Goedenmorgen dames mag ik misschien ook nog aanschuiven? Zit in hetzelfde topic als cherie maar die is inderdaad wat aan het uitsterven. Ik moet nog heeeeeeeeeel veel afvallen dus kan alle hulp zeker gebruiken! Ben nu zo 4,5 kilo kwijt maar ik moet er nog heeeeeeel veel. Toch bekijk ik het per 10 kilo dus ik ga eerst voor de 87.7 dus nog 5,5 kilo te gaan. Daarna hoop ik verder te kunnen gaan voor de 77.7 en dan kijken we wel weer. Het liefst wil ik na de 65 maar dat is een hele lange weg nog plus als ik 10 a 20 kilo kwijt ben ben ik al een stuk gezonder dan ik nu ben. Dus ik kijk eigenlijk na waneer ik me goed voel, maar ook natuurlijk me gewicht. Dus het liefst wil ik 65 maar met 75 ben ik ook al heeeeeeeeel happy!! Als jullie meer willen weten hoor ik het wel! Vanmiddag boodschappen doen, dan meteen weer even gezonde dingen in huis halen en veel fruit. Sporten doe ik niet aan, wil wel weer hardlopen maar dan moet ik echt eerst op de 87,7 of 85 zitten want op dit moment trekken mijn knieeen het helaas niet meer. Meiden succes!!
Welkom troelala! Dan zitten we nu op 10 leden. denk dat dat genoeg is hé? dan gaan we gewoon gezellig met dit clubje verderkletsen!!
Oké mijn start is dus 88, mijn streef is 73. Mijn methode is weinig en gezond eten en hardlopen haha. My way dus en geen voorgeschreven dieet. Vanmorgen begonnen met twee sinaasappels.
Naam:_________Methode______Startgewicht______stree fgewicht Blike1987_______Shakes_________85________________70 ___________ Kirst 78_________10 w slank______83,3______________68____________ brenda1976_____Sanaslank______94,8_______________80_________ __ 078mama _______?_____________88 siepie___________Afslankeiwit Sapje___________Shakes_________78________________70____ _______ schaapje05 Cherie___________koolhydraatvrij__77,3______________65__ _________ Daanquinty____gezond eten___97,4_________________85 Naam:_______Huidig gewicht_______Afgevallen Blike1987_____85,6________________0 Kirst 78_______83,3________________0 brenda1976___94,8________________0 078mama_____88__________________0 siepie Sapje_________78_________________0 schaapje05____59,6_______________0 Cherie________71,6________________0 Daanquinty_____97,4_______________0
welkom troelala!! Nou hier is het idd ook erg triets weer met dit weerr ben ik ook geneigd de auto te pakken ipv de fiets of te gaan lopen. Het wordt dus gewoon tijd dat het weer mooi en zonnig weer gaat worden! Ik heb hier de tandarts overleefd. Heb wel een verdoving laten zetten, daar voelde ik helemaal niets van, ja ok een beetje dan maar dat was niet zo ernstig. Dacht op een gegeven moment wel, die man is mijn hele tand aan het wegfrezen , maar alles zit ng op zijn plek. Heb nu wel een hangwang en kwijl wat, maar hopelijk is dat snel over... Nu ga ik pas weer over een jaar op controle, dit jaar genoeg tandarts gezien Helaas kan ik nu niet eten, of misschien is dat wel goed, haha.
@kirst78 , zo zie je maar weer hoe snel zoiets voor bij is, ben zelf ook bang voor de tandarts brrrrrrr en weer even een klein voordeeltje dat je even niet kan eten hahah
Ikmzie het van de zonnige kant, maar heb eigenlijk wel honger . Kreeg van,orgen door de zenuwen geen hap door mijn keel en dacht eet straks wel, maar ja met een wang die hangt en tanden die raar aanvoelen werkt dat ook niet echt... Nou hopen dat het snel uitgewerkt is Voor vanavond eten we in ieder geval lekker verse tomatensoep en moet daarna helaas nog 2 uurtjes werken, bah. Maar kan ik in ieder geval miet snaaien
lekker hoor verse tomatensoep denk dat ik dat morgen ook ga maken doe er dan wel altijd ook nog kip bij in vinden de kids weer net iets lekkerder.
kirst: Ohh fijn dat het meeviel... en toch een verdoving? brr dat lijkt me maar niets... Wat voor werk doe je dat je maar twee uurtjes hoeft?? Hier net ff boodschappen gedaan, mét de auto want vriendlief belde dat hij het onderstel van de wandelwagen nog in zijn auto had liggen... slimmerd! Heb nu dus de maxicosi gewoon op de winkelkar gezet, maar vond het weel een beetje eng, was doodsbang dat het eraf zou flikkeren.
hebben jullie mischien wat lekkere recepten die lekker en gezond zijn? en dan het liefste ook wat gemakelijk te maken en wat kinderen ook mee kunnen eten, ben niet zo een held in het verzinnen van recepten dus mischien hebben jullie wat tips?
