goedenmorgen meiden... ik ben benieuwd naar de shakes vandaag van jullie meiden @schaapje...ik wil ook zeker 1 x per week hardlopen liefst 2 x maar moet dat ff aankijken en wil 1 x per week zwemmen en als ik verder even tijd heb op de wii fit stappen maar goed de ene week zal dat beter gaan als de andere week gister een goede dag gehad in ieder geval niks gesnoept, vanmorgen toch gewogen kon het niet laten en ben eigenlijk pas 600 gram afgevallen in die 2 dagen dat vind ik dan weer weinig pfff terwijl ik dan zo me best doe en sport enzo grr maar ga me niet laten ontmoediggen hoor...
Morgen dames, De weegschaal was vanmorgen lief voor me, -700 gram TOV gisteren. Fijn fijn fijn! Vandaag lekker vrij, ben van plan eens even flink aan de schoonmaak te gaan boven op de slaapkamers. kirst: Vult die reep een beetje goed dan? Kan me niet voorstellen dat ik een hele middag op zo'n reep zou moeten leven. Schaapje: Wow, jij bent lekker fanatiek bezig geweest, ik ga misschien vanavond even te sporten als mijn vriend een beetje op tijd thuis is. Ik heb dat ook, als ik niets aan het doen ben dat ik dan ga snaaien, wat bij mij goed helpt is: geen vreterijen in huis halen! Als ik dan een snaaibui heb, is er gewoon niets in huis en heb ik pech Daanquinty: Dat zegt niets joh, 600 gram in twee dagen is echt veel hoor, als je in dat tempo blijft afvallen is dat 2 kg in de week! Niet laten ontmoedigen daardoor hoor!!
nee wil me ook niet laten ontmoedigen hoor..ik ga nu echt dinsdag pas weer wegen is beter voor mezelf... wauuww weer 700 gram eraf super hoor meid ga zo door....doe je nu 2 x per dag shakes?
@schaapje: goed bezig, mag ik een beetje van jouw fanatieke sportinstelling @daanquinty: 600 gram is erg veel in 2 dagen. Zoals blike al zegt, laat je niet ontmoedigen!! Succes. Die repen die zijn voor mij samen met de vele thee die ik bij clienten krijg voldoende. Ik heb dan ook voor tussendoor ontbijtkoek en fruit bij me. Ik ben dan druk bezig dus merk niks van honger. Pas op het moment dat ik in mijn auto stap heb ik weer honger en dan eet ik dus een stuk peperkoek of fruit. Dus voor mij is die reep wel voldoende. Verder vandaag niet veel voor de boeg. De jongste gaat naar de psz en de oudste heeft een studiedag. Ga ik samen met haar naar het dorp en een indentiteiskaart aanschaffen... En vanavond hopelijk lekker eten, want dan ga ik een nieuwe recept uitproberen Fijne dag iedereen!
daanquinty: Ja, maar ik staar me niet teveel op die 700 gram hoor, weet best dat het alleen maar vocht kan zijn. Tkan natuurlijk prima dat ik morgenochtend op de weegschaal sta en er geen onsje af is. Eigenlijk zou ik ook iedere week moeten wegen, maar kan het gewoon simpelweg niet laten! hihi Dit is ongeveer mijn dagmenu: Ontbijt: Shake Tussendoor: banaan of appel Lunch: Shake Tussendoor: stuk ontbijtkoek of kopje bouillon Avondeten: Normaal Tussendoor: Schaaltje vla
hoi, Kan ik mij ook nog melden? Ik ben sinds 5 februari bezig en nu 9.3 kg afgevallen. Zondagochtend is mijn weeg moment en dan hoop ik op de -10 kg te zitten! Hoe ik het doe... niet snoepen, geen frisdrank (ook geen light!) en toch ook bewegen (damn) ik heb geen geld en tijd om naar de sportschool te gaan, maar wel een wii spelcomputer, daarmee sport ik 4x in de week een half uur. ik moet zeggen dat dat wel bevalt! Ik heb na 10 maanden ook eindelijk geen last meer van BI! dus behalve het afvallen heeft het sporten ook een andere fijne bijkomstigheid!
