stukje hart gestolen. Over 2 maanden dan komen we met de familie nog een keer bij elkaar, gewoon omdat we dat allemaal willen. Ondertussen ben ik vreselijk moe en hoop ik eindelijk een nachtje goed te kunnen slapen. Qua eten is het vandaag echt niet goed gegaan. Heb nauwelijks gegeten, alleen vanavond wat frietjes. Nounga nu al lekker slapen, want morgen heb ik wel een leuke en fijne dag. Liefs kirst
Kirst.. sterkte verder. Ik had je nog sterkte willen wensen. (sorry) Fijn dat het ondanks de omstandigheden toch nog een "mooie" dag was. nou morgen dan een ontspanner dag hoop ik. hier wel een redelijke dag verder. btje gewoon gegeten vandaag.
Bedankt! Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, maar wel lief van je . Goed dat je vandaag goed hebt gegeten, toch belangrijk om te doen (hoor wie het zegt... ) fijne avond nog!