Slank de zomer in!! (afvaltopic)

Discussion in 'Algemene clubs' started by blike1987, Apr 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

Aug 12, 2010
    2,179
    0
    0
    zoetermeer
    haha ik vind brood wel lekker maar kan ook wel zonder...ze moeten die shakes eens in kleine verpakking verkopen zodat mensen kunnen proeven voordat ze een hele bus moeten kopen:p

2. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
  3. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    heb ze ook besteld, ben benieuwd!

4. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

eetproblemen zijn lastig, heb je nu wel goed onder controle?

Ik heb inderdaad dagelijks last van mijn longen, helaas, zware medicatie, pufjes.... ben ook veel moe.
    Maar ik wil graag werken en normaal leven leiden, dus moet alles met mate doen.
    Ik ben weer druk de kast aan het uitmesten, sommige kleren doen me wel erg zeer.... was ik aan gehecht.
    maar mijn schoonzus wil ook afvallen en wil ze graag hebben.
    gr brenda

5. sapje

sapje Fanatiek lid

Sep 6, 2009
    1,037
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen dames,

@welkom minaa
    @schaapje05 zo je bent echt fanatiek bezig goed hoor!
    @cherie beter iets dan niet hahaha
    @blike lekker hoor al 500 gram eraf en kirst78 ook, maar wegen jullie je elke dag dan?
    @brenda wat knap zeg zoveel maten afgeslankt dan is shoppen tenminste leuk! ik zelf ben ook smal van boven en brede heupen is echt een ramp met vooral broeken kopen pffffffffff

ik krijg vandaag mijn shakes binnen ben super benieuwd!
    hopelijk blijft het zonnetje lekker schijnen want dat is zoveel beter voor mijn humeur,
    nou ik ga mijn haar maar even uitspoelen nu want ik zit in de verf al een kwartier te lang nu eigelijk hahahaha

6. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Wanneer leer ik toch eens dat speelgoed uitzoeken als de kids wakker zijn GEEN goed plan is;)

dus nu is het een nog grotere bende!!! maar ach.. 2 happy faces heel harde muziek maken een hoop goed (hoop dat ik daar vanmiddag nog zo over denk als t weer opgeruimd moet:D:D:D)'

nu eerst koffie... ;) heb er ff een surimistickje bij gepakt ;) (lekkere combi ook:))

7. sapje

sapje Fanatiek lid

Sep 6, 2009
    1,037
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zag op de site van body en fitshop dat ze ook voor 10 euro een pakketje met zakjes verkopen met allerlei verschilende smaken, volgens mij zitten er iets van 12 in ofzo.

oh zie dat je het al hebt gevonden hahaha

8. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

Aug 12, 2010
    2,179
    0
    0
    zoetermeer

ja heb het idd gezien..maar gebruik jij ze al? en zijn ze echt binnen te houden? ik ga het denk ik proberen als ik stil ga staan met afvallen..wil het nu eerst zo ff proberen kijken of het gaat en dan wil ik shakes gaan proberen maar wil wete of het een beetje lekker is...die van modifast vind ik bv echt vies:)

9. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

Jan 16, 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Knap hoor dat het jullie lukt met die shakes, ik zou dat echt niet (meer) kunnen, ik moet echt iets te kauwen hebben.
    Vervangen jullie één maaltijd of alle maaltijden? En hoe zit het als je op den duur weer normaal gaat eten? Kom je dan niet weer automatisch aan?

Wat betreft mijn eetstoornis kan ik gelukkig zeggen dat het al heel lang weer goed gaat gelukkig. Heb best lang een eetstoornis gehad maar met dank aan (heel veel) therapie heb ik het toch achter me kunnen laten.
    Het nu wat willen afvallen is dan ook geen trigger voor me oid, anders zou ik het ook niet doen. Ik heb de achterliggende oorzaken gewoon goed aangepakt en daardoor ben ik totaal niet meer bang voor een terugval oid :).
    Hihi ik zou het niet eens meer kunnen. Ik sport nu zo'n 75 minuten als ik ga, dan ben ik er echt wel klaar mee terwijl ik vroeger uren per dag ging. Hihi wat dat betreft ben ik tegenwoordig best wel lui en zou ik wat van mijn doorzettingsvermogen van 'vroeger' mogen hebben ;)

10. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

bij sanaslank heb je niet alleen shakes, je kan alles vervangen...ik heb speciaal brood, pasta, repen enz enz
    gr brenda

11. sapje

sapje Fanatiek lid

Sep 6, 2009
    1,037
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik sta nu dus momenteel stil met afvallen vandaar dat ik die eiwit shakes ga proberen, ik heb 2 smaken besteld banaan en aarbei krijg ze vandaag binnen dus ben benieuwd of ze smaken, laat het morgen wel weten want dan begin ik ermee

12. sapje

sapje Fanatiek lid

Sep 6, 2009
    1,037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @schaapje ik ga mijn ontbijt en lunch ermee vervangen en eet dus wel gewoon een warme maaltijd enzo , volgens de site zeggen ze dat je als je hier mee stopt je niet aankomt dat heeft te maken met die eiwitten die je inneemt.

wat knap van je dat je je eetstoornis de baas bent gekomen zeg respect hoor!

13. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

Aug 12, 2010
    2,179
    0
    0
    zoetermeer
    oke ben benieuwd..ze zijn niet duur dus als ze nou lekker zijn zou het wel fijn zijn

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

Oo ik ben ook benieuwd naar die shakes, hoe werkt het precies?

Hier vandaag gezondigt.. Had vanmiddag een ijsje op de kinderboederij.. Morgen maar extra kwartiertje fitnessen! ;)

15. sapje

sapje Fanatiek lid

Sep 6, 2009
    1,037
    0
    0
    NULL
    NULL
    op de site van body en fit shop staat een hele goede uitleg van hoe het nu precies werkt, ben niet zo handig om een link te plaatsen anders had ik dat wel ff gedaan.
    dan moet je op eiwitten dieet klikken en dan zie je de afslank eiwit samen met een goede uitleg

16. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dankje ga zo even kijken!

17. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ik heb die varietypack besteld, krijg ze als het goed is morgen binnen. Ben benieuwd!!

18. sapje

sapje Fanatiek lid

Sep 6, 2009
    1,037
    0
    0
    NULL
    NULL

ben benieuwd welke je het lekkerste vind, mij lijkt die cookies &cream smaak wel lekker,

19. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Ben zo benieuwd hoe die shakes jullie bevallen. En als het bevalt dan ga ik misschien wel die 12 verschillende zakjes proberen :D. Heb nu wel eens spullen van weight care. De maaltijdreep van chocolade vind ik wel lekker. En handig als ik moet werken, want dan eet ik vaak in de auto ;). Ik weet het dat is niet goed, maar scheelt me wel een hoop tijd.

Vanavond bij clienten thuis gegeten, was een loempia, dus niet heel erg verantwoord. De rest van de dag wel rustig aan gedaan en heel veel water gedronken. Morgen ook weer netjes en ga ik lekker een recept maken uit het boek 10 weken slank.

20. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

Jan 16, 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Vandaag weer lekker dagje gehad!
    Vanmorgen eerst lekker gesport in de sportschool en vanavond weer 20 minuten gelopen met 'Evy'. Ging wel prima eigenlijk, maar merk wel dat mijn conditie en spieren niets gewend zijn :(. Dus flinke noodzaak om vol te houden!

Zaterdag ga ik mee doen met 'Run', een programma bij onze sportschool waarbij je in een groepjes traint. Eerst begin je met wat trainingstechnieken en ga je lekker buiten hardlopen en daarna gaat het binnen verder met een krachttraining gericht op het bovenlichaam voor betere houding etc. Ben benieuwd hoe het is maar op zich lijkt het me wel fijn zo in een groepje.
    Ik zou dan uiteindelijk willen naar 1 keer per week fitnessen, 1 keer zelf hardlopen met programma van Evy en 1 keer in de groep op zaterdag. Ben benieuwd of het haalbaar is maar dat moet ik gaan ervaren :).

Verder ging het qua eten ook goed vandaag, niet onnodig zitten snaaien of teveel eten. Merk wel dat als ik bezig ben (met oa. sporten ipv voor tv of laptop zitten) het allemaal een stuk makkelijker is. Ik ben iemand die toch snel uit verveling/gewoonte gaat zitten eten. Hoe passiever ik ben, hoe meer ik ga eten.

Wat/hoe vaak doen jullie aan sport verder? of wat willen jullie graag?
    Of richten jullie je echt vooral op het eten?

Share This Page