Ja toch wel een verdoving, en was ik toch wel blij om. Voelde er niet veel van een klein prikje. Ik werk als ambulant begeleider en kom dus ter onderstuening bij clienten thuis. Normaal gesproken werk ik op maandag, maar gister was het dus 2e paasdag. Deze client wil toch graag dat ik deze week nog langs kwam omdat het niet zo goed met hem gaat. En ik, zo goed als ik ben, doe dat natuurlijk maar ja baal er wel van, want was mijn vrije dag.... Heb trouwens wel lekkere recepten, maar zijn niet heel erg verantwoord ben ik bang. Maar de soepen slaan altijd aan. Verder kijk ik altijjd op de appie app, daar staan vaak wel lekkere recepten op.
Kirst, lief dat je dan toch gaat! Ik ben nu de boodschappenlijst aan het maken voor deze week. Altijd leuk als je aan de lijn doet
Dat zou ik ook eigenlijk moeten doen. Een boodschappenlijst en dan ook precies halen wat ik nodig heb voor het avondeten. Op de een of andere manier lukt me dat nooit en moet ik iedere dag naar de winkel voor het avondeten scheelt en in mijn portemonnee en in mij gewicht... En tja dat ik naar de client ga, voel me toch verantwoordelijk, zeker nu het niet zo heel goed gaat met hem. Ondanks dat ook de zorg verzakelijkt en verhard wil ik mijn idealisme me behouden en goed voor mijn clienten zorgen en niet alleen aan de centen denken
Super van je! Ik ben nu drie weken bezig met zo boodschappen doen en het bevalt zeer goed. Het scheelt zoveel tijd! Alleen merk ik wel dat we meer weggooien.
Hoi, Wat gezellig zoveel meiden! Ik had als startgewicht 95,2. Woog vanmorgen 85,4. Streefgewicht is iig 80 kg. Volg Cambridge dieet. Tot nu toe goede dag, zo kleine naar bed en met mn luie kont naar de sportschool! Groetjes
wat ik tegenwoordig doe, een dag diepvries inplannen. dus diepvriesgroente. Merk dat 1 dag in de week anders loopt, bv door eten bij mijn ouders of weet ik veel. daardoor had ik vaak groente over. Nu ik 1 dag inplan diepvries, heb ik wel wat in huis voor geval ik niet ergens blijf eten. Hierdoor heb ik minder over. snappen jullie het? of leg ik het erg raar uit
Ik doe meestal ook wel voor 1 week boodschappen. en idd een paar dagen vriezer groenten. (spinazie rode kool etc) vlees vries ik ook in voor t geval dat. Makkelijke gezonde recepten. roerbak groenten? macaroni met veel tomatensaus? als ik echt makkelijk moet dan pak ik meestal bijv gehakt en dan een italiaanse roerbakmix een blik tomaten in blokjes en tomaten puree. (puree na het gehakt er in doen en dan lekker laten garen tot t zure er af is) italiaanse kruiden er door runderbouillon blokje en dan met spaghetti of macaroni hier vandaag een goede dag op zich. maar ben vanavond alleen dus hoop dat ik me netjes in kan houden. ik had alleen ook nog willen lopen maar helaas komt daar weinig van. nou ja dan maar ff met allen het eten...
Hoi! Heb alleen een paar pagina's aan het begin gelezen en ik las dat jullie een aantal aanhouden. Zitten jullie al aan dat aantal of kan ik er nog bij? Groetjes!
Mijn persoonlijke mening? zou ik nu nog niet op een aantal blijven hangen. mijn ervaring is dat er uiteindelijk actievere en minder actievere leden meedoen. en dat als je nu op 10 blijf hangen of zo dat er dan nog een aantal afhaken en dan heb je zometeen weer een topic wat uitsterft. dus wat mij betreft welkom minaa