Ik zou mijn weegschaal eigenlijk gewoon bij een vriending moeten zetten en dan 1x per week wegen. Ik kan het ook niet laten . Vanmorgen dus ook weer gewogen. Niks eraf, maar wat je zegt ik laat me ook niet ontmoedigen! Wel handig hoe jij je menu van vandaag neerzet. Ga ik ook maar eens doen is overzichtelijk. Ontbijt: 4volkorencrackers met smeerpate en 1 beker melk Tussendoor: stuk fruit Lunch: reep en een kop thee Tussendoor: ontbijtkoek Avonteten: spinazietaart (uit slankboek) Drink de hele dag door thee en water en maximaal 2 kopjes koffie
Welkom sietske, knap dat je al zoveel bentnafgevallen. Hoop voor je dat je zondag op de 10 kilo zit! Ik heb ook van sporten geen hobby gemaakt, maar hier staat de WII te verstoffen. Misschien dat ik dat ook maar eens ga voornemen om dat te doen iedere dag. Welke sport doe jij op de WII?
Sietske: Welkom, ik ga inderdaad ook regelmatig op de wii, maar vind de cardio oefeningen saai en te langzaam... denk erover om wii zumba te gaan bestellen, iemand hier ervaring mee??
Ja klimkt lekker, maarof dat het ook zo is kan ik je vanavond vertellen. Het staat in mijn slankboek, dus het is ook nog eens verantwoord! Kan anders wel het recept hier neerzetten! Ik heb die zumba op de WII weleens gedaan bij een vriendin. Was echt grappig en leuk en als je actief meedoet dan heb je echt het gevoel iets gedaan te hebben. Maar ja mijn conditie is niet heel erg goed, dus ik heb dat als snel misschien dat ik dat die ook nog ga bestellen!
Ik heb even wat recencies op het internet bekeken en die waren best goed, ga vanmiddag meteen even bij de intertoys kijken of ze die hier hebben! want tsja, als ik iets wil, wil ik het ook meteen
wij hebben een omgebouwde wii..dus kunnen gewoon spellen dowloaden hihi...maar die zumba wii heb ik ook ligge nog niet geprobeerd eigenlijk..ik heb ook de just dance versie's hier liggen die schijnen ook leuk te zijn..toch maar eens een keer proberen
Dat vind ik een héééle goeie!! Kan het spel ook op het internet bestellen, maar dan is het morgen pas binnen haha, en dat duurt me gewoon te lang (tis ook niet best met mij)
Heb ik ook! Soms kom ik zelfs in 1 dag anderhalve kilo aan.. Ik ga zo even naar de sportschool een uurtje fitnessen.. Heb deze ochtend 2 volkoren crackers met la vache qui rit gegeten. Neem zo nog een glas yoghurt drink met 0% vet. Tussendoor een banaan S'middags weer 2 volkoren crackers met ik denk appelstroop Tussendoor rijstewafel Avondeten Tussendoor een schaaltje ijsbergsla met komkommer en Calve slakruiden. @Kirst78 ben ook benieuwd naar het recept!!
Ja dat willen wij ook doen, maar ja dat is zo'n lange termijnplan zeg maar. En bestellen op internet duurt idd een dag te lang als ik iets wil hebben, moet dat ook het liefst nog dezelfde dag helaas lukt dat soms niet erg telerustellend is dat dan. ( maar verder ben ik niet verwend hoor...) Recept zal ik straks ff hier neerzetten. Moet zo naar het gemeentehuis voor een nieuwe identitietskaart voor jasmijn.
goedemorgen dames, welkom sietske! nou vanochtend was het dan zover ik heb mijn eerste shake geprobeert, ik heb de aarbei smaak genomen, moet zeggen dat het goed te doen was , maar ook niet super geweldig, ik vond het drankje wel erg dik dus doe er wel iets meer vocht bij vanmiddag
wii heb ik ook, wat goed idee, ik wil wel extra sporten en wilde ik doen fietsen lopen enz. maar met die regen kom er niks van. wat adviseren jullie? en moet je er spullen bij hebben?